Recensie Alexa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5911628-alexa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na best lang getwijfeld te hebben, besloten om onlangs Alexa te bezoeken.

Er was nog geen recensie over haar geschreven, dus dat voelt altijd een beetje als een sprong in het diepe.

Maar ze heeft zoveel foto's op haar profiel dat je eigenlijk op basis daarvan al wel zeker weet dat het de dame van de foto's is. Op sommige van die foto's (misschien wisselt ze de volgorde later, maar nu bv. 1, 2, 10 en 11) vind ik haar prachtig, bij een paar andere vielen me kleine dingetjes op waar ik niet zo fan van ben (kont vrij groot op 19, beetje stonede blik op 23).

Daarnaast lijken haar naturelle borsten echt groot op foto 2 en aanzienlijk kleiner op foto 5, maar toch spraken de foto's in zijn totaal me dermate aan dat ik het wel moest uitproberen.

Contact duurde even om op gang te komen, maar toen we aan de praat waren ging het vlotjes. Bij aankomst viel me direct op dat Alexa nog eerder een meisje dan een door de wol geverfde dame is.

Dat heeft wat mij betreft een aantal voor- en ook een paar nadelen. Waar je bij een gewone partner seksueel al geheel vertrouwd met elkaar bent, is het bij een betaalde afspraak toch altijd even aftasten.
Dan is het fijn als de dame precies weet waar ze mee bezig is, dat geeft je rust als client. Nadeel van een bezoekje aan Alexa is dat zo'n patroon er eigenlijk nog helemaal niet is.
Maar dat is voor sommigen wellicht ook juist een voordeel: Het is echt alsof je stiekem bij een buurmeisje op haar kamer beland bent.

Ze doet dit werk al ongeveer een jaar maar ik moest heel erg aan dames als Ana en Alice denken qua aanpak. Die werkten helemaal zonder boeker volgens mij en ik neem toch aan dat ze het huis van waaruit ze werkt (met een andere dame) via iemand geregeld heeft, maar volgens mij heb je direct app contact met haar zelf.

We spraken eerst wat over wat dingen, waarna ze zich vrij snel ontdeed van al haar kleding. Wat dat betreft is ze eerder speels dan verlegen, een beetje een brutaaltje op een leuke manier. Iets wat in de foto's niet direct opvalt is dat ze best groot is, ongeveer 1 meter 80, ze spreekt goed Engels en is een tikje molliger dan ik verwacht had. Absoluut niet dik, maar ook niet superslank.

Daarnaast heeft ze een plaatjes-beugeltje waar ik geen last van had, maar tijdens het pijpen wel even aan moest denken. Haar borsten zijn naturel en behoorlijk groot, ergens tussen C en D in schat ik zo. Mooi van vorm als ze zit, staat of in doggy, kleiner ogend als ze op haar rug naast je ligt.

Ze pijpt op een aparte, eigenzinnige manier. Een beetje stuurloos, maar wel intens. Geen pro, maar ze is er zeker niet vies van. En behoorlijk diep, tot mijn verbazing ging ie er na verloop van tijd op haar initiatief ongeveer tot aan mijn ballen in.

Daarna gewisseld naar missio, toen naar doggy en daarna weer naar missio en het in die positie afgemaakt. Tijdens de sex maakt ze vrij heftig geluid, waarvan ik wel de indruk heb dat het is om jou als bezoeker geil te krijgen ipv dat het echt is. Het werkt wel, ze weet wat dat betreft wat ze doet.

Door de flinke hitte op de kamer moest ik tussendoor even onderbreken en dus ook van condoom wisselen en het tweede condoom liet ze me zelf om doen wat ik bij dames eigenlijk vrijwel nooit meemaak.

Mooist van alles vond ik gek genoeg het moment dat we even naast elkaar lagen en hitsig tegen elkaar aan reden en het bekkie wat ze trok toen ze voelde dat ik weer hard werd toen mijn penis nadrukkelijker haar dijbeen raakte.

Ik heb niet de indruk dat ze zelf een uur lang actief bezig wil zijn, ik was er trouwens door de hoge uur-prijs maar drie kwartier, maar misschien kwam dat ook omdat ik zelf meer voor een totaal-bezoekje met wat praatjes erbij kom.
Ze vaped wel (althans, na afloop kort), heeft iets aan haar lippen laten doen (doodzonde, wat sommige foto's zijn van voor dat moment en dat was eigenlijk prima, dus waarom zou je?) en dronk wat wijn toen ik er was (misschien daardoor een beetje dronken wat het ook wel iets sex met je buurmeisje achtigs gaf).


Geen echte pro, wel een geil type. Enerzijds hadden we zeker een klik, anderzijds kan ik me voorstellen dat ik haar vooral nu, als vroeg-twintiger aantrekkelijk vind en misschien over 5 of 10 jaar niet meer.
Sommige bezoekjes zijn helemaal raak, maar er valt amper iets over te schrijven. Bij andere dames komen er veel gedachtes los en blijf je ietwat twijfelen. Alexa behoort voor mij tot de tweede categorie hoewel ik wel de neiging heb om terug te keren.
 
Ze kan onmogelijk veel ouder zijn. Hooguit 23 of 24.

Bij sommige dames heb je de indruk dat ze precies wisten waar ze aan begonnen toen ze met dit beroep starten en dat er al een methodiek/vast patroon ingeslepen is.

Dat is bij Alexa helemaal niet zo en dat geef ik in mijn recensie ook aan. Dat heeft voor en nadelen. Daarom was er in mijn geval bv ook eigenlijk geen sprake van 'service', maar meer van een potje sexen.

Dat had ook wel wat vond ik.

Ze moet opletten dat ze niet te veel snoept, maar ik vond het zeker wel een mooi grietje met een knap bekkie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan