Recensie Alexa/Anda, Den Haag, Geleenstraat 122 k7 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad, gisteren ook en op een ander forum werd ook k7 genoemd en aangezien ik haar.nog niet heb gezien acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat ze er weer is.
 
Vandaag niet gezien en sluit me aan bij zandpad fan. Lijkt me geen gelukkig meisje. Als ik de reviews op het andere forum lees kan ik me daar ook wel wat bij voorstellen
 
Zou het in Amsterdam / Ruysdaelkade gaan proberen, net als een hele tijd terug, indien de Haagse euro's niet in voldoende mate zouden binnenrollen. Of ze daar nu is, geen idee. Wellicht dat ter plekke een Paulus 3 ...

Ik ga aanstaande vrijdag naar het Rijksmuseum (expositie van portretten, sommige nog fraaier dan die in de gerenommeerde Geleen-Galerie) en zal dan op de terugweg even een omweg maken ter verificatie. Zie ik "Haagse" blonde Alina ook weer eens.
 
Voor de liefhebbers. Naar haar eigen zeggen daarstraks: op dit moment (maar wispelturigheid en dames !) bedient zij dinsdag tot en met vrijdag de Ruysdaelers. Zaterdag algehele uitpufdag. Zondag en maandag ligt ze graag klaar om de Hunsige Geleners klaar te maken. Maar wispelturigheid ...

En ja, schitterende expositie in het Rijksmuseum. Wat minder florissant op de befaamde kade, althans tussen 13.00 uur en 13.30.
 
Voor de liefhebbers. Naar haar eigen zeggen daarstraks: op dit moment (maar wispelturigheid en dames !) bedient zij dinsdag tot en met vrijdag de Ruysdaelers. Zaterdag algehele uitpufdag. Zondag en maandag ligt ze graag klaar om de Hunsige Geleners klaar te maken. Maar wispelturigheid ...

En ja, schitterende expositie in het Rijksmuseum. Wat minder florissant op de befaamde kade, althans tussen 13.00 uur en 13.30.
Wispelturigheid en dames!
Niet alleen bij de dames hoor, ook bij de mannen komt dit voor.
Een goed voorbeeld is L683 die om zijn principes al eens zijn lidmaatschap had opgezegd en nu weer vrolijk meeschrijft;)
 
Voor de liefhebbers. Naar haar eigen zeggen daarstraks: op dit moment (maar wispelturigheid en dames !) bedient zij dinsdag tot en met vrijdag de Ruysdaelers. Zaterdag algehele uitpufdag. Zondag en maandag ligt ze graag klaar om de Hunsige Geleners klaar te maken. Maar wispelturigheid ...

En ja, schitterende expositie in het Rijksmuseum. Wat minder florissant op de befaamde kade, althans tussen 13.00 uur en 13.30.
Welke tijden bedient ze de Ruysdaelers ?
 
Niet gevraagd, maar toen ik haar sprak (en waarschijnlijk geldt dat ook voor de komende tijd. tenzij ze er een Amsterdamse brui aan geeft) moest ze uit Den Haag komen en arriveerde ze pas rond 13.00 uur. Is ze er, dan tot de dagploeg-sluitingstijd. Die is op te zoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan