Recensie Alexandra, Doetinchem, Eroscentrum Escape, k24

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bbc

Newbie
21
02/07/23
23
6
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Tijdens het browsen gisteren deze dame gespot. Ze was aan het lunchen en had de deur open staan. Even een babbeltje gemaakt en ze vertelde dat haar naam Alexandra is. Duidelijk al een wat oudere dame maar niet minder appetijtelijk (mijn dingetje).

Blond half lang haar, goed normaal figuur, ondanks leeftijd goede taille en brede heup ratio, natuurlijke borsten, paar tattoo's en vriendelijke lach en uitstraling. Vermoed Oost-Europees want wilde Duits / Engels praten.

Kom haar naam niet in Doetinchem groep tegen dus dacht plaats dit vast. Wellicht heeft iemand al een keer van haar diensten gebruik gemaakt (wellicht gisteren) en kan een recensie droppen?

Als je van 'fit uitziende middelbare leeftijd' dames houdt, kan dit interessant zijn?
 
Volgens mij zijn Adela en Alexandra niet dezelfde dame. Adela zit volgens mij nog steeds op k30. Adela is ook geen Poolse maar Roemeense dacht ik.
Gaat het hier over de blonde Alexandra met het secretaresse uiterlijk en inderdaad sporadisch op een weekenddag aanwezig is? Die komt me namelijk wel bekend voor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan