Recensie Alexandra (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 35/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

feminambulist

Newbie
2
10/09/21
10
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn huisarts stelde met grote bezorgdheid vast dat ik door de wereldwijde apocalyps van 2020 - 2021 terug maagd dreigde te worden, dus raadde hij me aan om er iets aan te doen. Wijze man, ik gehoorzaam altijd. Vandaag sinds zeer lang dus het feeërieke Schipperskwartier bezocht, nog vrij vroeg in de voormiddag. Eén van de meisjes waarvan ik hoopte ze te ontmoeten was Alexandra, en ja ze was er ! Blijde erkenning, was sinds december 2019 geleden. Vele knuffels, wat bijgepraat, zij al direct poedelnaakt met haar heerlijke borsten, ik clumsy huppelend om die éne schoen nog uit te krijgen. Na het wasje naast elkaar op het bed, met een lange GFE-sessie naast elkaar, elkaar kussend en tongend en haar borsten en billen strelend, zij mijn Colt .38 masserend. Heerlijk. Ook typisch voor haar : het hypnotiserend oogcontact met haar prachtige mysterieuze ogen. Ik heb over haar ogen al bladzijden op andere sites gevuld, ik hou het hier beknopter. Daarna een befsessie en voorzichtig gevingerd, gevolgd door doggy en missio en nog een aftreksessie erboven op. Alexandra was terug top, ze is nog altijd heel service-gericht en vriendelijk. Wel een tikkeltje bijgekomen maar ze heeft altijd mooie vrouwelijke vormen gehad. Naar vroegere gewoonte trakteert ze achteraf nog op een Ferrero Rocher-praline (vroeger soms een drankje), een accentje dat weer haar kwaliteitsvolle dienstverlening illustreert. Ik heb me speciaal lid gemaakt op dit forum omdat ik zag dat Alexandra, zeker populair en een vaste waarde op een mooie plaats in het Kwartier schuins als je Villa Tinto uitkomt (plakkaatje met haar naam aanwezig), hier nog niet aan bod is gekomen.
 
Voor corona ook enkele keren bij Alexandra genoten. Zeer mooie ogen. Is 1 van de weinigen die je kan tongen. Voor de rest sluit ik me aan bij wat hierboven staat geschreven
 
Vandaag naar Alexandra geweest. Blijde erkenning, was sinds 2021 geleden. Vele knuffels, wat bijgepraat, zij al direct poedelnaakt met haar heerlijke borsten, met een lange GFE-sessie naast elkaar, elkaar kussend en haar borsten en billen strelend, zij mijn "walther ppk" masseren. Heerlijk. Ook typisch voor haar : het hypnotiserend oogcontact met haar prachtige mysterieuze ogen. Daarna een befsessie 69 positie gevolgd door missio. Alexandra was terug top, ze is nog altijd heel service-gericht en vriendelijk. Naar vroegere gewoonte trakteert ze achteraf nog op een blik fris drankje.
 
Vandaag Alexandra een bezoekje gebracht. GFE ten top, Super gewoon. Het was van voor corona geleden maar het was een hartelijk weerzien.
 
Welke uren werkt Alexandra?

Dagshift, d.w.z. dat ze "ergens" in de loop van de voormiddag begint en "ergens" in de loop van de late namiddag/vroege avond stopt.

Dames bepalen zélf op welke dagen ze werken, om hoe laat ze dan beginnen en om hoe laat ze dan stoppen.

De enige die op jouw vraag een juist antwoord kan geven is Alexandra zélf en dan nog zal het "bij benadering" zijn.
 
Alexandra is wel van het vroege stoppen, toch zeker in het weekend. Dan is ze meestal om 16u00 al naar huis vergezeld van haar zuster Diana en Vriendin Victoria.
 
Gisteren was ss31 donker. De laatste keer vertelde Alexandre me dat ze tot eind april in verlof was. Weet iemand exact wanneer ze terug zal zijn?
 
Ik weet niet of Alexandra een vaste vrije dag heeft. Ik weet wel dat ze vooral in het weekend meestal heel vroeg stopt. Soms rond 15u00 al. Ik denk niet dat PZC mogelijk is bij Alexandra, maar daar ben ik niet zeker van want daar vraag ik zelf nooit naar, en ik heb haar ook al meerdere jaren niet meer bezocht.
 
Vroeger bezocht ik haar regelmatig. Maar de laatste paar keren leek het meer op afwerk, dus ik ben beetje van afgehaakt. Ik heb zelf ook naar pzc gevraagd maar dat doet ze niet. Voor 1h kun je al gauw rekenen op omstreeks 200e. Voor dat geld ga ik liever naar mijn toppers.
 
Net voor de eerste keer bezocht, kan alleen maar beamen wat hier al gezegd is. Vind haar echt een hele mooie vrouw met prachtige ogen. Ik vrees dat ik haar al een keertje teveel was voorbijgelopen want toen ik uiteindelijk voor haar deur stond bekeek ze me wel van 'wat moet je?' maar eens binnen is ze de vriendelijkheid zelve. En na afloop, standje 69 en afgemaakt in missio, drong ze echt aan om nog een drankje aan te bieden. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
 
Vanmiddag na zes weken nog eens bij Alexandra langs geweest. Blijft een geweldige dame voor mij, en blijkbaar niet alleen voor mij... Er stond al een collega wandelaar voor haar raam te draaien toen ik toekwam. Even vreesde ik een dubbele boeking, want ik had een afspraak met haar. Heb mijn mede- wandelaar dan maar aangesproken en dit gezegd. Nadat er een bebaard type buiten kwam was ik dan aan de beurt. Ik ga bij haar altijd voor een half uur, 100 euro dus, maar daar krijg je wel quality-time voor.
Toen ik tevreden buiten kwam, stond mijn collega wandelaar er nog, hij vond het wachten dus ook de moeite waard. Kortom, een heel fijne dame!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan