Recensie Alexandra (Roe), Antwerpen, Verversrui 28/7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Woensdagavond iets te lang in het cafe gehangen, toch effe rondje gelopen, was redelijk druk in de straten, veel politie, ook de boys in hun audi in de verversrui. Op aanraden van mijn medewandelaar vr 28 (als ik het me goed herrinner) binnengestrompeld. Het was dat pand met links een trap naar boven, maar ik bleef beneden rechtdoor lopen en de kamer in. Lange blonde dame kende haar niet, naturel borstjes en slank maar niet mager lichaam met lekkere kont. Was al redelijk ver heen van de alcohol maar ze begon met een bj waarbij ze met haar lange nagels aan mijn zak zat te kriebelen ? was allemaal vrij emotieloos en snel, ze kwam on top en deed lekker mee maar al heel snel change position, dus in doggy lekker tegen haar kont aan het kletsen en na een paar minuten het rubbertje heerlijk vol. Binnen no-time had ze haar kleren weer aan, geen aftertalk of iets dergelijks, was totaal geen kllik. Dus geen herhaling, het is een knappe verschijning, naturel en bijna geen tats maar te onpersoonlijk vond ik.
 
En toch 4 sterren geven? Gij zijt ne speciale kerel hé @Mario357 boy! ;)

Dat er geen klik was kan ook met jouw intoxicatiegehalte te maken hebben. Wie zal het zeggen.

Ik ben niet zeker maar betreft dit het blond fotomodel met zwart bikini setje aan? Zeer mooi lichaam en schattig snoetje, als ik me niet vergis. Ze staat ook nog op mijn TBM lijst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan