- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://beta.kinky.nl/advertenties/5522416-alexandra
- Totale kosten (in euro)
- 300
Gisteren bij Alexandra geweest voor een erotische massage. Duurde even om de afspraak vast te zetten, maar uiteindelijk haar ontmoet in Rotterdam Zuidoost. Ontvangt in een mooi appartement met een uitstekende douche voor de start en erna, waar het spektakel al in de douche begon. Alexandra is een prachtige vrouw, klein en fijn met mooie proporties, mooie gladde en licht getinte huid. Nog mooier dan op de de foto's.
Ik hou van een goede erotische massage, wat voor mij het summum van GFE is. Van bil gaan is ok, maar een goede tantra massage van een mooie meid die jouw wensen kent of weet te vinden is voor mij een ander niveau. Nou dat heb ik zeker gevonden, en de klik die ik met haar had was wederzijds (buikgevoel - maar je weet het nooit ntlk). Niet goedkoop, maar het appartement was beter dan bijvoorbeeld Kimnl, en de GFE was fantastisch. Herhalingsgevaar 100%.
Ik hou van een goede erotische massage, wat voor mij het summum van GFE is. Van bil gaan is ok, maar een goede tantra massage van een mooie meid die jouw wensen kent of weet te vinden is voor mij een ander niveau. Nou dat heb ik zeker gevonden, en de klik die ik met haar had was wederzijds (buikgevoel - maar je weet het nooit ntlk). Niet goedkoop, maar het appartement was beter dan bijvoorbeeld Kimnl, en de GFE was fantastisch. Herhalingsgevaar 100%.