Algemeen Alexandra's massage, Bekkevoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het beperkt tot massages of is er ook meer mogelijk? Deze plek maakt al een tijdje me wel benieuwd eigenlijk. Maar voorlopig nog niet geraakt.
Er is zeker meer mogelijk met extra € 🤑🤑🤑
Je zijt blijkbaar rap een klein fortuin kwijt.
Wil er ook wel een passeren maar eerst zorgen dat ik minsten 250 € heb voor een massage b&b met neuken, tz en pzc .
Zitten wel mooie Nederlands sprekende dames .

Gaat het om dit salon?

Gevestigd langs een grote steenweg zo te zien? Staan wel een aantal knappe dames op de site, ik overweeg een bezoekje, maar 't is een eind rijden.
Is het onthaal een beetje professioneel? Van buitenaf ziet het er een beetje een uitzuipbar uit, dat schrikt me wat af.

Laatst bewerkt:
Gaat het om dit salon?

Gevestigd langs een grote steenweg zo te zien? Staan wel een aantal knappe dames op de site, ik overweeg een bezoekje, maar 't is een eind rijden.
Is het onthaal een beetje professioneel? Van buitenaf ziet het er een beetje een uitzuipbar uit, dat schrikt me wat af.
Het is zeker geen uitzuipbar. Langs de buitenkant kan het idd wat beter en/of netter. Het onthaal is oké hoor.
Maaaaar, hou je geldbeugel in de gaten. Voor alles en nog wat wordt er een extra aangerekend. Zelfs de dames gebruiken een rekenmachine om alles bij elkaar te tellen ...
Zelfs voor naaldhakken (niet dat ik er fan van ben) moeten er centjes betaald worden.
Als je niet goed oplet zit je voor je het weet aan 300/350€ per uur.

De prijzen zijn me nu eerlijk gezegd al niet meer helemaal duidelijk als ik de site bekijk. Zijn de massages standaard met of zonder manueel hoogtepunt? Wordt er duidelijk vooraf gecommuniceerd, of laten ze "je ding doen" en krijg je nadien de rekening gepresenteerd?

Terug
Bovenaan Onderaan