Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn een nieuwe locatie in Bilzenblijkbaar is het pand bekkevoort gesloten ze gaan alleen verder even verderop te Diest,
Er is zeker meer mogelijk met extra €Is het beperkt tot massages of is er ook meer mogelijk? Deze plek maakt al een tijdje me wel benieuwd eigenlijk. Maar voorlopig nog niet geraakt.
Het is zeker geen uitzuipbar. Langs de buitenkant kan het idd wat beter en/of netter. Het onthaal is oké hoor.Gaat het om dit salon?
![]()
MASSEUSES - Alexanda's erotische massages
Jou Inhoud Komt Hier Dagen en uren bespreekbaar Steeds op afspraak Ontdek Kris & Alexandra Cupmaat D 1.62m 62 kg Ontdek Alexandra Cupmaat E 1.60m 60 kg Ontdek Tamara Cupmaat D 1.55m 55 kg Ontdek Katie Cupmaat D 1.60m 60 kg Ontdek Sascha Cupmaat B 1.65m 52 kg Ontdek Boalexandras-erotische-massages.be
Gevestigd langs een grote steenweg zo te zien? Staan wel een aantal knappe dames op de site, ik overweeg een bezoekje, maar 't is een eind rijden.
Is het onthaal een beetje professioneel? Van buitenaf ziet het er een beetje een uitzuipbar uit, dat schrikt me wat af.