Recensie Alexia, Casa Cherda, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HRE

Newbie
Forumpionier
13
01/07/21
22
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/Alexia/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Met een flinke portie huidhonger weer eens naar CC getrokken deze week. Eindelijk weer een kans, na die lange lock down. Kennis gemaakt met Alexia, een jongedame met een petite body om je vingers (en nog veel meer) bij af te likken.

Gekozen voor de dame omdat ze op de website reclame maakt als knuffelaarster. Maar dat viel helaas tegen: zakelijk, net niet afstandelijk, doet ze wat ze moet doen. Maar knuffelen, zoenen, etc., alles wat ik zoek bij een GFE zat er niet in…misschien verwacht ik te veel door andere toch veel betere ervaringen bij dit huis?

Begrijp het niet verkeerd. Een killer body en prima (engelstalige) communicatieskills. De pijpkunsten zijn best ok en de daaropvolgende standjes ook. Maar deze dame is niet voor de lange zit en wat mij betreft weinig herhalingsgevaar. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.
 
Met een flinke portie huidhonger weer eens naar CC getrokken deze week. Eindelijk weer een kans, na die lange lock down. Kennis gemaakt met Alexia, een jongedame met een petite body om je vingers (en nog veel meer) bij af te likken.

Gekozen voor de dame omdat ze op de website reclame maakt als knuffelaarster. Maar dat viel helaas tegen: zakelijk, net niet afstandelijk, doet ze wat ze moet doen. Maar knuffelen, zoenen, etc., alles wat ik zoek bij een GFE zat er niet in…misschien verwacht ik te veel door andere toch veel betere ervaringen bij dit huis?

Begrijp het niet verkeerd. Een killer body en prima (engelstalige) communicatieskills. De pijpkunsten zijn best ok en de daaropvolgende standjes ook. Maar deze dame is niet voor de lange zit en wat mij betreft weinig herhalingsgevaar. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Klinkt als de zoveelste raamdame die in een privéhuis werkt. Bij 9 van de 10 oost Europese dames zit er geen GFE in. Over het algemeen vermijd ik ze, hoe mooi ze ook zijn. Nuttige recensie, bedankt.
 
Ik heb deze dame meerdere malen bezocht en telkens kwam ze beneden in de woonkamer wat meer los, werdt knuffeliger en laatste keren wist ze me met haar handje me aardig op te geilen ook tongzoenen deed ze de laatste paar keer wel ook beneden op de bank, dus prima ontwikkeling. Wel 2 minpuntjes diebik moet benoemen ze was de laatste keer wel wat aangekomen nog steeds vrij slank hoor maar wel iets minder en dan t 2e minpuntje is dat ze ondanks ze nog op de site staat al een flink lange tijd niet meer aanwezig. Schijnt dat ze terug naar Roemenië is gegaan en weer terug naar Nederland wilt maar moeilijk huisvesting kan vinden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan