Recensie Alexis, RelaxationZ, Vlierzele [vh Bella Donna] 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.relaxationz.be/alexis
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden ook eens langs geweest voor anderhalf uur "All-in" formule bij deze dame, en ik kan de vorige recensies alleen maar onderschrijven.
Ik was onder de indruk van haar naturelle verschijning en voorkomen. Alexis is een "ferme madam" en praat zeer goed Nederlands met een schattig accent.
Ze is oprecht geïnteresseerd in je, en geeft ook duidelijk haar grenzen aan van wat kan en niet kan.
Persoonlijk vind ik dat de foto's op de website haar geen eer aandoen, ik vind ze knapper dan op de foto's.

Begonnen met een massage met de nodige teasing, om nadien over te schakelen op wederzijdse orale bevrediging.
Daarna intiem met meerdere standjes, wat ze (en ik ook) aangenaam leek te vinden.
Details ga ik niet geven, maar ik kan zeggen dat ik ruimschoots voldaan en tevreden ben huiswaarts gekeerd.

Na enkele teleurstellende wandelingen de laatste tijd, was dit toch een topper, mij ziet ze zeker nog terug.

Hygiëne in dit huis is zoals altijd top, na elke afspraak wordt het beddengoed ververst en de matras gereinigd.
Wat ik wel mis, en ik weet niet of het de gewoonte is in dit huis, is dat je in de meeste gevallen alleen moet douchen.
Indien je een afspraak hebt, wordt je naar de kamer begeleidt en mag je reeds douchen.
Meestal ben je dan klaar tegen dat de dame in kwestie op de kamer aankomt. Samen douchen zou een leuke extra zijn, en in sommige kamers is daar zeker de ruimte voor.
Zoals @Sjonnie Walker al aangaf, zijn de kamers gehorig, maar daar kan je weinig aan veranderen, ik vind dit niet storend en is soms ook wel grappig.
Een puntje van kritiek, (en moest de eigenaar meelezen) is dat er slechts 1 condoom wordt voorzien, ook bij een afspraak van anderhalf uur. Wat voor mij toch enige stress meebrengt.
 
Een puntje van kritiek, (en moest de eigenaar meelezen) is dat er slechts 1 condoom wordt voorzien, ook bij een afspraak van anderhalf uur. Wat voor mij toch enige stress meebrengt.
Ja, dit klopt wel. Alexis (en collega's) zijn ook niet 100% op hun gemak met slechts 1 condoompje binnen handbereik. Die neigen al eens te scheuren in combinatie met massageolie. Misschien dat de eerstvolgende wandelaar hier dit maar eens ter sprake brengt bij Wendy. Better safe then sorry.
 
Op basis van voorgaande recensies had ik toch iets meer verwacht van deze.
Zeker niet onknap, maar toch wat steviger gebouwd dan ik verwacht had.
Praat ook wel wat té graag. Zoenen OK, maar niet van bij het begin, vroeg pas halverwege of tongzoenen mocht. Natuurlijk mocht dat :) Maakte ook geen aanstalten om zich te laten vingeren of beffen, dus strookt ook niet echt met wat ik hier al kon lezen. Doet wel haar best, is vriendelijk, goeie massage en goed klaargekomen in cowgirl. Toch zal het bij die ene keer blijven ...
 
Op basis van voorgaande recensies had ik toch iets meer verwacht van deze.
Zeker niet onknap, maar toch wat steviger gebouwd dan ik verwacht had.
Praat ook wel wat té graag. Zoenen OK, maar niet van bij het begin, vroeg pas halverwege of tongzoenen mocht. Natuurlijk mocht dat :) Maakte ook geen aanstalten om zich te laten vingeren of beffen, dus strookt ook niet echt met wat ik hier al kon lezen. Doet wel haar best, is vriendelijk, goeie massage en goed klaargekomen in cowgirl. Toch zal het bij die ene keer blijven ...
Het is veel efficiënter als je de moeite neemt om een volledig recensieformulier in te vullen
 
Ik graag ook eens langsgaan maar in alle eerlijkheid maak ik me toch ook een klein beetje zorgen als er maar 1 condoom is bij een afspraak van 1u of 1u30. Dat soort dingen geeft me alleen maar onnodige stress 😅

Is dat nog steeds het geval?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring , mijn bevindingen , zal dus niet voor iedereen gelden maar voor mij wel
Begin mei deze dame voor eerst opgemerkt op RL en hoewel er maar twee foto's bij staan was er na het lezen van haar voorstel tekst onmiddellijk iets van , die wil ik wel eens beter leren kennen.
Uiteraard eerst hier ook wat huiswerk gedaan , verbaasd van te lezen dat ze ook nog in Bella Donna te Ardooie actief geweest is. Verschillende keren daar geweest maar nooit opgevallen . Ging daar toen vooral voor Xena en haar massage technieken . Meestal lovende woorden hier en aangezien Alexis nu actief is in dit massagehuis te Vlierzele zonder verder twijfelen een afspraak gemaakt voor een B2B All in . Bij alle massage formules is er dus de mogelijkheid om de All in optie er bij te nemen en dwz dat intiem dan mogelijk is, het hoeft niet. De focus ligt op massage , niet het intieme , vnadaar ook dat er maar 1 condoom mee gaat bij de All in . Wat dit betreft heb ik het daar met Wendy al over gehad en haar antwoord was dat een tweede condoom vragen zeker niet zal geweigerd worden. Dat de dames zich daar onwennig bij voelen is zeker in bij Alexis niet het geval , want toe ik eens vroeg om een tweede condoom mee te nemen zei ze zelf, nee joh da's niet nodig. Ik heb daar nu ook geen probleem mee want meer of 1 keer klaar komen hoeft voor mij niet en als dat wel zo is hoeft dat de tweede keer niet intiem te zijn. Tot dus ver de algemene zaken
Alex zelf nu ,Milf in de letterlijke zin van het woord, Braziliaanse van afkomst , heeft al wat van de wereld gezien en nu al enkele jaren in Belgie , spreekt zo goed als vlekkeloos Nederlands en een parel van een dame . De eerste ontmoetingen waren een uurtje maar al snel ondervonden dat dit te kort is om van deze prachtmadam alles te ontdekken wat ze te bieden heeft. De laatste ontmoetingen waren dus steeds 2 uur en de teller staat al op zes dates.
Het is geen barbiepop maar een lekkere malse dame met het juiste volume en rondingen voor mij. Als ze tijdens de B2B met haar ganse lichaam over je heen glijdt, voel je de passie waarmee ze dit doet , het is ook geen los handje die over je heen wrijft maar een stevige en vrij snel weet ze al je juiste plekjes te vinden.
het is intens genieten dat eerste uurtje, je neervleien op bed en haar laten doen waar ze goed in is , het tweede uurtje draaien we rollen om en laat ik haar genieten en dat ze daar van geniet is een feit. ze geeft subtiel aan waar en wat ze graag voelt en daarop kan ze volledig los gaan. ze heeft al meerder malen mijn hoofd volledig geklemd tussen haar dijen met haar handen d,r boven op zodat ik zeker niet zou stoppen. Dit is toch het fijnste wat je kan ervaren als je met een dame samen bent. Intiem met haar is ook echt fantastisch , de verschillende standjes die ze ongevraagd afwisselend doet , top gewoon.
tot nu toe waren we nog steeds verwonderd dat de twee uurtjes alweer verstreken waren. Ik heb er zeker een vaste dame aan over gehouden en zolang ze dit werk doet zal ik ze blijven bezoeken .
 
Mijn ervaring , mijn bevindingen , zal dus niet voor iedereen gelden maar voor mij wel
Begin mei deze dame voor eerst opgemerkt op RL en hoewel er maar twee foto's bij staan was er na het lezen van haar voorstel tekst onmiddellijk iets van , die wil ik wel eens beter leren kennen.
Uiteraard eerst hier ook wat huiswerk gedaan , verbaasd van te lezen dat ze ook nog in Bella Donna te Ardooie actief geweest is. Verschillende keren daar geweest maar nooit opgevallen . Ging daar toen vooral voor Xena en haar massage technieken . Meestal lovende woorden hier en aangezien Alexis nu actief is in dit massagehuis te Vlierzele zonder verder twijfelen een afspraak gemaakt voor een B2B All in . Bij alle massage formules is er dus de mogelijkheid om de All in optie er bij te nemen en dwz dat intiem dan mogelijk is, het hoeft niet. De focus ligt op massage , niet het intieme , vnadaar ook dat er maar 1 condoom mee gaat bij de All in . Wat dit betreft heb ik het daar met Wendy al over gehad en haar antwoord was dat een tweede condoom vragen zeker niet zal geweigerd worden. Dat de dames zich daar onwennig bij voelen is zeker in bij Alexis niet het geval , want toe ik eens vroeg om een tweede condoom mee te nemen zei ze zelf, nee joh da's niet nodig. Ik heb daar nu ook geen probleem mee want meer of 1 keer klaar komen hoeft voor mij niet en als dat wel zo is hoeft dat de tweede keer niet intiem te zijn. Tot dus ver de algemene zaken
Alex zelf nu ,Milf in de letterlijke zin van het woord, Braziliaanse van afkomst , heeft al wat van de wereld gezien en nu al enkele jaren in Belgie , spreekt zo goed als vlekkeloos Nederlands en een parel van een dame . De eerste ontmoetingen waren een uurtje maar al snel ondervonden dat dit te kort is om van deze prachtmadam alles te ontdekken wat ze te bieden heeft. De laatste ontmoetingen waren dus steeds 2 uur en de teller staat al op zes dates.
Het is geen barbiepop maar een lekkere malse dame met het juiste volume en rondingen voor mij. Als ze tijdens de B2B met haar ganse lichaam over je heen glijdt, voel je de passie waarmee ze dit doet , het is ook geen los handje die over je heen wrijft maar een stevige en vrij snel weet ze al je juiste plekjes te vinden.
het is intens genieten dat eerste uurtje, je neervleien op bed en haar laten doen waar ze goed in is , het tweede uurtje draaien we rollen om en laat ik haar genieten en dat ze daar van geniet is een feit. ze geeft subtiel aan waar en wat ze graag voelt en daarop kan ze volledig los gaan. ze heeft al meerder malen mijn hoofd volledig geklemd tussen haar dijen met haar handen d,r boven op zodat ik zeker niet zou stoppen. Dit is toch het fijnste wat je kan ervaren als je met een dame samen bent. Intiem met haar is ook echt fantastisch , de verschillende standjes die ze ongevraagd afwisselend doet , top gewoon.
tot nu toe waren we nog steeds verwonderd dat de twee uurtjes alweer verstreken waren. Ik heb er zeker een vaste dame aan over gehouden en zolang ze dit werk doet zal ik ze blijven bezoeken .
Ben ook zo benieuwd naar haar. Binnenkort eens boeken.
 
Ondertussen al bij geweest hoor was heerlijk lekker pzc bij mij hoor 😉
Ondertussen al bij geweest hoor was heerlijk lekker pzc bij mij hoor 😉
Tja, vandaag was het duidelijk nee….
« Niet meer » kan ook sinds gisteren zijn, weet ik veel….
Maar verder zeker geen klagen, neuken ging ook heel goed, maar ik kom nooit klaar in condoom. Het laatste kwartiertje is het haar dan toch gelukt met een handjob en naar mijn mening kan ze dat beter dan pijpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan