Recensie Algemeen Dreamgirls bergen op zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
33
10/04/22
75
1
Prima privéhuis met ruime sfeervolle kamers. Het aanbod is momenteel erg oké, keuze zat. De ontvangst is altijd vriendelijk en heb er eerlijk gezegd nog nooit een slechte ervaring gehad. Ik zal snel wat recensies delen.
 
Ik heb een déjà vu dat ik hier al eens over geschreven had, maar misschien was dat op H. Anyway, misschien ondertussen stevig veranderd, want mijn laatste bezoek was ruim twee jaar geleden, maar smaken verschillen blijkbaar.

Rokende dames bij de deur, waardoor ik door een walm naar binnen moest. Een aantal dames in fauteuils tegenover de bar die het drukker met hun telefoon hadden dan enige aanzet je welkom te heten.

De bar zelf zag er wel ok uit, maar de kamers waar ik geweest ben gaven me alles behalve een sfeervol gevoel, tenzij je van de sfeer van een klinische afwerkplek houdt. Soort van plastic laken over het matras, idem de kussens. geen sfeervolle verlichting. Ik vond het een heel kille bedoening daar.

Even op de site gekeken, nee zo te zien precies zoals ik me herinner. Maar goed, smaken verschillen.
 
Ik heb een déjà vu dat ik hier al eens over geschreven had, maar misschien was dat op H. Anyway, misschien ondertussen stevig veranderd, want mijn laatste bezoek was ruim twee jaar geleden, maar smaken verschillen blijkbaar.

Rokende dames bij de deur, waardoor ik door een walm naar binnen moest. Een aantal dames in fauteuils tegenover de bar die het drukker met hun telefoon hadden dan enige aanzet je welkom te heten.

De bar zelf zag er wel ok uit, maar de kamers waar ik geweest ben gaven me alles behalve een sfeervol gevoel, tenzij je van de sfeer van een klinische afwerkplek houdt. Soort van plastic laken over het matras, idem de kussens. geen sfeervolle verlichting. Ik vond het een heel kille bedoening daar.

Even op de site gekeken, nee zo te zien precies zoals ik me herinner. Maar goed, smaken verschillen.
Er wordt al jaren niet meer aan de deur gerookt, persoonlijk kan ik mij in niets vinden zoals jij het beschrijft. Ik weet niet wat jij aan beddengoed verwacht wanneer je een privéhuis binnenstapt maar het is gewoon normaal linnengoed. De kamers hebben dimbare verlichting.
 
Het matras en de kussens zijn van een raar soort plastic hoes voorzien waar een lakentje overheen gelegd wordt. Bij alle andere huizen waar ik kom zit ook om het matras en de kussen een echte stoffen hoes die ook mee vervangen wordt als het een kliederboel wordt met daar overheen nog eens een linnen laken. Dat maakt de kamers in BoZ erg kil voor mij. Verder vind ik de kamers nogal klinisch. De inrichting heeft voor mij geen sfeer.
 
Ik ben daar enkel geweest voor Esther Heart die deed voor mij alles rondom haar volledig verdwijnen.
Wat een vrouw... jammer genoeg momenteel niet meer in actie voorlopig...
 
Naast dat je keuze in prima dames hebt , is het er ook gezellig in de avond met gastvrouw Carola die sfeer brengt . Altijd leuk om even wat te drinken, en op je gemak te kiezen. Dat kan niet op veel plekken.
Er zijn ook mooie vrouwen zoals Tara,Nancy en Skye.
Prijzen zijn lichtjes verhoogd naar 115€ driekwartier en 150 uurtje.
 
Het is duidelijk niet jouw tent
Nee, inderdaad. Ook gehad dat ik met een dame op de kamer was en voordat mijn tijd om was er een hoop heen en weer overleg ontstond tussen "mijn" dame en de gastvrouw, omdat die de boel verkeerd in de agenda had gezet en een volgende klant voor "mijn" dame al een hele tijd zat te wachten.

Hierdoor had mijn eigen date totaal geen bevredigend einde. Het agenda probleem werd mijn probleem. Dame en ik afgeleidt de laatste 10 minuten en ineens haast haast haast om te stoppen en naar de volgende klant te gaan.

Ik heb het maar afgedaan door er luchtig over te doen, zo van: ach ja, kan gebeuren, want was niet in de stemming om er een hoop stennis om te maken, maar eigenlijk was het knap waardeloos.

Weet niet hoe het komt, maar het wil daar ondanks een aantal pogingen niet echt klikken met mij en dat is puur de tent zelf, niet zozeer de dames.
 
ben er nu ook 3 of 4 keer geweest..
het is inderdaad best klein binnen..maar je kunt zien dat er een shitload met geld tegenaan is gegooid om er iets leuks van te maken..
doordat er soms meerdere dames tegelijk aan de bar zitten of op de banken krijg je wel een iets intiem gevoel..
zeker als je binnenkomt en je min of meer over de muziek moet roepen ,wie je komt neuken..omdat je diegene besproken hebt..kan soms wat raar overkomen..
de laatste 2 keren zat er ook een oudere vent met grijs half lang haar en snor aan de bar in het hoekje..blikje Heineken voor zijn neus..
moet volgens mij 'the muscle' voorstellen..
begon ook min of meer wat dingen te zeggen tegen me ,hem viel ook meteen mijn horloge op. (hij begon erover).en dat zien ook eigenlijk niet veel mensen..
hij zag ook wel dat ik geen boekhouder of brave huisvader was..dus hij reageerde zakelijk..
verder wel een leuke tent..bovenstaande is voor mij geen reden om er niet meer heen te gaan..
integendeel zelfs
 
Hier al met verschillende dames afgesproken. Onder andere ook Esther Heart en Romy, jammer dat beide er niet meer werkzaam zijn. En nog wel een paar andere dames die er inmiddels ook niet meer werken, ik heb me er nooit beklaagd. De ontvangst is misschien wat anders (opener) als in sommige andere privéhuizen, zelf heb ik daar niet zo'n moeite mee als maak ik vaak wel een afspraak van te voren.
Betreft de kamers was ik daar wel over te spreken, netjes, schoon. Ik zag laatst dat sommige kamers zijn vernieuwd wat of ook mooi was. Al met al een prima privehuis als je het mijn vraagt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan