Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alles behalve intiem en pijpen met condoom is extra inderdaad. Dat is helaas eerder de regel dan uitzondering bij het landhuisje, maar ergens begrijp ik het ook wel omdat de dames niet zoveel over houden in privéhuizen.
 
Ik ga even hier verder anders gaan we off-topic.

Ja Donatella bedoel ik. Ze heeft ook bij het landhuisje gewerkt onder die naam. En daarvoor kort als Mariette.
Ah. Hier ben je :) . Ik bedoelde deze Donna.
 
Ah. Hier ben je :) . Ik bedoelde deze Donna.
Ah, nee dat is een andere donna. Die ken ik niet.

En @Oscular Er was ook een vraag van @kwidfox over Sarita. En ik ben ook wel benieuwd. Thanks.
Sarita is een zeer knappe dame, maar de service was erg slecht. Zie hier mijn bericht over haar destijds:

De berichten die er staan zijn helaas niet allemaal van Sarita. Het topic is ooit samengevoegd met die van een andere trans dame.

Zie ook:
 
Hier wat info van de dames die deze week aanwezig maar nog niet besproken zijn. Het is alweer een tijdje geleden en daardoor heb ik niet alle details helder meer, maar wel globaal wat ik er van vond. Dus bij deze:

Camy - Haar attitude op de kamer was meteen een afknapper. Geen klik dus waardoor de rest ook tegenviel.
Christina - Standaard half uurtje gedaan (pmc,nmc) en dat was prima bevallen. Ik vond het een knappe dame met mooie natuurlijke borsten en slank lichaam. Verder geen ervaring met extra's.
 
Hier wat info van de dames die deze week aanwezig maar nog niet besproken zijn. Het is alweer een tijdje geleden en daardoor heb ik niet alle details helder meer, maar wel globaal wat ik er van vond. Dus bij deze:

Camy - Haar attitude op de kamer was meteen een afknapper. Geen klik dus waardoor de rest ook tegenviel.
Christina - Standaard half uurtje gedaan (pmc,nmc) en dat was prima bevallen. Ik vond het een knappe dame met mooie natuurlijke borsten en slank lichaam. Verder geen ervaring met extra's.
Doet christina ook samen douche?
 
Van de dames die deze weken acte de presence geven, heb ik alleen ervaringen met Francesca en Samantha. Francesca is een Colombiaanse die redelijk Nederlands spreekt, erg lieve dame met aandacht voor jou. Samantha is een Limburgse vamp die erg actief is, heerlijk pijpt en waar je gewoon gezellig mee kan kletsen.
 
Ben al lange tijd erg nieuwsgierig naar het Landhuisje, en wil nu dan ook echt een bezoekje gaan wagen. Vind het aanbod altijd zo groot, kom erg veel advertenties tegen op Kinky. Wat zijn nu echt tips, dames die ik zou moeten bezoeken? Wil graag voor een half uurtje gaan.
 
Ben al lange tijd erg nieuwsgierig naar het Landhuisje, en wil nu dan ook echt een bezoekje gaan wagen. Vind het aanbod altijd zo groot, kom erg veel advertenties tegen op Kinky. Wat zijn nu echt tips, dames die ik zou moeten bezoeken? Wil graag voor een half uurtje gaan.
Van de dames die deze periode actief zijn, kan ik Francesca en Samantha aanbevelen. Ben van plan om vanmiddag Maria te bezoeken. Ik zal hier plaatsen hoe dat bezoek beviel ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan