Sarita, Het Landhuisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buttsnorkeler

Vaste klant
212
02/12/21
178
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/1948576-sarita
Totale kosten (in euro)
110
Vandaag het Landhuisje in al mijn eigenwijsheid maar weer eens bezocht. Niet mijn favoriete plek, maar voor werk moest ik wederom in Boxmeer zijn en dan is het een steenworp. Maar, zoals altijd, alweer een waardeloze ervaring.
Er waren zo'n 6 dames beschikbaar op het moment dat ik aankwam. Ik had gehoopt op de Nederlandse Amber maar die zat er helaas niet bij. Misschien had ik voor de Roemeense Nicole moeten gaan. Maar nee, mijn geilheid koos de best uitziende dame, Sarita. Ik dacht nog, eindelijk eens een echt lekker wijf in het Landhuis. Maar dat was het dan ook een heel eind.
Ga je mee douchen? Nou dat deed ze wel. Do you kiss? vroeg ik haar. Nou vergeet het maar. Snel mn pik wassen en uit ging de douche door madam. Met veel geluk heb ik even aan één tiet kunnen likken onder de douche. Op het bed begint ze zachtjes kusjes te geven op mijn borst en zakt ze af naar mijn pik. Do you suck without? Dat was 50,- extra. Laat maar dan. Condoom erom en ze begint heel basic recht to recht aan te pijpen. Saai dus. Toen ik vroeg of ze mijn ballen wilde likken zei ze: Want everything but no pay. Toen knapte ik helemaal af.
Toen ik haar probeerde te vingeren werd snel mijn hand weg getrokken en wilde ze neuken. Ze kwam er reverse cowboy opzitten. Haar poes voelde goed maar hoe hij eruit zag heb ik niet eens kunnen zien.
Recht toe recht aan rijden. Ik heb het rubber vol gespoten en ze heeft me nog een massage gegeven. Douchen en wegwezen. Colombiaans is ze en ze woont in Barcelona.
Waardeloze date op het puntje na dat ze er lekker uit ziet.
Voor 3 kwartier 110,- betaald en met een half uur weer buiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan