Recensie Sarita, Het Landhuisje 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Buttsnorkeler

Vaste klant
232
02/12/21
239
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/1948576-sarita
Totale kosten (in euro)
110
Vandaag het Landhuisje in al mijn eigenwijsheid maar weer eens bezocht. Niet mijn favoriete plek, maar voor werk moest ik wederom in Boxmeer zijn en dan is het een steenworp. Maar, zoals altijd, alweer een waardeloze ervaring.
Er waren zo'n 6 dames beschikbaar op het moment dat ik aankwam. Ik had gehoopt op de Nederlandse Amber maar die zat er helaas niet bij. Misschien had ik voor de Roemeense Nicole moeten gaan. Maar nee, mijn geilheid koos de best uitziende dame, Sarita. Ik dacht nog, eindelijk eens een echt lekker wijf in het Landhuis. Maar dat was het dan ook een heel eind.
Ga je mee douchen? Nou dat deed ze wel. Do you kiss? vroeg ik haar. Nou vergeet het maar. Snel mn pik wassen en uit ging de douche door madam. Met veel geluk heb ik even aan één tiet kunnen likken onder de douche. Op het bed begint ze zachtjes kusjes te geven op mijn borst en zakt ze af naar mijn pik. Do you suck without? Dat was 50,- extra. Laat maar dan. Condoom erom en ze begint heel basic recht to recht aan te pijpen. Saai dus. Toen ik vroeg of ze mijn ballen wilde likken zei ze: Want everything but no pay. Toen knapte ik helemaal af.
Toen ik haar probeerde te vingeren werd snel mijn hand weg getrokken en wilde ze neuken. Ze kwam er reverse cowboy opzitten. Haar poes voelde goed maar hoe hij eruit zag heb ik niet eens kunnen zien.
Recht toe recht aan rijden. Ik heb het rubber vol gespoten en ze heeft me nog een massage gegeven. Douchen en wegwezen. Colombiaans is ze en ze woont in Barcelona.
Waardeloze date op het puntje na dat ze er lekker uit ziet.
Voor 3 kwartier 110,- betaald en met een half uur weer buiten.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/1948576-sarita
Totale kosten (in euro)
415
Het was tijd voor een trio. Na een beetje rondbellen/appen toch maar voor het landhuisje gegaan. Ik was er nog nooit geweest.
Ik vroeg welke dames een klik hebben samen en de madam stelde Sarita voor met Ashley (dat laatste weet ik niet 100% zeker meer)

Je betaalt wel voor alles bij deze dames. Onderhandelen kan, maar het is soms met handen en voeten. Ik ben niet zo moeilijk en hoop op een mooi uurtje.
Ze wilden voor de lesbische component €500 pp hebben. Daar heb ik niet eens op gereageerd.
Los van de entreeprijs heb ik €150 bijbetaald voor beffen, zoenen met tong en pzc. Ik heb zichtbaar €40 opzij gelegd als fooi.

Ik moet zeggen dat ik blij verrast was met Sarita's voorkomen. Ze heeft heerlijke tietjes en een prachtig lichaam. Petite popje met een leuk gezichtje. Niks mis mee. Ik kon niet wachten om me daar aan te vergrijpen. Ashley is ook niet verkeerd, maar een stukkie ouder en gevulde borsten, maar wel ondeugende oogjes.

Ik moest douchen. Ze deden niet mee. Alles wordt nog eens met een nat doekje afgedaan. Je pielemuis, je lippen, nog een keer je pielemuis. Ik voelde me net een rubber opblaas pop. Die hygiene is natuurlijk wederzijds. Dat snap ik wel. Maar het is iets wat voor mij niet had gehoeven.

Sarita is echt een lekker ding. Helemaal mijn type en ik heb heerlijk met 'r liggen vrijen. Ik was wat enthousiast wat gegiechel opleverde. Gedurende een 40min stoeien alles wel gedaan wat ik wilde. We hebben zelfs erg gelachen. De dames hadden inderdaad een klik. Het is een klein kamertje en wat krap om met z'n driëen echt los te gaan. Er waren nog wat minuten over en ze boden aan om me te masseren. Dat sloeg eigenlijk nergens op. Ik heb het maar laten doen. Mijn zak was leeg en ik vond het wel leuk om de dames in het Spaans te horen roddelen.

Ik heb ze de fooi gegeven en misschien was dat wel een beetje veel van het goede, maar ja. Ik ben een sukkel op dat soort momenten.
Natuurlijk ben ik afgedroogd en kan ik op andere plaatsen een betere ervaring vinden. Maar het kan op andere plaatsen ook enorm tegenvallen. Dit soort locaties is een safe-bet en je weet dat je er geen leuke spontane liefhebbertjes tegen gaat komen. Deze Colombiaanse dames zijn er niet voor de lol. Maar hebben de looks en mij prima vermaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan