Recensie Linda, House of Pleasure, Kinrooi 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roger28

Newbie
Forumpionier
12
01/07/21
5
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/linda
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een mooie kleine dame.
Alles natuurlijk en heerlijk strak in het vel.
heb deze dame 2x 1uur bezocht.
pijpen doet ze goed en ze neukt ook zeer lekker ze is lekker strak!
Bij het pijpen komt ze ook op je zitten met de kont richting je gezicht zodat je haar kutje lekker open kunt trekken heerlijk gezicht hoor!
Je mag haar klit stimuleren maar na binnen niet maar dat is eigenlijk bij alle dames zo.
Zoenen doet ze niet af en toe een kusje op de mond maar meer niet helaas.
Kusjes in de nek vind ze wel leuk om te geven.
Ik vind haar zeker een aanrader om een keer sex mee te hebben!
 
14-06 voor de eerste maal in HOP geweest en aldaar voor deze dame gekozen.
Een Colombiaanse jongedame die nog lekker strak in het vel zit, met een fiere B-Cup. Puur natuur op een paar kleine tattoo's na.
Is volgens eigen zeggen 2 maanden actief in HOP.
Gekozen voor een uurtje, en naar boven. Van tevoren even een beetje opfrissen en het bed op.

Ze geeft lekkere nekzoentjes en pijpt lekker. Wel jammer dat er een dikke, rode condoom overheen werd getrokken.
Enige nadeel vond ik dat deze dame er een handje van heeft precies in zo'n houding te gaan, dat je net niet goed de slag te pakken krijgt. Ook het handje gaat er al vlug tussen.
Erger nog, als ik wilde wisselen van positie, dacht ze blijkbaar dat ik klaar was en ze het condoom eraf trok.
Uiteindelijk 4 versleten en nog niet eens eentje vol gespoten, telkens als ik in het ritme kwam werd het verstoord.
Als slot wil ze net in reverse erop klimmen, wekkertje gaat af en klaar.
De chemie miste en daardoor enige frustratie. Ze bedoeld het goed en is een lekker ding om te zien, maar voor mij geen herhaling.
Ik ga toch liever de volgende keer weer naar de vertrouwde Sauna/FKK-club omgeving, dat bevalt toch een stuk beter.
 
Mijn eerste ervaring met een trans, dus heb geen andere referentievergelijkingen.
Ze is de vrouw zoals op de foto, leuk geschapen.
Haar karakter kan je best omschrijven als ' lief ', als je op zoek bent naar een GFE ervaring moet je hier zijn.
Ze neemt bij de start niet veel initiatief, maar eens het uurtje verder loopt zal ze u zonder vragen te stellen goed berijden.

Opgepast, tijdens het ' knuffelen ' neemt ze uw penis vast en plaatst ze deze zonder veel boe of bah in haar kont, waarna ik uiteraard een rubbertje vroeg.
Eerste maal klaargekomen, tweede maal nam ze aanstalten om hem er weer maar eens zonder bescherming in te laten glijden.
 
Mijn eerste ervaring met een trans, dus heb geen andere referentievergelijkingen.
Ze is de vrouw zoals op de foto, leuk geschapen.
Haar karakter kan je best omschrijven als ' lief ', als je op zoek bent naar een GFE ervaring moet je hier zijn.
Ze neemt bij de start niet veel initiatief, maar eens het uurtje verder loopt zal ze u zonder vragen te stellen goed berijden.

Opgepast, tijdens het ' knuffelen ' neemt ze uw penis vast en plaatst ze deze zonder veel boe of bah in haar kont, waarna ik uiteraard een rubbertje vroeg.
Eerste maal klaargekomen, tweede maal nam ze aanstalten om hem er weer maar eens zonder bescherming in te laten glijden.
En wat waren de kosten voor een uurtje?
Ik ben er nog niet geweest maar bij het lezen van deze gaat het niet lang duren denk ik
 
Iemand nog een recente ervaring ?
Ik overweeg als eerste ervaring met shemales met deze Lolita willen afspreken.
Is CIM mogelijk en inbegrepen in standaardprijs alsook meerdere keren klaarkomen op één uur ?
 
Ben er twee weken geleden geweest.
Kan de ervaring van snoeper onderschrijven.
Toch was het niet echt mijn ding maar ligt eerder aan mij.
Haar vrouwelijkheid trok me en omdat ze geen fotos heeft van borsten dacht ik eerst dat ze transgender is maar ze is transexueel hoewel met heel kleine borstjes.
Voor de rest voor liefhebbers van petit transen zeker aan te raden.
 
Ik ben ook geïnteresseerd om een poging te wagen bij deze schoonheid.
Heeft ze een actief deeltje waarbij ze zelf ook het heft in handen kan nemen en neuken ?
Komt ze makkelijk klaar ? Wordt de tijd helemaal volgemaakt bij een uurtje boeken ?
 
Wat een tegenvaller
Binnen gekomen, 150€ betaald en net toen we bezig waren..klik ..ik moest en zou vetrekken..nooit meegemaakt.
Daarna mails dat ze politie zou bellen ed...knettergek.
K twijfel eigenlijk zelf om de politie erbij te halen, want dit houdt echt geen steek.
Nooit meegemaakt, zou zeggen, blijf er weg.
 
Wat een tegenvaller
Binnen gekomen, 150€ betaald en net toen we bezig waren..klik ..ik moest en zou vetrekken..nooit meegemaakt.
Daarna mails dat ze politie zou bellen ed...knettergek.
K twijfel eigenlijk zelf om de politie erbij te halen, want dit houdt echt geen steek.
Nooit meegemaakt, zou zeggen, blijf er weg.
Heb je uw geld terug gekregen ?
 
Ik kan hier de positieve recensies bevestigen. Ze is een lief meisje maar niet al te groot geschapen. In zover ik weet is ze ook de enige fijn gebouwde t girl in Antwerpen.
 
Ben er 1x geweest. Vriendelijk en rustig persoon. Mooie meid. Heb genoten van de massage maar heel weinig tot geen initiatief van haar kant. Dus na een tijdje viel alles eigenlijk stil en werd het wat eentonig repetitief. Geen enkel enthousiasme (al dan niet gespeeld) langs haar kant. Daarom geen herhaling.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/erotic-relaxing-prostate-massage-happy-ending.html
Ik was vandaag bij Lucia.

Ze zegt dat ze uit Spanje komt, haar Engels is zeer beperkt.

Ik kon een douche nemen.

Zij begon met een massage van de rug die eigenlijk te lang duurde.

Daarna heb ik haar even gepijpt, ze is niet zo groot maar wel heel hard.

Daarna heeft ze me geneukt met condoom.

Ze begreep eigenlijk niet dat je bij anale seks glijmiddel nodig hebt…

Daarna heb ik haar nog wat gepijpt en heeft ze me afgetrokken.

Op mijn vraag om haar te neuken heeft ze niet geantwoord….

Geen herhalingsgevaar….tip: Parking opera.
 

Heeft, naar zeggen, haar service verbeterd, niveau wat je bij HOP mag verwachten dus.

Ben benieuwd dus ga eens testen of dat daadwerkelijk zo is.
Ziet er appetijtelijk uit iig. 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan