Recensie Linda, House of Pleasure, Kinrooi 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heeft, naar zeggen, haar service verbeterd, niveau wat je bij HOP mag verwachten dus.

Ben benieuwd dus ga eens testen of dat daadwerkelijk zo is.
Ziet er appetijtelijk uit iig. 👍
Opeens heb je het.... je verbetert je service :)

Ziet er prima uit vind ik die dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/linda-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Opeens heb je het.... je verbetert je service :)
Tja, kan niet beoordelen of die service verbetert is aangezien ik niet eerder met haar heb gekamerd. :sleep:

Positieve nieuws....., héle mooie, kleine en slanke dame, mooie stevige borsten die ze graag laat kneden/likken.
Is naar zeggen Colombiaanse, haar Engels is zeer matig helaas en mijn Spaans nog minder.
Service echter is nog niet op "HOP" niveau iig. Na afloop ook vermeld bij "management" ...., had daar (pzc) op aan moeten dringen blijkbaar? Niet mijn stijl iig. Graag of niet. 🤪
Nauwelijks zoenen, condoom werd dus toch geplaatst net voor ze begon te pijpen, wat ze trouwens niet onverdienstelijk deed trouwens.

Na poosje ff gebeft wat ze niet voluit toeliet, wil blijk/schijnbaar niet aan haar klit worden gelikt? Mogelijk bang dat ze het lekker vindt? Geen idee dus over naar 69, weinig verbetering hier, sterretje wil ze duidelijk wél meegepakt hebben. ;)
Aansluitend diverse standjes geneukt, ze wisselde trouwens van condoom vooraf en glijmiddel is ze zeker niet zuinig mee.
Handje bleef er een beetje tussen totdat ik daar wat van zei, super irritant vind ik dat.
Verder geen idee of ze het ook lekker/leuk vond, gekreun kan gespeeld zijn geweest, was niet overdreven maar echt? 🤔

Klaarkomen op die manier ging zeker niet lukken dus handmatig verdere actie. Deed ze trouwens behoorlijk goed, met veel gevoel en ondertussen zittend op mijn gezicht. 🤭
Kwam dus, niet verwacht want mezelf al een keer 'geholpen' vandaag, alsnog behoorlijk heftig klaar. Kudo's voor haar wat dat betreft.

Aansluitend nog een behoorlijk goede massage gekregen en een bedankje omdat ik zown "nice man" was. 🤣😅

Over het geheel geheel genomen, geen verkeerde date maar zeker niet super. Ruime voldoende alles in aanmerking nemend.
 
Tja, kan niet beoordelen of die service verbetert is aangezien ik niet eerder met haar heb gekamerd. :sleep:

Positieve nieuws....., héle mooie, kleine en slanke dame, mooie stevige borsten die ze graag laat kneden/likken.
Is naar zeggen Colombiaanse, haar Engels is zeer matig helaas en mijn Spaans nog minder.
Service echter is nog niet op "HOP" niveau iig. Na afloop ook vermeld bij "management" ...., had daar (pzc) op aan moeten dringen blijkbaar? Niet mijn stijl iig. Graag of niet. 🤪
Nauwelijks zoenen, condoom werd dus toch geplaatst net voor ze begon te pijpen, wat ze trouwens niet onverdienstelijk deed trouwens.

Na poosje ff gebeft wat ze niet voluit toeliet, wil blijk/schijnbaar niet aan haar klit worden gelikt? Mogelijk bang dat ze het lekker vindt? Geen idee dus over naar 69, weinig verbetering hier, sterretje wil ze duidelijk wél meegepakt hebben. ;)
Aansluitend diverse standjes geneukt, ze wisselde trouwens van condoom vooraf en glijmiddel is ze zeker niet zuinig mee.
Handje bleef er een beetje tussen totdat ik daar wat van zei, super irritant vind ik dat.
Verder geen idee of ze het ook lekker/leuk vond, gekreun kan gespeeld zijn geweest, was niet overdreven maar echt? 🤔

Klaarkomen op die manier ging zeker niet lukken dus handmatig verdere actie. Deed ze trouwens behoorlijk goed, met veel gevoel en ondertussen zittend op mijn gezicht. 🤭
Kwam dus, niet verwacht want mezelf al een keer 'geholpen' vandaag, alsnog behoorlijk heftig klaar. Kudo's voor haar wat dat betreft.

Aansluitend nog een behoorlijk goede massage gekregen en een bedankje omdat ik zown "nice man" was. 🤣😅

Over het geheel geheel genomen, geen verkeerde date maar zeker niet super. Ruime voldoende alles in aanmerking nemend.
Het is wel een lekker ding. Ik sla haar wel even over. Bij wie moet je pzc aandringen? bij de dame als ze bezig is? dat is ook niet mijn stijl 🙄. heb je Diana nog gezien in HOP?
 
Laatst bewerkt:
Het is wel een lekker ding. Ik sla haar wel even over. Bij wie moet je pzc aandringen? bij de dame als ze bezig is? dat is ook niet mijn stijl 🙄. heb je Diana nog gezien in HOP?
Blijkbaar moet je zelf de dame overtuigen ja. 🙁
Vind ik zelf niet passend, had die info graag vooraf gehad.
Diana niet gezien nee, geen enkele andere Dame trouwens, gebeld, gereserveerd, binnen komen en naar boven. 😉
 
Ik vind dat je een dame nooit mag dwingen (onder druk zetten) tot een bepaalde handeling, bv. PZC.
Maar het is wel belangrijk om daar als DvP/privéhuis van tevoren open over te zijn. Vooral als het in dit huis anders gewoon standaard is.
 
Het is wel een lekker ding. Ik sla haar wel even over. Bij wie moet je pzc aandringen? bij de dame als ze bezig is? dat is ook niet mijn stijl 🙄. heb je Diana nog gezien in HOP?
Ik heb vorige week een keer gekamerd met Diana. Nog geen gelegenheid gehad om rustig een recensie te schrijven. Ik had er geen klik mee. Is minder aantrekkelijk als op de foto's. Kwam ook erg ongeïnteresseerd en plichtmatig over. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Mijn ervaring van een kwart jaar geleden was vrijwel identiek aan die van Popeye80 in het andere topic. PMC was top, maar inderdaad met het handje er tussen en misschien wel 4/5 keer van condoom gewisseld. Destijds een van mijn eerste ervaringen waardoor ik dacht dat het aan mij lag. Sindsdien niet meer op deze manier meegemaakt gelukkig.

De review van Motormaf klinkt een stuk beter dan voorheen, dus wellicht toch betere service nu? Misschien genoeg reden om haar in de toekomst nog eens te bezoeken. 🤔
 
Ik vind dat je een dame nooit mag dwingen (onder druk zetten) tot een bepaalde handeling, bv. PZC.
Maar het is wel belangrijk om daar als DvP/privéhuis van tevoren open over te zijn. Vooral als het in dit huis anders gewoon standaard is.
eens.

Als het de standaard is, dan heeft een dame die het absoluut niet wil doen, er eigenlijk ook weinig te zoeken. Ze kan dan beter ergens gaan werken waar het niet de standaard is.
 
Doen er wel meer als er slechte ervaringen worden neergeschreven, zeker als ze zelf weten dat het terecht is.
Dreigt je af..en andere onfrisse zaken.
Werd plots buiten gezet ..geld kwijt..wilde m'n geld terug, begint dan vanalles te verzinnen met dreigementen erbij..echt te gek om los te lopen
Denk dat er verschillende vijzen van los staan.
 
Wat een afknapper!
alles leek met tegenzin te gaan. Mooie dame hoor, maar totaal geen beleving of lol in haar werk.
service beneden elk peil. Zoenen mocht niet, alleen pmc, likken minimaal, bij intiem, hele tijd handje erbij. erg nep kreunen, Totaal niet wat je bij HOP kan verwachten.
Raymond/Joep waren er niet om deze ervaring terug te koppelen, maar ga ik zeker nog doen.
Deze dame: never again
 
Zelfde dame https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/jong-en-onschuldige-meid/
Er staan op de site van het landhuisje meerdere dames die nu bij HOP te vinden zijn.
Reviews hiervan zijn allemaal niet heel erg positief helaas.
Wellicht dat dit ook komt omdat je voor zo ver ik gelezen heb bij het landhuisje voor bijna alle extra's moet betalen. Maar hier kan ik niet over oordelen want ben er zelf nooit geweest.
 
Zelfde dame https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/jong-en-onschuldige-meid/
Er staan op de site van het landhuisje meerdere dames die nu bij HOP te vinden zijn.
Reviews hiervan zijn allemaal niet heel erg positief helaas.
Wellicht dat dit ook komt omdat je voor zo ver ik gelezen heb bij het landhuisje voor bijna alle extra's moet betalen. Maar hier kan ik niet over oordelen want ben er zelf nooit geweest.
Je kunt dat in Nederland ook bijna niet in het standaardpakket 'opleggen'. Dan ben je zo je vergunning kwijt.
 
Op een ander forum werd haar volledige thread verwijderd. Ik kreeg op een dag een email van haar, ik neem aan dat andere personen - die in diezelfde thread gepost hebben - die ook gekregen hebben met nogal dreigende taal in gebroken Nederlands dat haar advocaat op de zaak zat en de rechter mij gestraft had (?).
Beetje gek. Ze zou haar advocaat contacteren en we gingen elkaar in de rechtbank zien + de rechter had mij reeds veroordeeld. Heel straffe rechter precies.
 
Wellicht dat dit ook komt omdat je voor zo ver ik gelezen heb bij het landhuisje voor bijna alle extra's moet betalen. Maar hier kan ik niet over oordelen want ben er zelf nooit geweest.
Voor de lockdown kwam ik er regelmatig. Het verschilt per dame, maar vaak is dit wel het geval helaas. Als je een goede klik hebt is er soms meer mogelijk.
 
Ben vandaag ook op bezoek geweest bij HOP en linda voor een 45 min geboekt had bij de uitbater aangegeven het liefst gepijpt te worden zonder condoom
Hij had het tegen haar gezegd en we gi gen naar boven.
Daarna de zaak te hebben schoongemaakt gingen we naar de kamer ze kuste me overal.
Maar toen ze wou gaan pijpen kwam er een dikke rode condoom tevoorschijn waar je helemaal geen gevoel bij kreeg wat ze ook deed .
Daarna gingen we neuken ze nam een standje in en kwam op me zitten maar het lekkere gevoel bleef weg .
Toch klaar gekomen omdat ik zelf het enegetief nam maar daar is ook alles mee gezecht echt lekker was het niet .
Maar goed linda hoef ik niet meer
 
Wat zou dat opleveren? Dat je een tientje terug krijgt? Alsof iemand daar dan nog behoefte aan heeft, ik althans niet.
Nee, dan kies ik er ook voor om het pand te verlaten en deze DVP niet meer te bezoeken.
Zou geen behoefte hebben aan het zeggen van het gebeuren tegen de uitbater.
Die mag het meisje niet verplichten en dat zulke meiden niet goed zijn voor zijn zaak, is zijn probleem.
 
Wat zou dat opleveren? Dat je een tientje terug krijgt? Alsof iemand daar dan nog behoefte aan heeft, ik althans niet.
Nee, dan kies ik er ook voor om het pand te verlaten en deze DVP niet meer te bezoeken.
Zou geen behoefte hebben aan het zeggen van het gebeuren tegen de uitbater.
Die mag het meisje niet verplichten en dat zulke meiden niet goed zijn voor zijn zaak, is zijn probleem.
Nope, geld terug zit niemand op te wachten.
Zou het alleen wel prettig vinden dat klanten, desgevraagd, een eerlijk antwoord krijgen.
Dus meer het voorzien van de juiste info over betreffende dame(s).

En idd, zulke dames niet meer bezoeken helpt zeker ook. (y)
 
Ik heb er al vaker meegemaakt dat ik vroeg of de dame ook aan tongzoenen deed.
Steevast kreeg ik dan van de uitbater een "ja" te horen terwijl het op de kamer een "nee" was.
De eerste keer denk ik dan "oké, kan gebeuren." Maar bij de tweede keer hou ik er een minder goed gevoel aan over.
Na de zoveelste keer denk ik dan "oké, hij lult maar wat uit zijn nek, als ik maar betaal en naar de kamer ga."
Dat de belofte dan achteraf niet klopt, schijnt niet belangrijk te zijn. Tja, dan ga ik op zoek naar een ander huis waar het wel klopt.
Jammer, want ik heb er sex gehad met bloedgeile vrouwen. Het zou alleen nog geiler zijn geweest als de waarheid verkondigt zou worden.
 
Snap helemaal wat je schrijft/zegt.
Raymond en Joep weten/kennen m'n voorkeuren en zijn dan meestal wel duidelijk of dame iets voor mij is.
Ken is nog niet zover, die heeft er idd een handje van om te zegger dat dame "top" is, blijkt helaas vaker
te liegen/niet te weten waar hij het over heeft. :censored:
 
Snap helemaal wat je schrijft/zegt.
Raymond en Joep weten/kennen m'n voorkeuren en zijn dan meestal wel duidelijk of dame iets voor mij is.
Ken is nog niet zover, die heeft er idd een handje van om te zegger dat dame "top" is, blijkt helaas vaker
te liegen/niet te weten waar hij het over heeft. :censored:
Als de gastheer ongeloofwaardig is en blijft dan zullen (vaste) klanten uiteindelijk wegblijven. Of het moet zijn dat ze voldoende aanloop blijven houden vanuit Nederland ivm de lockdown en de sluiting hier in Nederland.
Maar als ik de aanwezigheid van de dames bekijk is de bezetting op dit moment maar erg matig te noemen. Tot slot laat de beantwoording van verzonden mailberichten ook te wensen over.
 
Als de gastheer ongeloofwaardig is en blijft dan zullen (vaste) klanten uiteindelijk wegblijven. Of het moet zijn dat ze voldoende aanloop blijven houden vanuit Nederland ivm de lockdown en de sluiting hier in Nederland.
Maar als ik de aanwezigheid van de dames bekijk is de bezetting op dit moment maar erg matig te noemen. Tot slot laat de beantwoording van verzonden mailberichten ook te wensen over.
HOP is sowieso niet van de mail of app contacten. Werkt soms wel maar bellen is zonder meer het handigste.

En tja, geloof of ongeloofwaardig, ze hebben toch met enige regelmaat échte toppertjes er tussen zitten.
En ooit moet je een gokje wagen.............., :cool:


Motormaf mist Elly, Jessica, Micha, Zlata etc. :cry:
 
HOP is sowieso niet van de mail of app contacten. Werkt soms wel maar bellen is zonder meer het handigste.

En tja, geloof of ongeloofwaardig, ze hebben toch met enige regelmaat échte toppertjes er tussen zitten.
En ooit moet je een gokje wagen.............., :cool:


Motormaf mist Elly, Jessica, Micha, Zlata etc. :cry:
Ik ben persoonlijk nog steeds nieuwsgierig naar Alicia en Milana.😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan