Algemeen Algemeen, Het Landhuisje, Overloon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben van plan om morgen naar het Landhuisje te gaan, er zijn 2 dames die echt mijn aandacht hebben getrokken: Adriana en Isabella 🤤. Hoop dat 1 van hun beschikbaar is en heb nog geen idee wie ik dan zou kiezen, beide zien er super sexy uit met een paar flinke tieten, vooral Isabella. Heeft iemand al eens een afspraak met hun gehad? Als ik morgen ben geweest laat ik zeker weten hoe het was ;)
Ik ben ook erg benieuwd naar deze dames, ik hoor graag met wie je een date hebt gehad...
 
Ben er nu een paar keer recent geweest en ze hebben upselling nu uitgevonden. Voorheen was tongzoenen meestal standaard en voor extra's als pzc moest je betalen...nu moet je voor iedere handeling betalen... dus uiteindelijk als je alleen de normale kamerbedragen betaalt heb je gewoon ramenservice wat meestal bij prive clubs toch wat beter is... voor mij dus geen bezoek meer....had een dame die wilde 50 eur voor pzc extra..nou okay... toen wilde ik zoenen en nee dat was ook 50 euro ...ik heb r maar laten zuigen want dan is het voor mij al klaar... later nog een dame bezocht idem dito.....dit beleid zal zorgen voor minder klanten ben ik van overtuigd...jammer ..ze hadden laatste tijd veel dames maar ze beinvloeden elkaar dus... dat is niet best..
 
Ik had die ervaring een paar jaar geleden ook al. Daarom dit huisje van plezier ook niet meer bezocht. Als ik het zo lees is er niet veel veranderd. Jammer, is een nette zaak en over het algemeen mooie dames.
Ik heb nu m'n vaste adresjes waar een goede standaard service wordt geboden en waar ze in ieder geval niet zo aan upselling doen.
 
Ik had die ervaring een paar jaar geleden ook al. Daarom dit huisje van plezier ook niet meer bezocht. Als ik het zo lees is er niet veel veranderd. Jammer, is een nette zaak en over het algemeen mooie dames.
Ik heb nu m'n vaste adresjes waar een goede standaard service wordt geboden en waar ze in ieder geval niet zo aan upselling doen.
ja het was een tijdje heel okay... maar nu laatste weken zijn er wat nieuwe dames die dit denk ik geintroduceerd hebben want een dame die ik al vaker had begon er ook ineens over dat ze meer wilde ..nou dan ben ik klaar met je... ik ga er ook niet meer heen of ze moeten weer beetje normaal gaan doen... kijk pzc bijbetalen snap ik maar bijv rendezvous made daar is tongzoenen gewoon standaard...
 
Ben er nu een paar keer recent geweest en ze hebben upselling nu uitgevonden. Voorheen was tongzoenen meestal standaard en voor extra's als pzc moest je betalen...nu moet je voor iedere handeling betalen... dus uiteindelijk als je alleen de normale kamerbedragen betaalt heb je gewoon ramenservice wat meestal bij prive clubs toch wat beter is... voor mij dus geen bezoek meer....had een dame die wilde 50 eur voor pzc extra..nou okay... toen wilde ik zoenen en nee dat was ook 50 euro ...ik heb r maar laten zuigen want dan is het voor mij al klaar... later nog een dame bezocht idem dito.....dit beleid zal zorgen voor minder klanten ben ik van overtuigd...jammer ..ze hadden laatste tijd veel dames maar ze beinvloeden elkaar dus... dat is niet best..
Deze ervaring heb ik ook helaas, jammer dat je voor alles moet bijbetalen. Ik had zelfs een keer een dame die 50 euro voor tz vroeg, 50 euro voor beffen, 50 euro als ik met haar tieten wilde spelen... is gewoon te belachelijk voor woorden. Je bent al snel 240 euro kwijt of meer als je een leuk uurtje wilt hebben. Het zijn vaak prachtige dames maar de prijzen worden er niet beter op... maar toch krijg ik elke keer weer zin als ik op de site kijk en de dames zie.
 
Deze ervaring heb ik ook helaas, jammer dat je voor alles moet bijbetalen. Ik had zelfs een keer een dame die 50 euro voor tz vroeg, 50 euro voor beffen, 50 euro als ik met haar tieten wilde spelen... is gewoon te belachelijk voor woorden. Je bent al snel 240 euro kwijt of meer als je een leuk uurtje wilt hebben. Het zijn vaak prachtige dames maar de prijzen worden er niet beter op... maar toch krijg ik elke keer weer zin als ik op de site kijk en de dames zie.
Ik ben 4x in Overloon geweest en heb dezelfde ervaring. Echt voor alles moet extra betaald worden. 1x gekozen voor de optie met bad. Dat kost extra, snap ik wel. Maar op de kamer zegt de dame: je moet mij ook nog 20 euro extra betalen omdat we in bad gaan, ik vind dat ook gek, maar al mijn collega's doen dat....

Daar heb ik geen zin meer in.
 
Ik ben 4x in Overloon geweest en heb dezelfde ervaring. Echt voor alles moet extra betaald worden. 1x gekozen voor de optie met bad. Dat kost extra, snap ik wel. Maar op de kamer zegt de dame: je moet mij ook nog 20 euro extra betalen omdat we in bad gaan, ik vind dat ook gek, maar al mijn collega's doen dat....

Daar heb ik geen zin meer in.
precies en dat is echt iets van de laatste weken voorheen viel het mee..ja voor pzc moest je extra betalen maar voor de rest was het serviceniveau okay... nu zijn er paar nieuwe latina's die voor dit nieuwe prijsbeleid gezorgd hebben denk ik en daar gaan de andere dames in mee..

kijk wat Johan zegt kan wel waar zijn maar die vraagt gewoon de standaardservice ja dan heb je geen bijkomende kosten zeker niet als je pmc wilt... maar de doorgewinterde wandelaars willen meestal wel meer dan dat..
 
Ben er nu een paar keer recent geweest en ze hebben upselling nu uitgevonden. Voorheen was tongzoenen meestal standaard en voor extra's als pzc moest je betalen...nu moet je voor iedere handeling betalen... dus uiteindelijk als je alleen de normale kamerbedragen betaalt heb je gewoon ramenservice wat meestal bij prive clubs toch wat beter is... voor mij dus geen bezoek meer....had een dame die wilde 50 eur voor pzc extra..nou okay... toen wilde ik zoenen en nee dat was ook 50 euro ...ik heb r maar laten zuigen want dan is het voor mij al klaar... later nog een dame bezocht idem dito.....dit beleid zal zorgen voor minder klanten ben ik van overtuigd...jammer ..ze hadden laatste tijd veel dames maar ze beinvloeden elkaar dus... dat is niet best..
Ik vind het een slechte ontwikkeling om voor elke handeling (buiten pijpen en neuken met condoom)te moeten bijbetalen. Op deze manier wordt het een erg duur grapje en vergaat bij mij de zin om zo'n huis te bezoeken. Ik vind het een vorm van uitpezen. Laten ze dan het standaardtarief iets verhogen, voor mijn part 100 euro voor een half uur. Met een goede service, pijpen en neuken met condoom, en tongzoenen en beffen heb ik hier geen problemen mee. Maar om telkens de portemonnee te moeten trekken voor een extra handeling: ik doe hier niet aan mee en dat zouden veel meer klanten moeten doen. Want waar stopt dit anders?
 
Ik vind het een slechte ontwikkeling om voor elke handeling (buiten pijpen en neuken met condoom)te moeten bijbetalen. Op deze manier wordt het een erg duur grapje en vergaat bij mij de zin om zo'n huis te bezoeken. Ik vind het een vorm van uitpezen. Laten ze dan het standaardtarief iets verhogen, voor mijn part 100 euro voor een half uur. Met een goede service, pijpen en neuken met condoom, en tongzoenen en beffen heb ik hier geen problemen mee. Maar om telkens de portemonnee te moeten trekken voor een extra handeling: ik doe hier niet aan mee en dat zouden veel meer klanten moeten doen. Want waar stopt dit dan
Hier sluit ik me volledig bij aan, dat anaal, pzc en zulke dingen extra zijn dat is logisch. Maar er zijn dames die al extra's vragen om samen te douchen, dat je aan haar tieten mag zitten, beffen, tongzoenen etc. En als je dan voor elk ding 50 euro extra moet betalen dan word het een duur grapje. Het zijn prachtige dames en ook wel lief, maar sommige willen binnen 1 dag al rijk zijn... ik ga vaker naar een club in Herten, daar zit alles nog in de prijs behalve anaal
 
Hier sluit ik me volledig bij aan, dat anaal, pzc en zulke dingen extra zijn dat is logisch. Maar er zijn dames die al extra's vragen om samen te douchen, dat je aan haar tieten mag zitten, beffen, tongzoenen etc. En als je dan voor elk ding 50 euro extra moet betalen dan word het een duur grapje. Het zijn prachtige dames en ook wel lief, maar sommige willen binnen 1 dag al rijk zijn... ik ga vaker naar een club in Herten, daar zit alles nog in de prijs behalve anaal
Ook ik heb gemerkt dat dit een ontwikkeling is van de laatste tijd. Nou moet ik zeggen dat bijbetalen voor bepaalde handelingen op zich best normaal is, echter de bedragen die voor bepaalde dingen gevraagd worden zijn belachelijk. Maar als ik puur naar de letter van de wet ga kijken dan kan het huis hier niet veel aan doen. Als ik het goed heb kunnen die alleen veilig neuken en pijpen aanbieden en elke handeling die de dame verder aanbiedt daar mag zij extra geld voor vragen. Het enige wat het huis wel kan doen is aan de dames vragen om de extra's niet te duur te laten worden. Ik vind het nog altijd een prettig huis, maar op deze manier zal ik er minder vaak komen en vaker ergens anders mijn heil zoeken.
 
De standaardtarieven die u met de gastvrouw afrekent en die op onze website staan zijn op basis van intiem (neuken), oraal pijpen met condoom en masseren/strelen etc.

De eventuele extra seksuele service die met de dame van uw keuze door u besproken is, rekent u zelf met haar af op de kamer. Dit gebeurd vooraf, zodat er geen discussies kunnen ontstaan achteraf. Wij mogen als exploitant sexuele handelingen als beffen, tongzoenen, anaal, pijpen zonder, lesbisch etc. etc. niet in de standaardprijs opnemen. Dames zijn zelfstandig bij de wet en bepalen zelf hun extra sexuele dienstverlening. Tevens is het onze filosofie dat de dames zelf hun eigen grenzen bepalen.

Dit is de tekst van HoD in Amersfoort. Het Landhuisje zal zo'n zelfde tekst op de site hebben staan maar de site werkt even niet.
 
Dit is de tekst van HoD in Amersfoort. Het Landhuisje zal zo'n zelfde tekst op de site hebben staan maar de site werkt even niet.
Tekst op de site van het landhuisje:

VANAF HEDEN IS HET NIET MEER MOGELIJK OM DE EXTRA DIENSTEN DIE BUITEN HET STANDAARDTARIEF VAN SAFE SEKS VALLEN, PER PIN TE BETALEN. DEZE DIENT U CONTANT MET DE DAME AF TE REKENEN.

Het standaardtarief is inclusief alle faciliteiten zoals: * Kingsize bed * Inloopdouche voor 2 personen * Wastafel * Led plafondverlichting * Airconditioning * Rookmelder * Noodknop bij noodgeval * Massage-olie * Handdoeken * Condooms * Douche gel . De standaardprijs is slechts een indicatieprijs.. De ladies zijn vrij om van deze prijs af te wijken. Wij adviseren u voordat u naar de kamer gaat de prijzen en mogelijkheden met de lady naar keuze te bespreken.
Niet alle ladies bieden dezelfde (misschien door u gewenste) handelingen aan en ook hun prijzen kunnen onderling verschillen (stem dit vooraf af met de lady).
 
Wij mogen als exploitant sexuele handelingen als beffen, tongzoenen, anaal, pijpen zonder, lesbisch etc. etc. niet in de standaardprijs opnemen.
Dit zal er vast staan, maar helemaal waar is het niet. Ze mogen het inderdaad niet opnemen omdat ze de dames niet mogen verplichten deze diensten aan te bieden. Ze mogen wel bepalen waarvoor de dames extra mogen rekenen als de dame er zelf voor kiest het aan te bieden.
Daarom zie je bij verschillende huizen ook teksten als 'zoenen en beffen zijn inclusief als de betreffende dame dit aanbiedt'.

Die tekst van Het Landhuisje maakt wel gelijk duidelijk dat er echt helemaal niets vast staat wat betreft prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik haar ook had zien staan op de site heb ik gebeld voor een afspraak.
De gastvrouw zei dat ik op de dag zelf voor de zekerheid maar even moest bellen.
Toen ik belde kreeg ik te horen dat Harley zich toch af had gemeld.
Zodoende hebben ze haar weer van de site gehaald....
 
Terug
Bovenaan Onderaan