Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is allebei echt.

Lanaken en Maastricht liggen 5km van elkaar. De dame is in een grenszone dus doet er slim aan om in beide landente adverteren. Heeft ze zo haar volledige potentiële radius benut.

Another riddle solved!
 
Het laatste jaar ben ik zeker bij 10 verschillende t-girls geweest in Antwerpen. Allemaal gevonden via Redlights. Of er betere of andere sites zijn weet ik niet. Maar het gaat mij hier niet of Redlights. Het gaat over het feit dat van die 10 geen enkel meer actief is in Antwerpen. Ik kijk regelmatig op de site. En stel vast dat bijna maandelijks of zelfs wekelijks voor 90% nieuwkomers zijn. Van die 10 waren er mss maar twee die ik eventueel terug zou bezoeken, De andere 8 waren ondermaats. Ik vraag mij stilaan af welke mechanisme deze vrouwen naar Belgie brengt, Hun huisvesting is dat van den,toeristen (airbnb en dergelijke), vermoedelijk weten de eigenaars en de buren van niets. Doordat ze maar een paar weken of dagen blijven is hun service ondermaats. Ze mikken duiidelijk op 'one time' service. Ik begrijp zelfs niet hoe ze genoeg kunnen blijven verdienen om uit de kosten te geraken. Ik heb besloten op in de toekomst kieskeuriger te zijn. Mijn eerste criterium zal zijn hoe lang ze op Redlights staan. Ik zal niet diegene zijn die als eerste wil zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan