Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand een goeie gratis app om in contact te komen met transseksuelen?
Red lights kennen we allemaal

Iemand ervaring met deze?

Ik zoek een leuke dame met een groot formaat in de buurt van oost-vlaanderen.. Tegenwoordig is hier niets meer te vinden, allesinds eentje dat actief is tenminste..

Iemand ervaring met deze?

Ik zoek een leuke dame met een groot formaat in de buurt van oost-vlaanderen.. Tegenwoordig is hier niets meer te vinden, allesinds eentje dat actief is tenminste..

kijk naar haar videos op kinky , dan weet je hoe ze echt is

Wie kent of heeft ervaring met de 2 lange slanke shemales die op Schippersstraat 3/1 en 3/2 staan? Een mooie slanke blondine met lekker strak kontje op 3/1 en een met donker golvend haar op 3/2. Deze laatste droeg een collar met ketting eraan, dus eerder passief vermoed ik.
Gisterenavond stonden ze er en hadden precies wel goed te doen.

Ik wilde hen vragen of ze samen trio wilden doen maar een andere kerel was me voor. Nog een tijdje rond gelopen en dan maar weer vertrokken. Ik voelde de moeheid toeslaan.

Laatst bewerkt:
Wie kent of heeft ervaring met de 2 lange slanke shemales die op Schippersstraat 3/1 en 3/2 staan? Een mooie slanke blondine met lekker strak kontje op 3/1 en een met donkere krullen op 3/2. Deze laatste droeg een collar met ketting eraan, dus eerder passief vermoed ik.
Gisterenavond stonden ze er en hadden precies wel goed te doen.

Ik wilde hen vragen of ze samen trio wilden doen maar een andere kerel was me voor. Nog een tijdje rond gelopen en dan maar weer vertrokken. Ik voelde de moeheid toeslaan.
Die donkere ooit bij geweest, herinner mij de naam niet, maar met de ketting ging een lichtje bij me branden, was geen goede herinnering, veel beloven aan de deur en plots voor alles bijbetalen en heel afstandelijk en snel afwerken …….

kijk naar haar videos op kinky , dan weet je hoe ze echt is
Nah geen Tamara voor mij, echt een kutkarakter. Wou daarmee afspreken maar kreeg al van de 1ste keer een paar verwijten naar m´n hoofd dat ik al blij was dat ik er niet mee afsprak. Voor de context, ze stuurde me locatie door nadat ik vroeg waar ze zat. Blijkt zat ze verder dan dat er in haar advertentie stond. Ik zei ik kan er niet geraken nu op die plek en de schold ze me de tering uit. Al gelukkig, na die reactie van haar merkte ik al dat het zowiezo faux plan zou zijn...

Terug
Bovenaan Onderaan