Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb nog eens zin in een massage. Zina uit lille en emily uit lummen staan op mijn lijstje. Deze 2 toppers zijn al uitvoerig gerecenseerd en nog steeds kan ik niet kiezen. Wie is er al bij deze 2 geweest en kan me zeggen wat type massage ze geven? Alvast hartelijk dank
 
Wie kan mij iets meer vertellen over deze zaak
Het is een massage + .. maar ik ben er een tijd niet geweest. De massage was niet bijzonder en de + ook niet.

Het is een massage + .. maar ik ben er een tijd niet geweest. De massage was niet bijzonder en de + ook niet.
Er is in Antwerpen en omgeving niet echt veel bijzonders meer te beleven. Mocht je nog wat tips hebben …

Ik ben 3 weken geleden in Wijnegem geweest.
 
Het is een massage + .. maar ik ben er een tijd niet geweest. De massage was niet bijzonder en de + ook niet.


Er is in Antwerpen en omgeving niet echt veel bijzonders meer te beleven. Mocht je nog wat tips hebben …

Ik ben 3 weken geleden in Wijnegem geweest.
Ik ben in Mortsel geweest onlangs . zeer goede massage maar + was er niet . wel zeer goede massage
 
Iemand enig idee waar Daw van het sallon londerzeel is terecht gekomen?. Deze is sinds enkele maanden gestopt daar, en niets meer van vernomen sindsdien.

Misshien in een andere salon?. Of er helemaal mee gestopt kan ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan