Recensie Alia, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9330537-alia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gesprek via whatsapp ging vlot, reageert niet droog.
Afspraken gemaakt om tongzoenen, beffen, en goede sex. Als antwoord kreeg ik, sounds good!
Aangekomen op bestemming, een hotel dicht in de buurt van Rotterdam centraal, het is wel het meisje van de foto gelukkig.
Lichaam ziet er mooi uit, wel kleine buikje maar niet storend.
Sloppy pijpen doet zij totaal niet, verre van zelfs jammer genoeg. Beffen laat ze wel toe maar het mag niet te wild. Toen ik vroeg of we meerdere standjes konden doen ging ze al zeuren over de tijd terwijl de helft niet eens voorbij was. Als ik het een cijfer moet geven is dit wel een onvoldoende, 5 ofzo. Toen ik aankaartte dat zij geen tongzoenen doet, zei ze dat ik het niet probeerde. Maargoed ik zeg er eigenlijk nooit een weerwoord op omdat het anders gewoon een spelletje wordt. Ze bood mij wel een flesje drinken aan op de terugweg.
Je kan er ook prima douchen eventueel. Ben benieuwd hoe de ervaringen van andere is geweest bij deze dame.
 
@SoManyWomen ben blij voor je dat je het naar je zin hebt gehad .

Ik heb helemaal wat anders meegemaakt !! Ik ben woensdag bij haar geweest voor een halfuurtje ... ze reageerde traag op me berichtjes en eindstand tot een afspraak kunnen komen , moest ik 45min !!! In me auto wachten..... eenmaal mocht ik naar binnen . Hoorde ik geluiden van mannen die ook aanwezig waren maar dan in andere kamer ( ik neem aan roemenieës mannen of bulgaars ) daardoor zat ik niet lekker in me vel !! De grote billen dat tezien is op de fotos is niet wat ik in het echt zag , ze had niet echt ervaring van hoe zet het moest doen, eenmaal kleren uitgetrokken , zag ik dat ze wat haartjes had op haar rug !! Toen was het emmertje voll ... ik wou niet meer en vroeg me geld terug en zei dat dit echt niet kan en dat ik het walgelijk vindt !! En ze gaf aan geen geld terug tegeven en riep dat ze mannen achter haar staan en dat ze mij in elkaar kunnen slaan .... met veel gezeik en discussie ben ik met lege handen weggegaan en heb ik uiteraad de politie gebeld en er een melding van gemaakt !! Die is absurd en de dame klopt niet zoals de fotos en van mij mag ze ontharingscrème/ of iets anders 🤮🤮🤮
Zonde van me 100eu
En stelletje oplichters

 
Nooit meer erheen !!

 
@SoManyWomen ben blij voor je dat je het naar je zin hebt gehad .

Ik heb helemaal wat anders meegemaakt !! Ik ben woensdag bij haar geweest voor een halfuurtje ... ze reageerde traag op me berichtjes en eindstand tot een afspraak kunnen komen , moest ik 45min !!! In me auto wachten..... eenmaal mocht ik naar binnen . Hoorde ik geluiden van mannen die ook aanwezig waren maar dan in andere kamer ( ik neem aan roemenieës mannen of bulgaars ) daardoor zat ik niet lekker in me vel !! De grote billen dat tezien is op de fotos is niet wat ik in het echt zag , ze had niet echt ervaring van hoe zet het moest doen, eenmaal kleren uitgetrokken , zag ik dat ze wat haartjes had op haar rug !! Toen was het emmertje voll ... ik wou niet meer en vroeg me geld terug en zei dat dit echt niet kan en dat ik het walgelijk vindt !! En ze gaf aan geen geld terug tegeven en riep dat ze mannen achter haar staan en dat ze mij in elkaar kunnen slaan .... met veel gezeik en discussie ben ik met lege handen weggegaan en heb ik uiteraad de politie gebeld en er een melding van gemaakt !! Die is absurd en de dame klopt niet zoals de fotos en van mij mag ze ontharingscrème/ of iets anders 🤮🤮🤮
Zonde van me 100eu
En stelletje oplichters

Dat klinkt apart, of er zijn meerdere dames die onder haar advertentie adverteren maar wat jij meegemaakt hebt is wel heel apart. Deze dame was niet mijn beste ervaring maar wat jij nu allemaal zegt is wel heel erg vreemd.
Tevens waar zij mij ontving, was er geen andere kamer. Het was een hotelachtig iets dus er was en kon helemaal niemand daar zijn.
 
Ik heb ongeveer een jaar geleden haar bezocht toen ze nog in Amsterdam ontving. App contact verliep vlot en afspraak was snel gemaakt. Bij aankomst appte ik haar dat ik er was. Ze vroeg om een locatie en stuurde vervolgens mij een andere adres aan de andere kant van de straat. Bij binnenkomst merkte ik al dat zij niet de enige in huis was. Het is wel een knappe brunette met mooie lichten ogen. Ook merkte ik dat zij een vreemde wondje had boven haar lip. Na de financiële afhandeling ging ik op bed liggen en vroeg ze mij of ik met of zonder condoom gepijpt wil worden. Heb haar gezegd dat ik pmc wil. Het pijpen viel wel mee en heb haar na 2 min doggy genomen. Ik voelde totaal geen klik met haar en ze zat ook de hele tijd op haar telefoon. Na het klaarkomen heb ik snel mijn kleren aangetrokken en ben ik weggegaan. Herhaling gevaar 0.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan