Recensie Alice, Amsterdam 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is dit die Ana die toen in een hotel ontving via zo'n achterdeur die uitkwam pal naast een terras? Ik kan me deze Alice in de verste verte niet herinneren. maar ken wel de Ana die van veel bier houdt en echt een petite lichaam, volgens mij kwam deze uit Roemenië. Is dat de zelfde Ana als besproken in dit topic?
 
is het toevallig een dame, die in de buurt bij het leidse ontving aan het water ergens?
kan me in het verleden namelijk een dame met de zelfde naam herinneren maar weet niet zeker of dit de zelfde dame is

(hopelijk is het goed zo mod :D)
 
ik probeerde contact met haar te leggen meerdere keren, vandaag lukte het. Dame vroeg voor een selfie deze gestuurd, zei dat ik " approved" was. Daarna vroeg ik of het mogelijk was of ik selfie van haar kon krijgen, en ik werd vrijwel direct geblokkeerd???
Misschien heeft ze het verkeerd begrepen of was het iemand anders die achter het profiel zit.
Helaas pindakaas.....
 
Jammer van die prijsverhogingen, had ze alleen d'r uurprijs verhoogd en niet d'r half uur prijs, dan had dat qua budget nog ruimte gegeven voor andere bezoeken (als ik voor mezelf spreek). Ondanks dat ga ik haar zeker bezoeken als Ana er ook weer is😊, blij dat ze weer terug is en hopelijk blijft haar dienstverlening minimaal gelijkwaardig.
 
ik probeerde contact met haar te leggen meerdere keren, vandaag lukte het. Dame vroeg voor een selfie deze gestuurd, zei dat ik " approved" was. Daarna vroeg ik of het mogelijk was of ik selfie van haar kon krijgen, en ik werd vrijwel direct geblokkeerd???
Misschien heeft ze het verkeerd begrepen of was het iemand anders die achter het profiel zit.
Helaas pindakaas.....
Misschien keek ze er vreemd van op dat je na vele contactpogingen, toen je eenmaal 'approved' was, niet een boeking wilde maar eerst nog even een gratis plaatje ontvangen ;-) Je had immers al meer foto's van haar op kinky kunnen bekijken dan zij van jou. Eindeloos heen en weer chatten heeft ze misschien geen tijd / geduld voor, dat kan ze al met haar vriendinnen en vriendjes.
 
De vraag van @demonnezuko86 om een selfie was misschien overbodig, maar tis toch onbeschoft om iemand dan meteen te blokkeren. Ze kan toch met een knipoog verwijzen naar haar kinky profiel. Dit geval illustreert wel dat de verhouding tussen wandelaars en dvp's in Nederland totaal scheef is gaan lopen:

- dvp's kunnen hun prijs verhogen hoe ze willen, de klanten komen toch
- de wandelaars moeten eerst 'approved' worden. Ik denk dan bij mezelf 'wie ben jij om mij te 'approven''
- hoe onbeschoft een dvp zich ook gedraagt, er zijn altijd wel mensen op dit forum te vinden om voor ze in de bres te springen

gekjer moet het niet worden 😄
 
er zijn altijd wel mensen op dit forum te vinden om voor ze in de bres te springen
Ik spring niet in een of andere bres maar doe even mijn best om een volkomen begrijpelijke mogelijke verklaring te teven. Zonde immers als iemand zich onnodig beledigd voelt door iemand die hij helemaal niet kent.

tis toch onbeschoft om iemand dan meteen te blokkeren.
Er zijn ook mannen die wat info vragen aan een vrouw maar vervolgens denken nahh.. ik ga maar niet. De dvp gaat dan toch ook niet beledigd zijn en zich 'geblokkeerd' voelen ;-)
'Blokkeren' is een gewone simpele manier om zo'n chat te stopen zonder allerlei extra gedoe. Je kent elkaar niet, onnodig dat ineens heel persoonlijk op te vatten.
Ze kan toch met een knipoog verwijzen naar haar kinky profiel.
Als zij zin heeft in nóg langer chatten en knipoogjes uitwisselen, ja dan kan dat, maar ze zit vast bomvol afspraken en als er 27 gasten graag willen afspreken waarom dan eindeloos dimdammen met iemand die misschien bij nader inzien alleen maar gratis wat wil lopen te flirten.

Dit geval illustreert wel dat de verhouding tussen wandelaars en dvp's in Nederland totaal scheef is gaan lopen:

- dvp's kunnen hun prijs verhogen hoe ze willen, de klanten komen toch
Ik ken helemaal niemand die deze mannen verplicht te gaan.

Er zijn ook adressen waar je voor veel minder terecht kunt.

- de wandelaars moeten eerst 'approved' worden. Ik denk dan bij mezelf 'wie ben jij om mij te 'approven''
De wandelaar zelf is veel erger als jij het zo wil bekijken, die keurt toch ook eerst op basis van foto's filmpjes, recensies, introductietekst... die gaat ook eerst een dvp 'approven' voordat hij contact opneemt?
En daarna verschijnen er recensies / keuringsrapporten met drie sterren voor dit, vier sterren voor dat, pijpen ging niet goed genoeg...
Denk je ook bij jezelf "wie ben ik om een vrouw te beoordelen / veroordelen?
Of vind je dat het slechts een kant op werkt omdat je geld geeft? De ruil is als het goed is gelijkwaardig, jij geeft geld, zij geeft seks, gelijk oversteken, geen ongelijkwaardigheid.

gekjer moet het niet worden 😄
Dan zijn we het toch eens! :ROFLMAO:
 
Ik spring niet in een of andere bres maar doe even mijn best om een volkomen begrijpelijke mogelijke verklaring te teven. Zonde immers als iemand zich onnodig beledigd voelt door iemand die hij helemaal niet kent.


Er zijn ook mannen die wat info vragen aan een vrouw maar vervolgens denken nahh.. ik ga maar niet. De dvp gaat dan toch ook niet beledigd zijn en zich 'geblokkeerd' voelen ;-)
'Blokkeren' is een gewone simpele manier om zo'n chat te stopen zonder allerlei extra gedoe. Je kent elkaar niet, onnodig dat ineens heel persoonlijk op te vatten.

Als zij zin heeft in nóg langer chatten en knipoogjes uitwisselen, ja dan kan dat, maar ze zit vast bomvol afspraken en als er 27 gasten graag willen afspreken waarom dan eindeloos dimdammen met iemand die misschien bij nader inzien alleen maar gratis wat wil lopen te flirten.


Ik ken helemaal niemand die deze mannen verplicht te gaan.

Er zijn ook adressen waar je voor veel minder terecht kunt.


De wandelaar zelf is veel erger als jij het zo wil bekijken, die keurt toch ook eerst op basis van foto's filmpjes, recensies, introductietekst... die gaat ook eerst een dvp 'approven' voordat hij contact opneemt?
En daarna verschijnen er recensies / keuringsrapporten met drie sterren voor dit, vier sterren voor dat, pijpen ging niet goed genoeg...
Denk je ook bij jezelf "wie ben ik om een vrouw te beoordelen / veroordelen?
Of vind je dat het slechts een kant op werkt omdat je geld geeft? De ruil is als het goed is gelijkwaardig, jij geeft geld, zij geeft seks, gelijk oversteken, geen ongelijkwaardigheid.


Dan zijn we het toch eens! :ROFLMAO:
Denk dat je er niet ver naast zit ;)
 
Misschien keek ze er vreemd van op dat je na vele contactpogingen, toen je eenmaal 'approved' was, niet een boeking wilde maar eerst nog even een gratis plaatje ontvangen ;-) Je had immers al meer foto's van haar op kinky kunnen bekijken dan zij van jou. Eindeloos heen en weer chatten heeft ze misschien geen tijd / geduld voor, dat kan ze al met haar vriendinnen en vriendjes.
idd, maar ik heb meerdere malen mee gemaakt dat iemand die gewoon mooi eruit ziet op het profiel niet de gene is die het irl is simpel. het is wat het is
 
ik heb meerdere malen mee gemaakt dat iemand die gewoon mooi eruit ziet op het profiel niet de gene is die het irl is
Als er al uitgebreid gerecenseerd is door diverse ervaren wandelaars en er wordt niks gerept over dat ze niet hetzelfde eruit ziet als haar profielfoto's dan kan je ervan uit gaan dat de foto's gewoon kloppen en hoef je geen selfie meer aan haar te vragen.

Zelf ben ik ook in het verleden genadeloos geblokkeerd geweest en ik heb ervan geleerd dat je kort en bondig moet communiceren met een dame als ze je nog niet kent. Reserveplan als je geblokkeerd wordt is opnieuw te proberen met een ander nummer en gelijk terzake te komen. Werkt bij mij tot nu toe altijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar eens slaperig in bed zien liggen toen Ana me even meenam om ons aan elkaar voor te stellen en ze heeft me eens met de lift opgehaald toen ik voor de aardigheid een stapel handdoeken kwam brengen. Ze is zoals men weleens uitroept knapper liever en mooier dan op de foto's ;-) Omdat ik haar grootvader zou kunnen zijn kwam het niet in me op om met haar af te spreken ;-)
 
Ik heb haar eens slaperig in bed zien liggen toen Ana me even meenam om ons aan elkaar voor te stellen en ze heeft me eens met de lift opgehaald toen ik voor de aardigheid een stapel handdoeken kwam brengen. Ze is zoals men weleens uitroept knapper liever en mooier dan op de foto's ;-) Omdat ik haar grootvader zou kunnen zijn kwam het niet in me op om met haar af te spreken ;-)
Maar Ana wel doen? :unsure:
Zijn ongeveer even oud
 
Wilde het nét vragen 🙄

Alhoewel ik me kan voorstellen dat je zou denken, dat Alice nog véél jonger is, schelen ze amper in leeftijd. Bovendien, ook kleindochters hebben handdoeken nodig 😉
 
Maar Ana wel doen? :unsure:
Zijn ongeveer even oud
Ana heeft veel humor, is zeer 'down to earth' en heel leuk om te ontmoeten. Bij het tweede bezoek ging het er meer om dat ze erge trek had in een zeer bepaalde pasta maaltijd en dat ik die zou meebrengen, eerst "over een uurtje" en daarna "ik ben nu klaar en heb honger kun je meteen komen?" -- erg grappig. maar inderdaad door het leeftijdsverschil heb ik daarna alleen nog die handdoeken langs gebracht, kon ik haar niet meer beschouwen als grappige dvp maar als een soort buurmeisje waar je aardig voor moet zijn. Dat is niet erotisch ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan