Recensie Alice, Den Haag, Doubletstraat 18 k 4 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame op 18 k4 noemt zich Alice en heeft idd in de Geleenstraat gewerkt. Ze is een vriendin van Aysha. Alice heeft op nr 110 gestaan. Broeders @WillieWorst en @AmsterdamTheCity hebben wellicht deze dame bezocht.

Dame op 26 k1 noemt zich Alice en ook wel soms Sara. Heeft altijd in de Doubletstraat gewerkt. Heeft gebruind huid, volle lichaam met dikke billen. Ik denk dat broeder @Clint eastwood deze dame heeft bezocht.
 
@Marcov12
Is de eerste deze dame?
 
Dame op 18 k4 noemt zich Alice en heeft idd in de Geleenstraat gewerkt. Ze is een vriendin van Aysha. Alice heeft op nr 110 gestaan. Broeders @WillieWorst en @AmsterdamTheCity hebben wellicht deze dame bezocht.
Het is wel verwarrend dat ze ook nog eens dezelfde naam hebben Marcov12, Zal ik vragen of de moderator dit op wil pakken, en voor de recensies van @AmsterdamTheCity en @WillieWorst een nieuwe topic wil openen, of moet een van beidde heren dit zelf oppakken ?
 
Dame op 26 k1 noemt zich Alice en ook wel soms Sara. Heeft altijd in de Doubletstraat gewerkt. Heeft gebruind huid, volle lichaam met dikke billen. Ik denk dat broeder @Clint eastwood deze dame heeft bezocht.
Dat weet ik haast wel zeker, dat had hij gisteren ook bevestigd. ik heb haar gisteren ook zien staan, alleen haar etniciteit is nog niet echt duidelijk volgens broeder @Clint eastwood is zij half spaans / arabisch (marrokaans) volgens andere is zij Roemeens.
 
@Marcov12
Is de eerste deze dame?
Ik weet wie deze dame is, maar ik heb haar niet bezocht.
 
Haar kamer was boven dus ze moest de trap op. Ik spreek Spaans en kwam er achter dat zij dat dus ook doet. Ze is half latina half Arabisch . Heeft hiervoor twee jaar in de Geleen gewerkt.

Als ik Clint eastwood zijn recensie leest zegt hij dat hij naar boven moest en dat ze half Spaans is en half Arabisch en dat ze in de Geleen heeft gewerkt. Nou dit is 100 procent zeker dat dit de dame is die ik ook hebt bezocht! Want tegen mij zei ze ook dat ze half Spaans is en half Arabisch en dat ze hiervoor in de Geleen heeft gewerkt. En ik moest ook naar boven toen ik haar bezocht. Die andere dame heeft zover ik weet nog nooit in de Geleenstraat gewerkt en is gewoon Roeemeens.

Dus nu snap ik het niet meer🤔

Volgens mij kan je bij 26 K1 niet naar boven? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik denk dat.
 
Als ik Clint eastwood zijn recensie leest zegt hij dat hij naar boven moest en dat ze half Spaans is en half Arabisch en dat ze in de Geleen heeft gewerkt. Nou dit is 100 procent zeker dat dit de dame is die ik ook hebt bezocht! Want tegen mij zei ze ook dat ze half Spaans is en half Arabisch en dat ze hiervoor in de Geleen heeft gewerkt. En ik moest ook naar boven toen ik haar bezocht. Die andere dame heeft zover ik weet nog nooit in de Geleenstraat gewerkt en is gewoon Roeemeens.

Dus nu snap ik het niet meer🤔

Volgens mij kan je bij 26 K1 niet naar boven? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik denk dat.
ik snap het ook niet meer. ik heb geen idee op je naar boven kan in kamer 26 k1
Maar ik weet wel, dat de dame die Clint omschrijft overeen komt met de dame die op 26 k1 haar diensten aanbied, En dat die dame al een hele tijd op deze kamer werkt.
 
@Marcov12
Is de eerste deze dame?
Nee dit is weer een andere. In de Doubletstraat is een wat mollige dame met dikke kont en benen. Heeft een tijdje op 110 gestaan, telkens een andere kamer.
 
nou zie je maar weer hoe belangrijk is om het juiste adres te vermelden bij een recensie. Volgens mij heeft het geen zin, om recensies te schrijven als het adres niet juist is. Zeker als het een negatieve recensie is,
Klopt maar nu willen dames natuurlijk nog wel eens wisselen van kamer. Dus een uiterlijke beschrijving is evenveel waard
 
@Rony80 het adres was goed, maar omdat jij dacht dat het verkeerd was, is het nu veranderd en heb je gevraagd aan de moderator om het aan te passen wat helemaal niet nodig was. Ik weet zeker dat Clint eastwood de dame (Alice) heeft bezocht die ik ook hebt bezocht. De dingen wat hij zegt in zijn recensie over Alice komt overeen met wat zij ook tegen mij heeft gezegd. Onmogelijk dat het die andere dame is op 26 K1 en die dame is niet eens Spaans/Arabisch….hellraiser666 zegt toch ook dat je op 26 K1 niet naar boven kan. En Clint eastwood zegt dat hij in zijn recensie wel naar boven moest en dat is dus bij 18 K4 daar zit een dame (Alice) die regelmatig een witte bikini aan heeft en Spaans/Arabisch is en ook met zo'n uiterlijk. Dus het kan niet de dame zijn die op 26 K1 werkzaam is.

Dus het klopt gewoon niet. Het adres was goed maar nu is het juist fout. Nu kunnen er meer slachtoffers vallen van teleurstellingen. Ik doe het niet om haar zwart te maken (wat misschien gedacht kan worden door wat leden) maar ik doe het juist om wandelaars te waarschuwen en te voorkomen dat ze niet worden teleurgesteld en om hun geld te besparen.
 
In mijn ogen bevestigd @Clint eastwood in post # 31 wel degelijk dat de dame werkzaam is op 26k1 Als ik het mis hebt hoor ik het graag.
Clint kan jij nogmaals je mening geven. Werkt Alice op 18 k 4 of op 26 k1?
Wellicht kan je als je weer eens gaat wandelen hier naar kijken. Naar mijn idee bedoel je 26 k1
Maar onze collega wandelaar @AmsterdamTheCity is er van overtuigd dat het 18 k 4 is.

Nu kunnen er meer slachtoffers vallen van teleurstellingen. Ik doe het niet om haar zwart te maken (wat misschien gedacht kan worden door wat leden) maar ik doe het juist om wandelaars te waarschuwen en te voorkomen dat ze niet worden teleurgesteld en om hun geld te besparen.
hier ben ik heb volkomen met je eens, We willen beide niet dat de dames die wel een goede dienstverlening leveren, niet ten onrechte zwart worden gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben laatst geweest op 18 k4. Zij gaf aan dat ze half spaans, half Arabisch. Ik was nieuwsgierig dus ik vroeg welke land Arabisch. Ze zei Koeweit.

Ze had een soort nachtjapon over haar bikini/lingerie aan.

In iedergeval pijpen was ok, de rest was niet zo aangenaam. Moest alles snel snel. Was ook niet zo strak meer, of teveel glijmiddel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom net van Alice, deze keer had ik echt een top service gekregen van haar! 50 euro 20 minuten geen afwerkseks en ze liet mij haar kont zomaar likken ze ging plotseling op mijn gezicht zitten en tegelijkertijd met mijn zwarte neger pik spelen en spugen op mijn pik, ze had mij echt lekker hard gezogen met dirty talk en ze was super nat. Dit allemaal zonder dat we dit van te voren hadden afgesproken. Mijn vorige bezoek was echt super slecht en nu was het echt goed! Nu heb ik gewoon weer zin om haar te bezoeken. Geile arabische/spaanse wijf dat ze is!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 17. Aaliyah, Geil en Onderdanig

Aaliyah luidde haar naam en ik herinnerde me haar nog van mijn bezoekje aan Coco in hetzelfde pand.

Het was absoluut een grandioos bezoekje…

Bij binnenkomst een leuk babbeltje, daarna lekker laten pijpen waarbij ze me de hele tijd ontzettend geil aankeek en lichtjes kreunde. Ze nam m'n lul afwisselend diepkeels en deed eventjes haar ogen dicht.

Hierna in een paar standjes geneukt waarvan Doggy de beste was. Ik greep haar haren vast en trok haar hoofd naar achter terwijl ik een flinke paar meppen op haar grote billen gaf, links en rechts. Ze viel met haar hoofd naar beneden, greep haar kussentje vast en kreunde heftig.

Na dit bezoekje heb ik haar nog een keer bezocht. Geen enkele vorm van tijdsdruk en erg lekkere seks waarbij je zou zweren dat ze er zelf stiekem van zit te genieten.

Dit is mijn persoonlijke ervaring en heb blijkbaar een goede klik met haar.
 
Deel 17. Aaliyah, Geil en Onderdanig

Aaliyah luidde haar naam en ik herinnerde me haar nog van mijn bezoekje aan Coco in hetzelfde pand.

Het was absoluut een grandioos bezoekje…

Bij binnenkomst een leuk babbeltje, daarna lekker laten pijpen waarbij ze me de hele tijd ontzettend geil aankeek en lichtjes kreunde. Ze nam m'n lul afwisselend diepkeels en deed eventjes haar ogen dicht.

Hierna in een paar standjes geneukt waarvan Doggy de beste was. Ik greep haar haren vast en trok haar hoofd naar achter terwijl ik een flinke paar meppen op haar grote billen gaf, links en rechts. Ze viel met haar hoofd naar beneden, greep haar kussentje vast en kreunde heftig.

Na dit bezoekje heb ik haar nog een keer bezocht. Geen enkele vorm van tijdsdruk en erg lekkere seks waarbij je zou zweren dat ze er zelf stiekem van zit te genieten.

Dit is mijn persoonlijke ervaring en heb blijkbaar een goede klik met haar.
Heb je haar 2 keer op 1 avond bezocht?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan