Recensie Alice, Den Haag, Doubletstraat 18 k 4 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5126

Vaste klant
231
18/11/21
373
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag lekker wezen wandelen in het walhalla. Normaal ben ik altijd opzoek naar oudere dikke vette latinas . Heerlijks eerst even naar Katalina een uur van godloos gegaan. Altijd lekker ! Toen even een lekkere sigaar op gestoken. Eerst mijn oog op Dina laten vallen. Geil oud latina dametje. Staat vlakbij de pisbakken. Ik de recensies hier opzoeken en die waren ook gewoon goed.

Maar toen ! Ik zag een vreselijk knappe in mijn ogen Marokkaanse dame staan thv nr 16. Witte bikini krullen en een spontaan uiterlijk. Ik nog 7 keer langs lopen. Zoals eerder aangegeven ga ik eigenlijk nooit bij dit soort toppers naar binnen, toch de stoute schoenen aangedaan . Haar kamer was boven dus ze moest de trap op. Uiteraard liet ik haar voor mij lopen. Heerlijk. Ik was bij Katalina al 100 kwijt dus wilde "maar" 40 betalen. Ik dacht giv it a try. Uitkleden. Maar toen kwam ik er achter dat ze redelijk lang was. Ik ben 1.90 en ze was maar iets kleiner als ik. Persoonlijk houd ik van kleine dames. Maar goed. Toen pijpen. Dat was prima, voor het pijpen even mn hele lichaam over met haar handen. Ook altijd wel een pluspunt . Toen na 5 minuten mocht ik neuken. Kreunde overdreven nep. Maar wel geil dat ik op haar mocht. Meestal is het altijd doggy. Ik stoorde mij aan de kamer er naast waar een man en vrouw een thee kransje hielde en ik letterlijk ieder woord hoorde. Klaargekomen en dat was hem. Erg degelijk allemaal. Maar ik betaalde ook maar 40. Lichaam is heerlijk. Mooie kont lekkere borsten en strak lichaam. Ik spreek Spaans en kwam er achter dat zij dat dus ook doet. Ze is half latina half Arabisch . Heeft hiervoor twee jaar in de Geleen gewerkt. Lang verhaal kort. Lekker wijf. Maar voor het echte werk. Pzc, gemasseerd worden etc etc moet je natuurlijk niet naar zo een dame gaan.
 
Afgelopen donderdag lekker wezen wandelen in het walhalla. Normaal ben ik altijd opzoek naar oudere dikke vette latinas . Heerlijks eerst even naar Katalina een uur van godloos gegaan. Altijd lekker ! Toen even een lekkere sigaar op gestoken. Eerst mijn oog op Dina laten vallen. Geil oud latina dametje. Staat vlakbij de pisbakken. Ik de recensies hier opzoeken en die waren ook gewoon goed.

Maar toen ! Ik zag een vreselijk knappe in mijn ogen Marokkaanse dame staan thv nr 16. Witte bikini krullen en een spontaan uiterlijk. Ik nog 7 keer langs lopen. Zoals eerder aangegeven ga ik eigenlijk nooit bij dit soort toppers naar binnen, toch de stoute schoenen aangedaan . Haar kamer was boven dus ze moest de trap op. Uiteraard liet ik haar voor mij lopen. Heerlijk. Ik was bij Katalina al 100 kwijt dus wilde "maar" 40 betalen. Ik dacht giv it a try. Uitkleden. Maar toen kwam ik er achter dat ze redelijk lang was. Ik ben 1.90 en ze was maar iets kleiner als ik. Persoonlijk houd ik van kleine dames. Maar goed. Toen pijpen. Dat was prima, voor het pijpen even mn hele lichaam over met haar handen. Ook altijd wel een pluspunt . Toen na 5 minuten mocht ik neuken. Kreunde overdreven nep. Maar wel geil dat ik op haar mocht. Meestal is het altijd doggy. Ik stoorde mij aan de kamer er naast waar een man en vrouw een thee kransje hielde en ik letterlijk ieder woord hoorde. Klaargekomen en dat was hem. Erg degelijk allemaal. Maar ik betaalde ook maar 40. Lichaam is heerlijk. Mooie kont lekkere borsten en strak lichaam. Ik spreek Spaans en kwam er achter dat zij dat dus ook doet. Ze is half latina half Arabisch . Heeft hiervoor twee jaar in de Geleen gewerkt. Lang verhaal kort. Lekker wijf. Maar voor het echte werk. Pzc, gemasseerd worden etc etc moet je natuurlijk niet naar zo een dame gaan.
Prima recensie Clint. Ik was ook op de Doub afgelopen donderdagmiddag. Ze was mij ook opgevallen, maar ik kon niet echt oogcontact met haar maken /krijgen. Wellicht dat ik haar toevoegt op mijn to do lijst
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb deze dame 2 keer bezocht.
Mijn 1e bezoek was gewoon goed, maar de 2e bezoek was echt erbarmelijk! Paar seconden pijpen en niet eens 1 minuut doggy en ik stopte even mocht ik niet meer verder, ik zei tegen haar 'hoe bedoel je? ik heb nog tijd', zegt ze 'ja kan je binnen 5 min klaarkomen en jezelf wassen en omkleden?' Ik zei 'ja ik kan dat wel hoor' maar ze stond op en wilde niet meer verder t….wijf, ik werd woest joh, ik stond daar binnen mijn woede tegen haar te uiten, zegt ze ja mijn baas is boven, ik zei het interesseert mij niet of jou baas boven is, ik doe niets verkeerds. Ze was verder alleen maar stil. Ze kwam haar afspraken ook niet na. Dus eigenlijk betaal je 40 eu voor paar minuten wassen en omkleden/uitkleden en misschien max 5 min p+n.

Ik was woest en teleurgesteld, want de 1e bezoek was 20 min en was het gewoon goed. Maar de 2e bezoek was heel snel en slecht.

Ik heb ook wel eens een andere klant woedend uit haar kamer zien weg lopen. Voor de mensen die haar willen bezoeken, ik raad jullie aan om het niet te doen, want ze is gewoon sluw en is echt een klokkijkster ze denkt alleen maar aan de tijd en geld, maar totaal niet aan de behoeften van de klant. Er zijn betere dames in de straat.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Weet niet helemaal zeker of het deze dame is. Een wat stevigere dame, leuke lach en heeft een beugel. Van die leuke lach was niks meer over. Geen voorspel, begon met condoom over slappe. Pijpen ging nog best goed. Maar bij missio begon ze mij steeds op te jagen. On top wilde ze niet ze wilde switchen naar doggy. Haar houding bezorgde mij een slappe en kreeg hem niet meer hard door hoe ze zich opstelde en alsof dat nog niet genoeg is ging ze nog zomaar boos worden omdat het slap bleef en moeilijk binnen kreeg bij doggy. Daarmee creëer je alleen een nog slechtere sfeer en gaat het helemaal niks worden. Zij is dus iemand waar je je al in de eerste seconde binnen al niet welkom voelde. Ik was binnen 10 minuten weer weg zonder finish. Kan ik beter bewaren bij een dame waar ik mij wel goed voel.
 
Weet niet helemaal zeker of het deze dame is. Een wat stevigere dame, leuke lach en heeft een beugel. Van die leuke lach was niks meer over. Geen voorspel, begon met condoom over slappe. Pijpen ging nog best goed. Maar bij missio begon ze mij steeds op te jagen. On top wilde ze niet ze wilde switchen naar doggy. Haar houding bezorgde mij een slappe en kreeg hem niet meer hard door hoe ze zich opstelde en alsof dat nog niet genoeg is ging ze nog zomaar boos worden omdat het slap bleef en moeilijk binnen kreeg bij doggy. Daarmee creëer je alleen een nog slechtere sfeer en gaat het helemaal niks worden. Zij is dus iemand waar je je al in de eerste seconde binnen al niet welkom voelde. Ik was binnen 10 minuten weer weg zonder finish. Kan ik beter bewaren bij een dame waar ik mij wel goed voel.
Naar mijn idee heeft ze geen beugel, maar misschien dat iemand hier iets over kan zeggen.
 
ik vraag mij af, nu ik nogmaals naar de plattegrond van de Doublet kijkt, of Alice wel op dit adres Doublet 18 k4 haar diensten aanbied. Dit zou dan ook in de zelfde ruimte zijn dan Coco. Ik heb het idee dat Alice eerder op 20 of 22 staat. Wie kan daar wat duidelijkheid over geven?
Als ik de recensie van de topic starter goed bekijkt klopt dit wel, alleen het adres klopt niet. Misschien dat Clint of een andere wandelaar wat meer duidelijkheid over kan geven.
 
Volgens mij staat de dame op 26 k1 hier staat ze al een behoorlijke tijd.
De dame heeft Marokkaans/ Arabisch uiterlijk, stevig postuur, vrij lang.
ik dacht al dat het adres niet goed stond, maar vandaag nog even gecheckt. Hopelijk kan @Clint eastwood of iemand ander dit bevestigen.
 
Volgens mij staat de dame op 26 k1 hier staat ze al een behoorlijke tijd.
De dame heeft Marokkaans/ Arabisch uiterlijk, stevig postuur, vrij lang.
ik dacht al dat het adres niet goed stond, maar vandaag nog even gecheckt. Hopelijk kan @Clint eastwood of iemand ander dit bevestigen.
Klopt ! En vaak een witte bikini en idd ruim boven de 1,80. Misschien zelfs 1.85 want ik ben 1.90 en was niet heel veel groter. Stevig postuur mwau. Wel dikke billen waardoor dat misschien al snel zo lijkt
 
Klopt ! En vaak een witte bikini en idd ruim boven de 1,80. Misschien zelfs 1.85 want ik ben 1.90 en was niet heel veel groter. Stevig postuur mwau. Wel dikke billen waardoor dat misschien al snel zo lijkt
Dat dacht ik al, ik zal vragen aan de moderator of hij het adres wil aanpassen. hahahha, met die billen is niks mis mee, die zijn vrij dik.
 
Is deze dame die grote en stevige buurvrouw in zelfde tweekamerige pand als Claudia op 26? Dan staat mijn review verkeerd. Ik heb dan een nog niet eerder gerecenseerde dame gerecenseerd. Ik twijfelde al, want ze droeg geen bikini en is niet 1.80+ lang.
 
Is deze dame die grote en stevige buurvrouw in zelfde tweekamerige pand als Claudia op 26? Dan staat mijn review verkeerd. Ik heb dan een nog niet eerder gerecenseerde dame gerecenseerd. Ik twijfelde al, want ze droeg geen bikini en is niet 1.80+ lang.
De klopt, ze is inderdaad groot en stevig, Er was wat verwarring ontstaan over deze dame. Claudia ken ik niet, maar deze dame werkt op kamer 26.
 
Nou de dame waar ik het over hebt is echt werkzaam op 18 K4. Ik heb haar nog nooit ergens anders zien staan. Dus 18 K1 tot k4 met die brede spiegel aan de wand. Maar deze dame is ook niet 1,80 of 1,85.

Misschien hebben jullie het over een andere dame? En die dame die werkzaam is op 26 K1 is volgens mij gewoon Roemeens, als dat de dame is die ik zo voor mij hebt, want zij is wel wat langer en wat steviger en heeft beetje krullen en veel make-up en een wat grotere neus en ook wat tattoos als het goed is…
 
Nou de dame waar ik het over hebt is echt werkzaam op 18 K4. Ik heb haar nog nooit ergens anders zien staan. Dus 18 K1 tot k4 met die brede spiegel aan de wand. Maar deze dame is ook niet 1,80 of 1,85.

Misschien hebben jullie het over een andere dame? En die dame die werkzaam is op 26 K1 is volgens mij gewoon Roemeens, als dat de dame is die ik zo voor mij hebt, want zij is wel wat langer en wat steviger en heeft beetje krullen en veel make-up en een wat grotere neus en ook wat tattoos als het goed is
Weet jij de naam nog van de dame?
Het lijkt er idd op dat de dame die jij beschrijft #16 een andere dame is. Wellicht kan je deze post verwijderen, of laten verplaatsen als je de naam nog weet van de dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan