Recensie Alice, Den Haag, Geleenstraat 45 k1 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb zelfde meegemaakt ik heb speciaal van belgie naar den haag gereden voor haar ik mocht niet binnen ook zo grof en arrogant in belgie was die altijd goed tegen mij ik zie er ook goed uit dat weet ik van mijn eigen gewoon ze is egoist en geen respect voor zijn klanten spijtig ze is wel heel mooie maar haar hart niet denk ik
 
Ik heb een keer gehad dat ze met haar hand je wegwuift terwijl ze haar haar aan het doen was (krultang). Later ging ik nog eens en toen was ze poeslief. Ik vroeg haar over het voorval van het wuiven, en toen zei ze, ik moest eerst mijn haar afmaken voordat ik je kon ontvangen. Niets aan de hand dus, maar het is niet erg servicegericht.
 
Nou bij mij heeft deze onaardige hoer ook definitief afgedaan. Ik heb haar heel regelmatig liggen neuken, maar ze trekt het niet als ze ziet dat ik bij een andere dame naar binnen ga. Dus van de week had ze allemaal pratjes en zou ik meer moeten betelen om haar te mogen neuken. Dacht het ff niet. Veel plezier met haar gehad, zeker in corona tijd, maar door haar mentale issues dring ik niet meer bij haar binnen ;-)
 
Met alle respect dit is de meest arrogante vrouw die er staat achter de ramen. Ze wuift alles en iedereen weg. Ze had gezien dat ik een uur binnen ben geweest bij haar overbuurvrouw. Toen riep ze mij ik dacht no way. Je mag mooi zijn, maar zo'n gedrag ga ik niet belonen. TM dame!
 
Ze doet eerst heel arrogant door mij en anderen weg te wuiven en als ze ziet dat ik bij haar overbuurvrouw lang ben geweest gaat ze ineens roepen. Ik vind dat niet ok
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Gwn standaard service prima waar voor je euro's.
 
Toen ze nog in Antwerpen werkte vond ik haar enorm aantrekkelijk, van meerdere afspraken genoten tot ze wat begon te pushen met klaarkomen bij het Neuken. Pijpen doet ze heel erg goed, nooit pushen om snel klaar te komen. Dus overgeschakeld. Nu staan hier diverse recensies dat pijpen zonder mogelijk is. Begreep van haar dat ze dat liever niet doet maar toen ik haar er naar vroeg was dat 50 Euro extra op de 100 voor 30 minuutjes:oops:

150 Euro voor 30 minuten is wel wat aan de hoge kant voor een raam dvp...
 
Laatst bewerkt:
what a roller coaster reading through the reviews. I was waved away few times until I could visit once ( same experience as others) Once inside all good and smiles. Opted for 15 mins and was decent. This was a year ago. Prob she dont remember me anymore. Now I want to experience again by paying a bit more. Does her services improve with lets say 200 euro for an hour (gfe) ? Or is it going to be a dissappointmenrt ? Coming outside I dont want to feel I could have had same experience for 50 or 100.
 
joh is niks speciaals het zijn bepaalde mannen die de dvp het idee geven dat ze zo speciaal zijn en dat zijn ze niet nu heb je zoals deze alice die het hoog in de bol heeft dat ze mannen wegwuifde moet niet gekker worden als je een ezel teveel aandacht gaat geven denkt het op een gegeven moment dat het een paard !!!!
 
I get your point. However she has a great body. And when men are horny, brain doesn't work.. Every guy who is there in the street has already succumbed to some of these women. No point in having so much ego. If anyone feels disrespected by the ladies, its her loss..and we move on. I would rather wait anyway until I get a positibe review.

//Mannen hoop berichten over deze dame, weinig reviews. We gaan vanaf hier verder met reviews.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
....jaja mooie meid met sexy body.....hou haar altijd op de reservebank voor als mijn favorietjes druk zijn....heerlijk pijpen zoals pijpen bedoeld is....slow diep en eindigen in doggy....zicht op die prachtige stootkont.....jammer dat der kringspiertje (nog?) niet beschikbaar is....
 
....jaja mooie meid met sexy body.....hou haar altijd op de reservebank voor als mijn favorietjes druk zijn....heerlijk pijpen zoals pijpen bedoeld is....slow diep en eindigen in doggy....zicht op die prachtige stootkont.....jammer dat der kringspiertje (nog?) niet beschikbaar is....
Hoeveel heb je betaald en voor hoelang?
 
Terug
Bovenaan Onderaan