Recensie Alice, Leiden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AdamWandelaar

Newbie
1
19/08/25
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7175618-alice
Totale kosten (in euro)
200
Waarschuwing, valse foto's!
Speciaal een account geopend om melding te maken van een wat mindere ervaring vandaag. Want valse foto's is eigenlijk toch wel gewoon bedrog.

Alice van de site is in werkelijkheid een compleet andere vrouw.
Ik had een paar dagen van tevoren de afspraak gemaakt dus had bij binnenkomst de foto's niet meer heel helder voor de geest. Kreeg wel een apart gevoel want bij het voorstellen noemde ze zich Andrea. 'Is Alice er ook?' 'Dat ben ik, het is mijn tweede naam, heel gebruikelijk in Colombia.' Ja vast.

Andrea heeft een heel ander gezicht, andere tattoos dan degene op de foto's, is ruim in de 30 en telt een paar maatjes meer, vooral op de heupen. Ze heeft goede natuurlijke borsten (geen neppers zoals op de foto). Ze deed wel vriendelijk en zag er niet onaardig uit, dus toch maar gebleven. Had er een heel stuk voor gereden en voor je het weet krijg je een aantekening in de database van klantenreviews.

Andrea is op zich best aardig (zij het met professionele afstand), danst leuk op de muziek, sext op zich niet slecht maar vraagt wel voor alles extra. Normaliter zou ik de ervaring 3,5 uit 5 scoren, maar door die misleidende foto's slechts een krappe 2.

Had beter moeten weten natuurlijk. Op Kinky staan de recensies uit en hoewel "Alice" volgens de advertentie al sinds 2020 actief is, stonden er op dit forum nog geen reviews. Nu dus wel.

Terug
Bovenaan Onderaan