Recensie Alice, Schepenenvijverstraat 6L (nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimeBox

Wandelaar
98
12/06/22
112
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren viel me dit nieuwe gezichtje al op en ik besloot dan maar eens het einde van de werkweek te vieren met iets onvertrouwds.

Ik zat vol twijfels, maar had toch een curiositeit die het haalde op de onzekerheid... en dat heb ik me niet beklaagd.

De ontvangst was direct al heel warm en eenmaal binnen krijg je de indruk dat je elkaar al een tijdje kent. Een super vriendelijk meisje die je onmiddellijk op je gemak weet te stellen. Mooie glimlach en direct een smak als begroeting.

Ze breekt het ijs met wat grapjes hier en daar en voor je het weet staat ze er samen met je naakt te keuvelen. Haar lijf is echt wel geil. Mooi afgewerkte silicones op een kleine maar atletische frame. En ze heeft ongelofelijk lang zwart haar, "all natural" zei ze.

Geen spel gemaakt van meerdere posities. Zelfs afwisseling tijdens het pijpen. Geen gezaag, geen ongemakkelijke weigerachtigheid of 'stick to the routine' afwerking.
Ik vond het werkelijk zalig om tijdens het rammen haar poesje nat te voelen worden. Ze vroeg, meerdere keren, "can you feel it ?" Echt geil gewoon.

Maar dat poesje van d'r... Man, zo strak. Echt wel de strakste die ik al heb gehad bij de dames van de scharlaken buurt. Toen ik 't erin stak zei ze met een monter lachje zelf: "I'm very small". En aan haar gezicht te zien voelt ze het ook binnen komen. Heb ik toch wel lekker zitten rammen en enorm goed klaargekomen.

Nadien nog een kort gesprekje. Verliep allemaal binnen het tijdsbestek, maar op zo'n manier gedaan dat je op geen moment voelt dat je wordt buiten gezet.

Ze weet nog niet zeker hoelang ze zal blijven... Maar ik verhoop me nu al erop dat ze een vast deel van de wijk wordt. Ze stelt op geen enkele manier teleur!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan