- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Deze dame hier nog nooit gezien en het aanbod was ver beneden alle peil.
Ik vroeg aan het raam of ze zachte aanrakingen toeliet en knikte van ja.
Toen ik polste naar haar leeftijd zei ze dat ze van Hongarije kwam.
Haar Engels was zeer gebrekkig.
Ik waste mijn handen met zeep maar keukenrol was er niet en ze bood mij een kleine gebruikte handdoek aan
.
Ze nam plaats op bed maar was niet uitgekleed, en ze deed tekens dat ik mocht plaatsnemen op bed en had het condoom al in de hand terwijl ik haar nog niet aangeraakt had.
Condoom over slap lid.
Ze zoog van tussen mijn benen met gelukkig nog genoeg zuigkracht waardoor ik een volle erectie kreeg.
Ze stapte uit bed en deed haar slip uit, maar bh weigerde ze uit te doen.
Ik kon haar penetreren in missio en ze draaide haar hoofd, sloot haar ogen niet maar keek wat vervelend toe.
Toen ik voorstelde of ze op mij wilde knikte ze van nee, en kon ik haar nog penetreren vanop de zijkant.
De goesting was groot genoeg zodat ik het condoom kon vullen.
Ik kon mijn kleren aandoen en nog voor ik mijn schoenen aanhad deed ze de deur al open.
Ik kwam binnen om 10 u 30 en stond al terug buiten om 10u 37!
Ik vroeg aan het raam of ze zachte aanrakingen toeliet en knikte van ja.
Toen ik polste naar haar leeftijd zei ze dat ze van Hongarije kwam.
Haar Engels was zeer gebrekkig.
Ik waste mijn handen met zeep maar keukenrol was er niet en ze bood mij een kleine gebruikte handdoek aan
Ze nam plaats op bed maar was niet uitgekleed, en ze deed tekens dat ik mocht plaatsnemen op bed en had het condoom al in de hand terwijl ik haar nog niet aangeraakt had.
Condoom over slap lid.
Ze zoog van tussen mijn benen met gelukkig nog genoeg zuigkracht waardoor ik een volle erectie kreeg.
Ze stapte uit bed en deed haar slip uit, maar bh weigerde ze uit te doen.
Ik kon haar penetreren in missio en ze draaide haar hoofd, sloot haar ogen niet maar keek wat vervelend toe.
Toen ik voorstelde of ze op mij wilde knikte ze van nee, en kon ik haar nog penetreren vanop de zijkant.
De goesting was groot genoeg zodat ik het condoom kon vullen.
Ik kon mijn kleren aandoen en nog voor ik mijn schoenen aanhad deed ze de deur al open.
Ik kwam binnen om 10 u 30 en stond al terug buiten om 10u 37!