Recensie Alicia, Gent, Pieter Vanderdoncktdoorgang 10 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.094
11/07/21
11.527
74
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze dame hier nog nooit gezien en het aanbod was ver beneden alle peil.
Ik vroeg aan het raam of ze zachte aanrakingen toeliet en knikte van ja.
Toen ik polste naar haar leeftijd zei ze dat ze van Hongarije kwam.
Haar Engels was zeer gebrekkig.
Ik waste mijn handen met zeep maar keukenrol was er niet en ze bood mij een kleine gebruikte handdoek aan:mad:.
Ze nam plaats op bed maar was niet uitgekleed, en ze deed tekens dat ik mocht plaatsnemen op bed en had het condoom al in de hand terwijl ik haar nog niet aangeraakt had.
Condoom over slap lid.
Ze zoog van tussen mijn benen met gelukkig nog genoeg zuigkracht waardoor ik een volle erectie kreeg.
Ze stapte uit bed en deed haar slip uit, maar bh weigerde ze uit te doen.
Ik kon haar penetreren in missio en ze draaide haar hoofd, sloot haar ogen niet maar keek wat vervelend toe.
Toen ik voorstelde of ze op mij wilde knikte ze van nee, en kon ik haar nog penetreren vanop de zijkant.
De goesting was groot genoeg zodat ik het condoom kon vullen.
Ik kon mijn kleren aandoen en nog voor ik mijn schoenen aanhad deed ze de deur al open.
Ik kwam binnen om 10 u 30 en stond al terug buiten om 10u 37!
 
Deze dame hier nog nooit gezien en het aanbod was ver beneden alle peil.
Ik vroeg aan het raam of ze zachte aanrakingen toeliet en knikte van ja.
Toen ik polste naar haar leeftijd zei ze dat ze van Hongarije kwam.
Haar Engels was zeer gebrekkig.
Ik waste mijn handen met zeep maar keukenrol was er niet en ze bood mij een kleine gebruikte handdoek aan:mad:.
Ze nam plaats op bed maar was niet uitgekleed, en ze deed tekens dat ik mocht plaatsnemen op bed en had het condoom al in de hand terwijl ik haar nog niet aangeraakt had.
Condoom over slap lid.
Ze zoog van tussen mijn benen met gelukkig nog genoeg zuigkracht waardoor ik een volle erectie kreeg.
Ze stapte uit bed en deed haar slip uit, maar bh weigerde ze uit te doen.
Ik kon haar penetreren in missio en ze draaide haar hoofd, sloot haar ogen niet maar keek wat vervelend toe.
Toen ik voorstelde of ze op mij wilde knikte ze van nee, en kon ik haar nog penetreren vanop de zijkant.
De goesting was groot genoeg zodat ik het condoom kon vullen.
Ik kon mijn kleren aandoen en nog voor ik mijn schoenen aanhad deed ze de deur al open.
Ik kwam binnen om 10 u 30 en stond al terug buiten om 10u 37!
Niet leuk natuurlijk.
Sommige dames zijn dan verwonderd dat ze geen volk hebben.
Née, geef mij dan maar vanessa van overdag die er wel staat met volle overtuiging.
Zonde van de 50 euro maar altijd hopen dat het de volgende keer beter is en nogal een chance Dat je bent kunnen komen.
 
Deze dame hier nog nooit gezien en het aanbod was ver beneden alle peil.
Ik vroeg aan het raam of ze zachte aanrakingen toeliet en knikte van ja.
Toen ik polste naar haar leeftijd zei ze dat ze van Hongarije kwam.
Haar Engels was zeer gebrekkig.
Ik waste mijn handen met zeep maar keukenrol was er niet en ze bood mij een kleine gebruikte handdoek aan:mad:.
Ze nam plaats op bed maar was niet uitgekleed, en ze deed tekens dat ik mocht plaatsnemen op bed en had het condoom al in de hand terwijl ik haar nog niet aangeraakt had.
Condoom over slap lid.
Ze zoog van tussen mijn benen met gelukkig nog genoeg zuigkracht waardoor ik een volle erectie kreeg.
Ze stapte uit bed en deed haar slip uit, maar bh weigerde ze uit te doen.
Ik kon haar penetreren in missio en ze draaide haar hoofd, sloot haar ogen niet maar keek wat vervelend toe.
Toen ik voorstelde of ze op mij wilde knikte ze van nee, en kon ik haar nog penetreren vanop de zijkant.
De goesting was groot genoeg zodat ik het condoom kon vullen.
Ik kon mijn kleren aandoen en nog voor ik mijn schoenen aanhad deed ze de deur al open.
Ik kwam binnen om 10 u 30 en stond al terug buiten om 10u 37!
Jammer.. Zou bij Maya & Iris gene waar zijn..
 
Niet leuk natuurlijk.
Sommige dames zijn dan verwonderd dat ze geen volk hebben.
Née, geef mij dan maar vanessa van overdag die er wel staat met volle overtuiging.
Zonde van de 50 euro maar altijd hopen dat het de volgende keer beter is en nogal een chance Dat je bent kunnen komen.
Het kan uiteraard veel beter dan wat ik kreeg maar onze 50 euro is ook niet zoveel meer waard, al mag het iets meer zijn.
Sommige dames redeneren niet op de dag van morgen.
Ze zijn nieuw zoals zo velen in Gent, zo komen rap en verdwijnen rap.
Soms neem je eens een risico maar ge kunt ook zeggen waar zijn dan al de andere toppers naartoe?
Vanessa is alleszins niet veel aanwezig want vorig jaar heb ik ze een paar keer gezien maar dit jaar (nog) niet , terwijl ik een regelmatig wandelaar ben.
In Gent heb je als Oost Vlaming een vrij dichte buurt als mogelijkheid en zeer regelmatig nieuwe dames maar voor kwaliteit ga je beter naar Antwerpen waar je ook een tegenvaller kunt hebben al is de verplaatsing met het verkeer niet evident om nog maar te zwijgen over de tijd die je verliest.
De zaterdagavond is het beste moment om deze buurt eens te bezoeken maar dat lukt niet altijd.
 
Het kan uiteraard veel beter dan wat ik kreeg maar onze 50 euro is ook niet zoveel meer waard, al mag het iets meer zijn.
Sommige dames redeneren niet op de dag van morgen.
Ze zijn nieuw zoals zo velen in Gent, zo komen rap en verdwijnen rap.
Soms neem je eens een risico maar ge kunt ook zeggen waar zijn dan al de andere toppers naartoe?
Vanessa is alleszins niet veel aanwezig want vorig jaar heb ik ze een paar keer gezien maar dit jaar (nog) niet , terwijl ik een regelmatig wandelaar ben.
In Gent heb je als Oost Vlaming een vrij dichte buurt als mogelijkheid en zeer regelmatig nieuwe dames maar voor kwaliteit ga je beter naar Antwerpen waar je ook een tegenvaller kunt hebben al is de verplaatsing met het verkeer niet evident om nog maar te zwijgen over de tijd die je verliest.
De zaterdagavond is het beste moment om deze buurt eens te bezoeken maar dat lukt niet altijd.
Ik bedoel de vanessa overdag lievadibas. Ik denk dat je een ander vanessa voorhebt?
 
50 euro is voor mij nog altijd 2000 BEF...😁....kwartiertje quality-time verwacht ik dan wel hoor...mvg
Aan de ene kant begrijp ik jou wel loverboy, maar aan de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat de prijs in al die jaren ook nog steeds niet is opgeslagen.
Bekijk het zo, bij telenet komt er ieder jaar ongeveer 10 euro tot 15 euro bij op de factuur. Ik verwacht ook extra kwaliteit voor mijn geld, maar het gaat ook steeds bergaf in plaats van bergop.
En in dit geval, is het gemakkelijk om een ander te kiezen wat bij andere dingen minder makkelijk lukt.
We mogen eigenlijk niet echt klagen vindt ik en een blauwtjr kan je altijd wel eens oplopen. Erger is vind ik als het al gebeurd met 150 euro. Maar de dag van vandaag, wat is 50 euro nog, moet maar eens gaan winkelen met 50 euro en je zal verschieten wat je ervoor meehebt. Maar ik begrijp uw standpunt wel met alle respect.
 
50 euro is voor mij nog altijd 2000 BEF...😁....kwartiertje quality-time verwacht ik dan wel hoor...mvg
Hmmm.... 50 euro of 2.000 BEF... dat bedrag is, echt waar, al zéker 25 jaar ongewijzigd gebleven... en dat kwartiertje ook. Geen inflatie, niks te niettemendalle...

Ik betaal steevast €70, zonder vragen & zonder morren.
 
Niks nuance, en tuurlijk, daarom ook dat ik óók zei 2.000 Ballen... en da's al 25 jaar zo, zeker weten.
"Donne moi les deux milles, ma chérie"... is een zinnetje dat ik nooit zal vergeten omwille van een zeer speciale herinnering aan Jacqueline alias Amanda, uit n° 10A. Tweeduizend was toen het standaardtarief.
En de euro, die kwam idd daarna pas, in 2002.
Dus, 25 jaar, sowieso! Ja ja... zo lang is dat zeker al ongewijzigd.
Ik draai al mee sinds 1981, BTW ... en toen was het 1.000 ballen, dat klopt. En dat was veel geld voor een beginnende student.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan