WHEM Alicia Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laat je weten wat je van haar vond? Staat nu ook een review op kinky van haar. Goede ervaring had diegene, maar verteld ook dat er weinig mogelijk was. Dat weerhoudt me er wel van om een afspraak te maken.
 
Ik ben er vandaag geweest. Dame in kwestie is een grote oprichtster. Via de app duidelijk gecommuniceerd over de mogelijkheden en een prijs afgesproken. Eenmaal binnen was het opeens allemaal niet mogelijk. Ze spreekt alleen Spaans wat de communicatie zeer bemoeilijkt. Maar via Google translate werd al snel duidelijk dat ze valse afspraken had gemaakt. De dame ziet er overigens veel slechter uit dan op de foto's. Niet naar toe gaan. Is zonde van je tijd en geld.
 
Vorige week ook geweest.
Toen ik aankwam werd ik ontvangen door een andere dame.
Was wel een lekker ding, mooi koppie en een paar heerlijke dikke tieten.
Helaas amper een woord Engels
Heb me ff goed hard laten pijpen en heb haar ff doggy gepakt.
Jammer dat er zoveel van die latinas en oostblokkers zijn met nep adv.
 
Ben er ook geweest, maar de mogelijkheden die ze aanbiedt kosten ineens extra, zelfs beffen, vingeren en zoenen. Pijpen was erg passief, dus ik heb haar hoofd gewoon vastgepakt en geneukt. Ze had de witte poeder nog onder haar neus zitten en verder was ze ook nog ongeschoren, zowel haar oksels als benen en poes. Nee geen herhaling voor mij. Enige pluspunt is dat ze mooie borsten heeft en mooie ogen.
 
Ze heet nu Palina, in Amsterdam.

Nieuwe foto's en er staat dat ze nu ook neuken zonder condoom doet.
Weet niet of ik dat mag roepen, maar de blik in haar ogen ziet er niet fantastisch uit. Ik hoop dat ze dit vrijwillig doet.

Eerst had ik een 'wow' gevoel bij haar, maar nu meer een 'ojee' gevoel.
Overigens heb ik haar nooit bezocht.
 
Ze heet nu Palina, in Amsterdam.

Nieuwe foto's en er staat dat ze nu ook neuken zonder condoom doet.
Weet niet of ik dat mag roepen, maar de blik in haar ogen ziet er niet fantastisch uit. Ik hoop dat ze dit vrijwillig doet.

Eerst had ik een 'wow' gevoel bij haar, maar nu meer een 'ojee' gevoel.
Overigens heb ik haar nooit bezocht.
Dat is Alicia niet...

Alicia heeft gewoon nog altijd haar eigen profiel:
https://www.kinky.nl/advertenties/1367670-alice#overview

Ze zit nu in Den Haag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan