Recensie Alicia,Horst (Voorheen Sabrine, Hasselt) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
231
25
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/volle-geile-sabrine.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat is wel het geilste van een goeie pijpbeurt.
Daar zijn er maar weinig van. Want dame moet al je zaad doorslikken om door te pijpen.
Ik volg ook 😎
Ik was net bij Sabrina (lekker stevige Nederlandse) heb haar achteraan in de keel mogen spuiten, met een lach slikte het door en zabberde fijn verder, pijpte deepthroat en hield het lang aan, ze wou wel even weten wanneer het kwakje eraan kwam. Stevig dametje dat veel ervaring heeft! Doet alles wat in haar advertentie staat, in de keel klaarkomen was dertig euro extra.
 
Ik ben ook bij haar geweest, lekkere dikke (toch iets steviger dan vol) dame. Op zich is de sex wel goed en pijpt ze lekker. Ik vind het alleen altijd een afknapper als er, eenmaal je daar bent, voor alles en nog wat extra gevraagd wordt. Dat komt de geilheid niet ten goede en zorgt al zeker niet voor een GFE. Ik hou van duidelijke afspraken.
Spijtig, want op zich heeft ze voor mij wel een lekker lichaam.
 
Ik ben ook bij haar geweest, lekkere dikke (toch iets steviger dan vol) dame. Op zich is de sex wel goed en pijpt ze lekker. Ik vind het alleen altijd een afknapper als er, eenmaal je daar bent, voor alles en nog wat extra gevraagd wordt. Dat komt de geilheid niet ten goede en zorgt al zeker niet voor een GFE. Ik hou van duidelijke afspraken.
Spijtig, want op zich heeft ze voor mij wel een lekker lichaam.
Oh, ik ben er net ook weer geweest, omdat ik al een keer geweest was vroeg ze niets extra meer bij me. Ik vind haar heerlijk hoe ze omgaat met seksualiteit, ik krijg geen genoeg van haar, een echte gever, ja inderdaad, echt lekker stevig dikke billen. Prachtig zicht als ze op haar knieën zit, en dan die lekkere natuurlijke dikke tetten om in te knijpen.
Maar ook de eerste keer was de prijs voor mij toch transparant. Ik had dan ook wel heel duidelijk omschreven dat ik in haar keel wou klaarkomen en dat het enige was waarom ik langsging. Ik vind dat ook correct dat voor mijn speciale fratsen ook speciale prijzen gehanteerd worden. Ik hoop dat ze snel weer terugkomt 😉
 
In de keel klaarkomen zijn nu niet direct speciale fratsen hé.... ;)Dat kan bij bijna iedere dvp en is meestal inbegrepen.
Ik vind haar echt wel lekker, ook al val ik vooral op volslank en niet op dik. Ze heeft een normaal uurtarief, maar al dat bijbetalen maakt het meteen duur voor wat je krijgt. En op het moment zelf meerprijzen krijgen, voor wat meestal standaard service is, geeft mij echt het gevoel dat het puur voor het geld is. Prijs/kwaliteit is er dan heel wat beter te vinden in Hasselt vind ik. Maar goed, iedereen zijn smaak natuurlijk.
 
In de keel klaarkomen zijn nu niet direct speciale fratsen hé.... ;)Dat kan bij bijna iedere dvp en is meestal inbegrepen.
Prijs/kwaliteit is er dan heel wat beter te vinden in Hasselt vind ik. Maar goed, iedereen zijn smaak natuurlijk.
Oh, die dames mag je mij delen hoor, de meeste geraken bij pijpen bij mij 'zogezegd' niet tot achter, Sabrine wel als ik wat bij duwde de eerste keer en vanaf dan ging ze altijd hevig stotend tot het spande. En dan klaarkomen willen die andere dvp's mij toch niet gunnen dan hoor… zal misschien niet dominant genoeg zijn dat ze zo preuts doen bij cim bij mij… en dat het voor het geld gedaan wordt, tja, waarom betaal je anders… om dat financieel gewin gevoel te vermijden doe ik SDC en parenclubs en feestjes.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan