Recensie Alicia Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie weet ga ik haar nog eens bezoeken. Wat betreft de positieve reviews over haar staan bij mij alles seinen op rood wat betreft onafhankelijkheid van de schrijver. Dat er nu weer iemand een account aanmaakt kan natuurlijk altijd maar ik neem het met een korrel zout.
 
Wie weet ga ik haar nog eens bezoeken. Wat betreft de positieve reviews over haar staan bij mij alles seinen op rood wat betreft onafhankelijkheid van de schrijver. Dat er nu weer iemand een account aanmaakt kan natuurlijk altijd maar ik neem het met een korrel zout.
Ze is nu lekker op vakantie met haar zoon. Dat laat een pooier echt niet toe.Daarnaast werken die niet in hotels lijkt me dat doet ze vooral voor veiligheid. Heel triest hoe negatief mannen kunnen denken hier... Alicia heeft haar geld geïnvesteerd in een website en opleidingen en begint nu voor haar zelf bwgrijp ik uit haar verhaal. Heel wat ellende achter de rug maar ze wil 't liefste vergund werken dat zegt wel genoeg! Die zitten helaas vol. Anders zouden jullie je woorden wel terug 'nemen als er plek bij de boerdrij was werkte ze daar
 
Ze is nu lekker op vakantie met haar zoon. Dat laat een pooier echt niet toe.Daarnaast werken die niet in hotels lijkt me dat doet ze vooral voor veiligheid. Heel triest hoe negatief mannen kunnen denken hier... Alicia heeft haar geld geïnvesteerd in een website en opleidingen en begint nu voor haar zelf bwgrijp ik uit haar verhaal. Heel wat ellende achter de rug maar ze wil 't liefste vergund werken dat zegt wel genoeg! Die zitten helaas vol. Anders zouden jullie je woorden wel terug 'nemen als er plek bij de boerdrij was werkte ze daar
Sommige verhalen zijn gewoon te doorzichtig.
 
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Is allemaal te mooi om waar te zijn.
Een iets minder positieve recensie en de positieve worden geplaatst door allemaal nieuwelingen.

IKKE
 
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Is allemaal te mooi om waar te zijn.
Een iets minder positieve recensie en de positieve worden geplaatst door allemaal nieuwelingen.

IKKE
Voor iedereen die negatief wil denken of oordelen waarom helemaal de moeite 'nemen om er een heel ander verhaal van te maken en speculeren dan het is?
Even ter duidelijkheid :geen enkele recentie of revieuw is nep. Dit is niet eens mogelijk en waarom zou ik of iemand die moeite 'nemen? Ik heb een vaste klanten kring en ben over 't algemeen snel volgeboekt. Toen ik net begon en nog geen recenties had was dit al het geval.

Even ter duidelijkheid. Ik ben kvk geregistreerd en zoek een vergunde werkplek..Niet 1 waar ik percentage af moet staan of er voor mij geadverteerd wordt. Ik verdiene hier mijn brood mee dus vind het erg vervelend als ik ongegrond in een negatief dag licht wordt gezet.
Wat ik zo jammer vind aan deze speculaties. Ik heb zoveel van oplichtings praktijken gehoord. Dan zijn er uitzonderingen van dames die dit gewoon legaal doen zonder op lichting en dan wordt er alsnog gezocht naar iets negatiefs.. Als je zo pessimisch bent ingesteld, dan kun je beter naar een professionele salon gaan en de serieuzer dames in 't vak op kinky met rust Laten!

Facetimen is trouwens totaal geen verplichting! Vind het zelf wel fijn bij Nieuwe klanten.

Ik heb getwijfeld om Hier te reageren want ik heb hetniet nodig. Maar ik hoop hiermee te voor komen dat bange mannen met nare ervaringen worden afgeschrikt. Ik werk veilig discreet en niks van bovengenoemde negatieve speculaties zijn gegrond of ergens op gebaseerd. Voor vragen 'mag je me altijd een bericht sturen.. Wegens drukte en prive leven kan ik echter erg laat reageren.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Alicia is echt een prachtige dame!! Z doet echt enorm haar best om het je naar de zin te maken. Massage is inderdaad wat aan de zachte kant. Pijpen zoals DIKKEIKKE zegt, heb ik anders ervaren. Vond het pijpen goed. Niet hemels, maar gewoon goed. En ja voor dat geld heb je betere opties (bijvoorbeeld Angelina van de Boerderij) Maar ik heb geen spijt van mijn date!
 
Alicia is echt een prachtige dame!! Z doet echt enorm haar best om het je naar de zin te maken. Massage is inderdaad wat aan de zachte kant. Pijpen zoals DIKKEIKKE zegt, heb ik anders ervaren. Vond het pijpen goed. Niet hemels, maar gewoon goed. En ja voor dat geld heb je betere opties (bijvoorbeeld Angelina van de Boerderij) Maar ik heb geen spijt van mijn d
 
Voor de mannen die van hard houden heb ik zelfs cups bij me.. In december ga ik naar Thailand en ga ik een Thaise massage opleiding volgen.. Vind zelf een harde massage niet bij erotisch passen maar geef altijd wel aan dat je kunt aangeven wat je lekker vind.

Mijn collega's hier op de boerderij zeggen dat ik. Juist te weinig vraag omdat pijpen zonder condoom vrijwel geen 1 dame doet en anders. Voor 50€ extra... Dus vind 't zelf wel redelijk om zoveel te vragen voor een massage met hoogtepunt zonder.. Ik ben opgeleid en ik zie daarnaast weinig dames die voor iedere klant schone handdoeken neerlegt om op te liggen... Ik zorg goed voor mijn klanten dat mag je zeker verwachten voor die prijs.


Na december zal ik de mannen die van hard houden mijn Thaise technieken laten ervaren 😘
 
Ik ben bij haar geweest op de boerderij in Nijmegen.
ik Vond het een knappe dame met een slank lichaam.
de massage die ik kreeg was totaal niet erotisch.
Ten eerste hield ze haar slipje aan .ze kneep een beetje in mijn schouders en na ongeveer 20 minuten mocht ik me omdraaien en begon ze mij te pijpen.
net voordat ik begon te spuiten ging ze verder met aftrekken.
het was voor mij wat te voorzichtig.
ik had gekozen voor een half uur dit was 80 euro.
voor dit geld had ik beter haar buurvrouw Kunnen volspuiten.
mischien dat ik haar over een tijdje haar nog eens probeer.
ze is wel een leuke meid!
 
Tnx en begrijp ik het dan goed dat "de boerderij" als bedrijf niet gexploiteerd wordt maar slechts als locatie dient? Het heeft geen website ofzo?
Klopt helemaal, dit is geen 'echt' privehuis. Dus je kunt niet langskomen en een voorstelrondje doen.
Het is meer een ontvangstlocatie voor een heel stel vrouwen. Meeste advertenties vind je op Kinky of Sexjobs (bij meeste vrouwen alleen online als ze daadwerkelijk ontvangen).
 
Ik ben bij haar geweest op de boerderij in Nijmegen.
ik Vond het een knappe dame met een slank lichaam.
de massage die ik kreeg was totaal niet erotisch.
Ten eerste hield ze haar slipje aan .ze kneep een beetje in mijn schouders en na ongeveer 20 minuten mocht ik me omdraaien en begon ze mij te pijpen.
net voordat ik begon te spuiten ging ze verder met aftrekken.
het was voor mij wat te voorzichtig.
ik had gekozen voor een half uur dit was 80 euro.
voor dit geld had ik beter haar buurvrouw Kunnen volspuiten.
mischien dat ik haar over een tijdje haar nog eens probeer.
ze is wel een leuke meid!
Lieverd waarom had je niet gewoon even duidelijk gezegd dat je van hard houd? De meeste vinden de combinatie van een ontspannende massage met een goede pijpbeurt heerlijk. Ik reageer op dit bericht omdat ik wil dat iedereen weet dat je bij mij altijd mag aangeven wat je lekker vind en ik vraag dat een eerste date vrijwel altijd. Als je veel centjes betaald moet je ook tevreden weg.

Ik geef een ontspannende massage wat ook in m'n advertentie staat. Met een erotisch tintje. Het is natuurlijk onzin dat je in 20 min maar even bij je schouders geknepen wordt. Het is op een bed echter niet mogelijk m'n arm technieken goed uit te voeren dus overweeg wel een massage tafel neer te zetten daar. Jammer dat je je niet vrij voelde om duidelijk aan te geven wat je prettig vind. Persoonlijk vind ik harde technieken niet passen bij denopbouwing naar erotisch. Maar als je er van houd kan dit. In december al helemaal!

Jammer om hier niet het enthousiasme wat ik van veel mannen terug krijg over mijn goede pijpkunsten te lezen. Velen geven aan nog nooit zo lekker gelijpt te zijn maar als 't forum lees moet ik m'n titel maar even aanpassen! Ik houd van de penis lekker masseren en een rustige opbouw en ook uitstellen. Ik ben niet van het meteen rappe pijpen zo kun je ook wat langer genieten.
Dit vinden de meeste dus ook heerlijk het is jammer dit online nergens terug te lezen terwijl ik 't zoveel gehoord heb.

Maar dit is natuurlijk helemaal prima want je mag je eigen smaak en voorkeur hebbe 'n en ik kan zeker dat ik andere collega's aanbevelen. Nita doet bijvoorbeeld Thaise massage en is een lieverd.

Je kan bij de boerderij (waar dames vergunde kamers huren) ook aanbellen niet alle dames zijn altijd volgepland en het gebeurt regelmatig.

Bij mij persoonlijk werk 't vrijwel nooit omdat ik vaak toch behoorlijk snel vol zit.


Dus no hard feelings maar mannen die toch wat anders zoeken...ik wil echt dat je geniet!

Liefs alicia
 
Terug
Bovenaan Onderaan