Recensie Alina 17K4 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
weer even bezocht, nu ik zag dat ze weer terug was.

Is altijd prettig met haar, en we maken over en weer vaak wel een grapje. Lang duurt het niet om te finishen bij haar, gezien ze een van de beste is van de dam wat pijpen betreft.

Goed te weten dat ze er weer is deze zomer.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer bij Alina geweest, nu Elena jammer genoeg nog steeds weg blijft. Alina is nu voor mij dè zonder pijp koningin van de Dam.
Niet alleen qua techniek, maar ook de lange duur dat ze pijpt. Aan de looks en conditie van haar lichaam is te zien, dat ze zichzelf ontzettend goed verzorgd. Ze is niet slank, maar wel ontzettend strak in haar vel. Op een mager bezette Dam, is ze voor mij het enigste alternatief. Dat is ooit anders geweest, nu er zoveel toppers zijn verdwenen. Dames die zonder pijpen, CIM doen en laat staan tongzoenen, vind je in principe op de Dam niet meer.
Recentieformulier: zie mijn eerdere bericht, nog precies hetzelfde.
 
Vandaag voor het eerst bij Alina geweest na jaren langswandelen. Heb spijt dat ik niet veeeeeel eerder ben geweest. Wat een fijn, leuk en gezellig mens en daarnaast heeft ze ook hele fijne vaardigheden. Ik ga haar toevoegen aan mijn 3 vaste adresjes.
 
Laatst bewerkt:
Ze werkt vaak genoeg hele dagen, van begin van de middag tot einde avond. Alleen wel minder vaak dan vroeger.

Als je uitsluitend halve dagen werkt kom je niet op winst uit in Alkmaar / is het niet genoeg (meer) om van te leven. In Amsterdam is dat anders, maar daar zijn 2 shifts.

Hoe dan ook, ze is er nu, dus ga er zo weer eens heen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan