Recensie Alina, Almere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
856
23/09/21
460
56
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/1337540-alina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nadat een afspraak net een dame in Diemen niet doorging zocht ik een ander "rijpere" dame uit het oostelijke deel van Europa.
Alina leek me wel wat foto`s zijn beetje geholpen was wel te zien voor de rest heb ik de gok gewaagd.
Eerst word je aan aan een ander adres geloodst en daarna kan je naar de deur lopen.

Alina is zoals op de foto met een mooie zachte kont en iets te kleine borsten en kleed zich ook niet geheel uit wat ik wel jammer vind.
Haar borsten zijn dus niet zoals op de foto`s maar veel kleiner.

Ze begon met masseren van de jongeheer om het stijf te krijgen er werd niet gevraagd of pzc kon maar wachtte af tot het harder werd om de condoom er overheen te krijgen.

Pijpen deed ze rustig en van d.t, was er absoluut geen sprake, met de ene hand hield ze het vast en ging niet verder dan haar lippen.

Na een korte pijp beurt ging ze bovenop mij met vooraf een dikke klodder glijmiddel en bereed mij heel rustig en ongeïnteresseerd.
Ik heb het verder afgemaakt in missio en doggy en was met een half uur weer buiten..

Hygiëne was ok, je kan douchen en dame was ook fris maar bij de wastafel lag alleen shampoo. Helaas geen 5 sterren voor hygiëne

Ik hou het bij eenmalig bezoek
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan