Recensie Alina, Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 k214 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JohnnieWalker

Stamgast
292
18/09/21
447
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze DL heeft liever niet dat klanten schrijven over zoenen, 69 e.d., maar begrijp dat het forum niet zonder kan. Op de Duitse forums details weggelaten, maar daar weet iedereen genoeg als je schrijft dat de GFE perfect was. Geen gezeik als je dus geen GFE krijgt en zeuren bij de DL werkt echt niet! Reden waarom ik graag LH bezoek is dat ik aan de deur bijna altijd goed inschat wat ik achter de deur zal ontvangen.

Ze zei dat ze 27 jaar is, gaf haar max. 24 jaar, superslank met kleine B-cup en een heerlijk zacht kontje. Daar mag je niks inprikken maar gezien de optiek leek mij dat ook bijna ongepast 😇 Helaas vertrekt ze morgen maar hoop dit ralent opnieuw te zien. Komt naar eigen zeggen uit Moldavie, dicht aan de grens met Roemenie, dus SIM-kaart uit laatste land is niet raar. Er zat een andere Alina in dezelfde kamer maar dit is een nieuwe. Net als veel andere DL's weet ze nog niet of ze terugkomt. Johnnie gaat niet snel op zijn knietjes, maar gesmeekt dat wel te doen voor ik vertrok en haar nummer had...

Daad was super lief, zoenen op bed en toen ik ging liggen nestelde ze zich tegen mij aan. Maakte totaal geen haast met neuken. Heeft nog even goed en best diep gepijpt in positie 69 en haar kutje was perfect schoon en rook heerlijk. Gaf zelf aan dat ik graag met de ruiterpositie wilde starten. Pirelli en ze nam plaats en bewoog heerlijk met haar bekken, draaien en duwde haar venusheuvel stevig tegen mij aan terwijl we zoenden. Vingeren e.d. wil ze niet, maar vertrouwen was er en absoluut verder geen aanrakingsangst.
Tijd vliegt voorbij als je plezier hebt, dus zij vroeg of ik een ander standje wilde. Prima zei ik, maar eerst nog even genieten van dit standje. Wat later naar doggy geswitched maar voelde na 5 minuten dat ik weer eens erg traag was met klaarkomen. Lag 100% aan mijzelf en dat ik wat geprobeerd had om sneller klaar te komen wat averechts uitpakte. Boek haar graag de volgende keer voor een uur. Dat uitgelegd en om een HJ gevraagd.

Zonder wat te zeggen nestelde ze weer tegen mij aan en verwende mijn jongeheer terwijl we lekker zoenden. Duurde wat lang dus ging ze naast mij zitten zodat ze met handen overal goed bij kon. Volgde alle aanwijzingen erg goed op met een orgasme vanuit mijn tenen. Geef dit bezoek een 9,5 en kon bijna niet beter. Kans op herhaling 200% als ze terugkomt en dat meld ik dan zeker hier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan