Recensie Alina, Oudenaarde 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Louis1bravo

Newbie
7
18/06/25
7
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/allinaa-full-service.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag een bezoekje gebracht aan Alina in Oudenaarde.Zonder probleem een afspraak gemaakt voor een uur.Makkelijk gevonden en voldoende parkeerplaats.Hartelijke ontvangst propere kamer.Afgerekend en douche genomen,communicatie in perfect Engels.Vriendelijke en goedlachse jonge dame die er bovendien prachtig uitziet.Vroeg al snel wat ik graag had en begon aan het beter pijpwerk in 69 standje,zodat ik ook wat te doen had.😊Moest me echt inhouden om na het on-top te kunnen eindigen met mijn favourite doggy.🐶
Nog wat nagepraat tot het uurtje om was.
Geen rush,aangenaam en mooi gezelschap die van een praatje houd en mij zeker nog gaat terug zien.😍

Vandaag een bezoekje gebracht aan Alina in Oudenaarde.Zonder probleem een afspraak gemaakt voor een uur.Makkelijk gevonden en voldoende parkeerplaats.Hartelijke ontvangst propere kamer.Afgerekend en douche genomen,communicatie in perfect Engels.Vriendelijke en goedlachse jonge dame die er bovendien prachtig uitziet.Vroeg al snel wat ik graag had en begon aan het beter pijpwerk in 69 standje,zodat ik ook wat te doen had.😊Moest me echt inhouden om na het on-top te kunnen eindigen met mijn favourite doggy.🐶
Nog wat nagepraat tot het uurtje om was.
Geen rush,aangenaam en mooi gezelschap die van een praatje houd en mij zeker nog gaat terug zien.😍
Geen tongzoenen ?

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben er gisteren langsgeweest, maar was toch teleurgesteld. De dame is duidelijk zwaarder dan de foto's doen vermoeden, en dat is voor mij persoonlijk een afknapper. Het pijpen was goed, maar de seks zelf vond ik niet geweldig. Positief was wel dat ik mocht klaarkomen op haar borsten.

Op het einde vroeg ze plots of ik haar €100 wilde overschrijven, waarna zij mij mijn cash zou teruggeven. Het ging om een of ander louche Roemeens rekeningnummer en de briefjes die ze mij wilde geven waren niet dezelfde als die ik had betaald (ik gaf 5 × €20 en zij wilde 2 × €50 teruggeven). Dat vertrouwde ik niet; het had evengoed vals geld kunnen zijn. Heel vreemd verhaal, dus ben ik gewoon vertrokken. Mij ziet ze alleszins niet meer terug, en ik kan enkel hetzelfde aanraden voor anderen.

Terug
Bovenaan Onderaan