Recensie Alina, Haarlem (voorheen Voorburg, Rotterdam, Amstelveen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1865

Wandelaar
35
03/08/21
46
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2306299-alina
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Verrassend genoeg kon ik nergens een recensie vinden over deze dame, dus ik had het vermoeden dat het noch heel goed noch heel slecht zou zijn. En dat was het ook. Vind het een mooie dame, slank ook. Ze komt vriendelijk doch erg pro en afstandelijk over. En alle handelingen worden in een rap tempo uitgevoerd. Verder proefde ik duidelijk een rokersadem. En ja, nieuwe sili's waar je erg voorzichtig mee moet zijn. Absoluut geen fan van siliconen en wat mij betreft weggegooid geld. Algeheel oordeel: een zesje.
 
had op het overleden forum veel negatieve beoordelingen over deze dame gelezen. Heb haar daarom nooit bezocht ondanks de mooie foto's. Knappe juffrouw maar helaas.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2306299-alina
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond voor de 4e of 5e keer bij Alina geweest wat een heerlijke vrouw. Alles wat ik wilde heeft ze gedaan. Indd haar engels is niet erg goed maar als je even de tijd voor haar neemt om te luisteren,kom je er zeker uit. Eerst heerlijk gezoend,daarna heb ik hasr heerlijk gelikt. Ik ben niet zo van het neuken maar weet zeker dat dat helemaal top is met haar. Super lief,heerlijk lijf echt een aanrader. Ik hoef geen anders vrouw van kinky. Heb mijn topper gevonden. Heren opgelet,herhalings gevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/2306299-alina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke meid met voldoende service, geen heel groot spektakel verder. Foto's zijn wel een stuk fraaier dan real life, vooral haar gebit is duidelijk dat van een (voormalig) roker.
Lichaam ok, maar ook niet heel uitgesproken bijzonder. Al met een een schamele voldoende en voor mij geen serieus herhalingsgevaar.
 
Ik heb deze dame éénmalig bezocht in Amstelveen en daar is het ook bij gebleven. Haar inzet en motivatie waren van een dusdanig niveau dat ik toch een soort en met lichtelijk teleurgesteld weer huiswaarts vertrok .
Ik zie dat zij nu in Haarlem ontvangt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan