WHEM Aline, Antwerpen (voorheen Maasmechelen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was ook heel benieuwd dus afgelopen week een avond maar geappt, kon diezelfde avond niet en na wat informeren was het vroegst wat ze kon ontvangen 11:00u in de ochtend. Moest even appen als ik daar was en dit ook gedaan, geen antwoord. Na 10 min. maar eens aangebeld en deed er een kerel open die vroeg welk kamernummer, ik geen flauw idee natuurlijk. Dus ben maar huiswaarts gegaan en heb ook geen reactie meer gehad op de app. Erg jammer want op whatsapp reageerde ze wel leuk en snel ook.
 
Ik had met haar afgesproken, gisteravond. Toen ik eenmaal daar was stuurde ze dat ze een vriendin zou sturen om open te doen. Bleek een bekende dame (Thamy), ook wel een leuke hoor, aan de deur te komen die mij meenam naar haar kamer.

Dus best wel heel verwarrend en toen werd ik weer naar buiten gestuurd. Daarna kreeg ik een berichtje dat ze (Aline) een client had die langer wou blijven en dat ik met Thamy kon gaan (en nog een andere dame mogelijk was waarvan ik foto's kreeg).

Toen heb ik gekozen om toch terug naar Thamy te gaan. Ook een zeer leuke goed uitziende dame, ook hier terug te vinden. Maar dat was niet de afspraak, dus ik ben wel een beetje teleurgesteld dat de aanvankelijke date niet doorging. Dit komt best wel onbetrouwbaar over. Gelukkig waren er nog andere dames waaronder dus Thamy.
 
Ik heb ook een recencie geschreven ( zie de link hier -https://www.girlsreview.nl/threads/aline-24-maasmechelen.37323/#post-701340)

Ze zat voorheen met meerdere DVP in huis langs de Rijksweg in Maasmechelen, en dan heb ik haar nog maals bezocht in Genk op de Hasseltweg. Haar gezondheid is nogal op en af, (snel moe): ze had mij ook al laten wachten.

Nu opgedoken in Antwerpen (berchem): boeking gemaakt maar nog niet geweest.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aline-blonde-girl-hot.html

Groetjes,

Merlot
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan