WHEM Alisa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vrijgezellig

Stamgast
317
10/06/23
277
9

Ik heb het gevoel dat zij al eerder onder andere namen heeft geadverteerd. Maar waarom weer een nieuw profiel ?
Waren er mogelijk zoveel slechte reacties ? Vind haar foto's wel interessant.

Van de beruchte hi bby club. Is inderdaad al jaren lang actief. Elke keer een nieuwe ad. Denk dat de bende hierachter telkens hun gebruikersnaam en wachtwoorden kwijtraken ofzo.

Maar goed dat ter zijde, zijn de foto's sterk bewerkt of best strategisch genomen en ziet ze er wel wat minder goed uit dan de foto's. Lieve dame hoor. Schoon kwa hygiëne.

Ik heb het gevoel dat zij al eerder onder andere namen heeft geadverteerd. Maar waarom weer een nieuw profiel ?
Waren er mogelijk zoveel slechte reacties ? Vind haar foto's wel interessant.
tja misschien is Alisa wel net zo erg als de meeste bezoekers hier.
Natuurlijk heeft zij recensies maar ben je nu werkelijk zo lui of zo dom dat je die recensies niet kunt vinden.

Maar nee we gaan dit forum weer vervuilen met een nieuw topic

Wel eens van zoekfunctie gehoord?

Schoon kwa hygiëne.
En dat baseer je op ?

Natuurlijk heeft zij recensies maar ben je nu werkelijk zo lui of zo dom dat je die recensies niet kunt vinden.

Maar nee we gaan dit forum weer vervuilen met een nieuw topic
@voodoo1 Heb jij nu gewoon een enorm bord voor je kop of vind je het leuk om mensen te beledigen ?

Als ik haar kon vinden had ik haar toch wel gelinkt, maar omdat die chicks steeds hun profiel verwijderen en foto's niet mogen, is het moeilijk om een referentie te vinden, want haar oude profiel is gone...

Ik vond haar foto's en prijs interessant, dus daarom ging ik zoeken. En aangezien ik niks vind, post ik het zodat iemand die haar mogelijk wel herinnert kan reageren...

Ik beantwoord eigenlik mijn eigen vraag al: "Ja jij hebt gewoon een bord voor je kop". Droeftoeter...

Terug
Bovenaan Onderaan