Recensie Alisha, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
856
23/09/21
460
56
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4486374-alisha
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren hoopte ik iets beters te neuken dan Isabel die ik eerder van de week had bezocht. Keuze viel dit keer op een Chinese namelijk Alisha

Na een bericht kreeg ik een standaard tekst terug en kon ook meteen terecht. Adres was al bekend bij mij omdat ik daar 3 of 4 andere dames heb bezocht.

Bij binnenkomst stond een niet onaardig uitziende dame maar absoluut niet die van de foto`s achter de deur. Zae kwam vriendelijk over en ik maakte er geen punt van dat het iemand anders was, Ze vroeg wel beleefd om een goedkeuring......is okay? is okay? steeds.
Ik moest eerst mij wassen voor we op bed gingen liggen, vond ik wel ok. Zelf ging ze niet douchen zowel ervoor als erna de daad.
Op bed werd ik gepijpt, gevoelloos en heel langzaam en niet veel verder dan de eikel.....ronduit slecht.
Echt teasen zat er verder niet in...niet teasen, geen vingeren, niet (tong)zoenen.
Ze stond op een gegeven moment op en drukte haat poesje tegen mijn gezicht aan om gelikt te worden, dit heb ik afgekeurd, want dat doe ik bijna nooit bij een dvp, helemaal niet bij iemand die nzc aanbiedt.
Neuken was met een condoom, ze gebruikte wel een hoop gel, Op zijn doggy hield ze haar hand ervoor zodat ik steeds tegen haar ring zat oid wat langs mijn leuter schuurde. Ik heb haar wabd weggtrokken en hard genomen, ze schreeuwde het uit en intussen berichtjes lezen en schijven met een telefoon in de hand :) , gekker kon het niet worden.
Uiteindelijk klaar gekomen en weer vertrokken, terwijl ik in de auto stapte deed ze de deur open voor de volgende slachtoffer.
Hele spel draait om zo snel mogelijk weer de volgende klant binnen te halen.
Al met al weer een kut ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan