- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Erg mooie jongedame zag ik staan in een glinsterend setje. Had haar nog niet eerder zien staan. Blond, slank en rond de 25. Ze kijkt wat verlegen en denk dat ze nog niet zo lang in het vak zit. Is naar eigen zeggen Italiaanse, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
Eenmaal op de kamer was ze vlot uit de weinige kleren die ze aanhad en zat op het bed te wachten. Conversatie zat er niet in, stilletjes ging ze aan de slag met niet onverdienstelijk pijpen. Vervolgens kroop ze bovenop me en zijn we later naar missionaris overgestapt. Ze maakt weinig geluid en het kostte me tijd om tot een orgasme te komen.
Pluspunten; heel aantrekkelijk, en een prachtig poesje (wilde er bijna aan gaan likken)
Nadelen; hangende borstjes en geen interactie
Herhalingsgevaar medium
Eenmaal op de kamer was ze vlot uit de weinige kleren die ze aanhad en zat op het bed te wachten. Conversatie zat er niet in, stilletjes ging ze aan de slag met niet onverdienstelijk pijpen. Vervolgens kroop ze bovenop me en zijn we later naar missionaris overgestapt. Ze maakt weinig geluid en het kostte me tijd om tot een orgasme te komen.
Pluspunten; heel aantrekkelijk, en een prachtig poesje (wilde er bijna aan gaan likken)
Nadelen; hangende borstjes en geen interactie
Herhalingsgevaar medium