Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg maar wel dat het buiten de straat is gebeurd,anders krijgen ze een nog grotere stok om mee te slaan naar de Dam.
Klopt niet helemaal, aangezien de straat zelf van de gemeente is moeten ze zelf maar handhavers/ordedienst neerzetten, De beveiliging op de dam is voor de dames aangezien dat ''binnenkamers'' gebeurt alles wat buiten (De straat) gebeurt is op het bordje van de gemeente, Enigste wat ze kunnen doen is vragen om meer zichtbaar te zijn en Politie/Handhaving te bellen ingeval van overlast. Want het zou krom zijn om de Dam-Uitbaters te beschuldigen voor iets wat ze niet in hun macht hebben.

De beveiliging kan leuk roepen dat je de straat uit moet, maar dat is niet aan hun (Helaas) even als je ''storend voor ramen begeven'' In de passage's is het een ander verhaal aangezien dat een afgesloten ruimte kan zijn/worden,

In het weekend rijd er doorgaans ook meer politie, en het zogenaamde ''sus-team'' maar die hebben wederom niks te zeggen. Uiteindelijk is het aan de Politie of een Handhaver (Parkeerwacht is ook Boa maar geen handhaver) om actie te ondernemen,

Meer handhaving/Politie in de straat en het probleem lost zich vanzelf op.
 
Ik denk niet dat de Dam zomaar pleitte is. Er is in de afgelopen decennia genoeg gebeurd (inclusief enkele moorden). Dat er drugs worden verhandeld is niet nieuw. Er zijn ook dames die gewoon C verkopen op hun kamer aan klanten (dit weet The Office zelf ook wel, er hangen niet voor niets briefjes op diverse kamers dat dat niet de bedoeling is). Keur dat zelf af, maar het gebeurt wel.

Maar het is wel ziekelijk dat er intimidatie- en achtervolgpraktijken zijn. Dat moet de kop worden ingedrukt. Ik zag de laatste weken ook meer 'gespuis' bij de Dam/Dijk dan een tijdje geleden. Sowieso lijkt dat nu (anno 2023) erger dan bijvoorbeeld 5 of 10 jaar terug.

Ik zou ook wel een melding willen doen, want vind dit soort praktijken echt slecht. Maar ben zelf nog niet lastig gevallen.
 
Achtervolgen is not done. Het is dat enkele dames weten dat ik in hun "buurt" woon. Dealen en gebruiken op de kamers is algemeen bekend. Niet gek van opkijken als bepaalde personen het verhandelen. Zou er altijd melding van maken ook als je overlast ziet. Dan kan bureaucratische Nederland weer een "dossier" opmaken en ingrijpen als het te laat is. Tis gelukkig geen Amsterdam waar ze onder de ogen van de petten staan te snijden.
 
Op kamer 12,k2 zag ik in de deur opening een dame met een Spaans/Italiaans uiterlijk, weet iemand haar naam en evt. wat bijzonderheden qua mogelijkheden prijzen, e.d.
 
Had het wel gelezen, maar weet er verder niets van. Zowel stalking, doxing als fraude.

Het verhaal maakt niet duidelijk of het een dame van de Dam was. Er zijn ook genoeg sekswerkers in Alkmaar en omgeving die niet op de Dam werken.

Het valt niet goed te praten, en gewoon ziekelijk dat iemand dat doet. Maar die dvp's die aangeven geen relatie te hebben, en daarmee sommige wandelaars hoop geven, dat vind ik ook niet goed (is alleen niet strafbaar).
 
Het verhaal maakt niet duidelijk of het een dame van de Dam was. Er zijn ook genoeg sekswerkers in Alkmaar en omgeving die niet op de Dam werken.

Dat kan natuurlijk ook nog niet aan gedacht ging er bijna automatisch vanuit dat het dan een dame van de dam moest zijn
 
[QUOTE="Pieter1977,

Het valt niet goed te praten, en gewoon ziekelijk dat iemand dat doet. Maar die dvp's die aangeven geen relatie te hebben, en daarmee sommige wandelaars hoop geven, dat vind ik ook niet goed (is alleen niet strafbaar).
[/QUOTE]

Helemaal mee eens, en ik denk dat 80 procent wel een relatie heeft en waarschijnlijk nog wel meer
 
Dit doet me ook denken aan een dame die online zat en ook gestalkt werd (wat bleek de buurman te zijn) Helaas komt dit vaker voor. Er doen zich nu ook meerdere verhalen rond op de dam over de Dames, Wandelaars, Kantoor, Etc. Het wandelen/bezoeken moet wel leuk blijven.

Toch wil ik even gebruik maken van het forum om het een en ander te zeggen. Er gaat nu ook het verhaal rond in de topic van Carla/venice over Filmpjes en personen die er bij betrokken zijn, Laten we vooropstellen dat ALS er gefilmd word dit in mede-instemming gebeurt en je dit niet zomaar online zet. En vervolgens gaat ''Pronken'' en er mensen bij betrekt die er niks mee te maken hebben, laat staan deze personen zijn en ze gaat aanspreken.

Maar om toch een vrolijke noot aan het verhaal te doen heeft @Pieter1977 smaak voor schoenen. Want we kunnen immers zien aan de schoenen wie wie is ;) (Ik draag graag nike airs!)
 
Dat denk ik ook ongeveer @Paul1968 . Ik zou iets lager zitten dan 80%, maar zeker niet veel lager dan dat. Ken toch ook best wel wat dames die single zijn (en dat ook echt zijn, na langere tijd merk je dat vanzelf wel, als je wat beter bent ingevoerd). Kan geen namelijk noemen natuurlijk hier, maar als ik zo even tel.

Voor best wel wat 'oudere' dvp's is het lastiger om aan een relatie te komen. Ze vallen daar in hun thuisland een beetje naast de boot, en hier is het vanwege het werk lastiger om als dvp nog een relatie ernaast te hebben. Sommigen willen dat ook gewoon niet.

Onder de 30 jaar is het percentage van de dvp's dat een relatie heeft wel echt over de 90% is mijn ervaring. Dat zijn vaak ook de dames waar dat soort problemen mee ontstaan, zoals beschreven in dat bericht. Niet zelden verleiden die dames klanten ook bewust, in de hoop er nog meer geld uit te kunnen slaan.
Heb ook wel wat herinneringen aan zulke dames, maar ik trap daar gelukkig niet in;-)
 
;-)

Andere leuke trio's:

Carla en Sarah
Catalina en Kristiana (seks met twee zussen, zijn alleen bijna niet meer gelijktijdig aanwezig)
Gisella en Monica
Carmen en Christina
Erika en Erika (seks met twee Erika's)

Op 12 en 14 is er volgens mij ook wel wat mogelijk wat dat betreft.
Wat dacht je van Anna en Kristina? Die twee lijken mij qua looks echt toch wel de toppertjes van de Achterdam?
 
ok klinkt goed wil toch echt gaan vanavond of morgen. ik roep dit nu al een week. alleen ben deze week alweer naar claudia geweest in den haag. heb van de week nog een afspraak met rita en nog een afspraak met valenttina. 🙈🙈🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan