Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Luci heeft 2 kinky pagina's:



ze komen niet meer terug naar Alkmaar begreep ik
 
Hebben jullie ook wel is, dat jullie bij een nieuwe dame willen binnenstappen, maar het dan vermijdt omdat je niet bekeken wilt worden door de andere medewandelaars of de andere dames die er werken. Omdat je nog niet eerder bij de dame bent geweest en zij je misschien afwijst en iedereen het ziet. 😂
 
Nee nooit last, mocht dat gebeuren ( wat overigens nooit gebeurd) trek ik me daar niks van aan
Maar kan me voorstellen als je aan het begin van je wandelcarriere ben dat je er wat meer mee bezig bent
 
Ja precies, zo. Andere wandelaars, dat maakt mij sowieso niet uit, dat die zien waar ik binnenstap.

En qua dames, ik zeg het vaak al aan het begin dat ik genoeg adresjes heb, en daarnaast ontvangen zij ook allerlei mannen. Er zijn geen verplichtingen verder. Je betaalt en krijgt service.

Heb weleens dames die mij gingen adviseren bij welke dames ik niet moest komen (die zij kennelijk niet mochten), maar dat kan ik zelf wel bepalen. Onderling is er wel broodnijd zeg maar.
 
Gisteravond bij Alina geweest eerst Carmen gedag gezegd zij zag me later bij Alina naar buiten komen, dat vindt ze geen probleem. Het is dat Alina niet van de trio's is anders had ik beiden gedaan.
Af en toe een beetje afwisselen tussen de dames is prima.
 
Flaper de flap is meestal de beperking, bij het draadje van Patricia ging het er ook over dat er wandelaars zijn die er vier uur of meer blijven tenzij die een afspraak maken gaan die wel wat uitgeven
Zelf zeg ik moet onder de 1000 euro blijven per maand ( beetje psychologies barrière)
 
Ja, vind ik ook @Paul1968 Dat is ook mijn maximum zo'n beetje. Kan het wel betalen allemaal, maar moet leuk blijven. Ik geef in iedere maand wel 500-1000 uit.

4 uur achterelkaar blijven dat gaat nergens over. Zijn vaak ook snuivers wat ik van de dames begrijp, en figuren die voor SM sessies komen. Weet van een gozer uit Noorden van Noord-Holland die de overwinst van zijn huis heeft weggesnoven en geneukt op de Dam. Maar die dame van wie ik dat weet, die heeft aan hem alleen al 30K verdiend in een korte tijd.
 
Iemand ervaring met de dame op 1k2?
Grote borsten en lippen en ze zoekt ook nog echt contact met de passanten. Leuk, leuk, leuk ten opzichte van al die meiden die alleen maar met hun telefoon bezig zijn.
 
Binnenkort maar eens proberen dus. Ze heeft hele aparte ogen viel me op, maar op een goede manier.
Gisteravond stond ze even samen met de blonde Erika op 5k1, trio's uit te lokken, waar ik bijna voor zwichtte😜.
Helaas dus nog geen ervaring met de dame van 1k2, maar ze ziet er goed uit, en maakt inderdaad leuke en goede interactie.
Dat is namelijk inderdaad wel een puntje wat bij veel dames stukken beter kan.
Ik kom ook wel eens in Den Haag, maar daar lijken de meeste dames stukken minder met hun telefoon bezig te zijn, en meer met een leuke interactie en werving van potentiële klanten.
 
Gelukkig bleef het bij bijna..........als je eenmaal bij Erika binnen bent is ze een totaal ander mens en niet in haar voordeel.
Den Haag begint steeds meer mijn voorkeur te krijgen ook al is het langer reizen. De meiden in Alkmaar zijn lui en volgevreten.
 
Oh bij Erika ben ik al een aantal maal geweest hoor, en vind ik persoonlijk geen verkeerde dame.
Opzich heeft Den Haag niet eens zozeer mijn voorkeur hoor, is gewoon voor de afwisseling, en dan valt dat verschil in interactie bijvoorbeeld wel op.
Maar zo lui/volgevreten zijn de meeste in Alkmaar toch ook weer niet?
Op sommige na dan.. zo zag ik Sandra g2k3 gister... nou die wordt er niet kleiner op zeg maar..
 
Oh bij Erika ben ik al een aantal maal geweest hoor, en vind ik persoonlijk geen verkeerde dame.
Opzich heeft Den Haag niet eens zozeer mijn voorkeur hoor, is gewoon voor de afwisseling, en dan valt dat verschil in interactie bijvoorbeeld wel op.
Maar zo lui/volgevreten zijn de meeste in Alkmaar toch ook weer niet?
Op sommige na dan.. zo zag ik Sandra g2k3 gister... nou die wordt er niet kleiner op zeg maar..
Volgevreten bedoelde ik niet letterlijk.......hahahaha hoewel dat op sommigen wel van toepassing is 😂.

Den Haag heeft voor mij meer keuzes en dat de prijs iets lager is dat scheelt ook wel.
De andere Erika die eerder op 17 stond vond ik leuker.
 
Volgens mij heeft Erika van 17k4 niet zoveel extra's. Er werd door iemand laatst gesteld dat ze PZC doet. Maar dat is er verder bij niemand anders uitgekomen. Waarschijnlijk klopt dat dus niet.
 
Vanavond weer een klein feestje gevierd op de Dam. Met nadruk klein want wat zijn die bedjes klein...........voor een trio 😉.
Ik was bij Irina op 16k1 en zij vroeg na vele keren 1 op 1 of ik geen zin had in een trio met haar overbuurvrouw Nicole. Ik twijfelde even maar het was achteraf gezien zeer de moeite waard. Ze appte haar buurvrouw en binnen 1 minuut trippelde zij binnen.
We begonnen met tongzoenen met zijn 3-en en daarna werd ik om de beurt door Nicole en Irina gepijpt. En om beurten mocht ik beide dames likken. Daarna gingen beide geknield voor het bed zitten en heb ik ze beide geneukt. Wat was het geweldig. Het is een aanrader! En Nicole is bij een trio veel gewilliger dan solo. Kortom herhalingsgevaar heel heeeeeel groot. Oh ja, de 'schade' was €150,- voor ruim een half uur.
 
je bent de eerste zover ik weet die meldt dat beide dames aan tongzoenen doen.

Verder betaal je bij Irina 100 euro voor een half uur (en dat is dan ook echt een half uur), en bij Nicole ook. Normaal kost dat dus 200 euro of meer.
 
je bent de eerste zover ik weet die meldt dat beide dames aan tongzoenen doen.

Verder betaal je bij Irina 100 euro voor een half uur (en dat is dan ook echt een half uur), en bij Nicole ook. Normaal kost dat dus 200 euro of meer.
Ahhhh, je gelooft mij dus niet? Loop vanmiddag even bij ze langs en vraag even naar hun trio van gisteravond. Ik lees daarna graag wat er niet juist was. Afgesproken?
 
Dat zeg ik niet, dat het niet waar kan zijn. Ik krijg ook weleens iets bij bepaalde dames waar ik nog van moet zien of anderen dat ook krijgen.

Maar ik hoor er wel van op. In die zin dat Irina inmiddels bijna 10 jaar op de Dam werkt. Hier en op Hookers destijds is dat er nooit uitgekomen dat zij aan tongzoenen doet. Zulke dingen komen er na verloop van tijd dan eigenlijk bijna altijd wel uit dan, zeker omdat er veel wandelaars zijn die er op lopen. Krijg er ook veel vragen over via p.m. wie dit doen (zijn er maar weinig op de Dam). Voor Nicole geldt hetzelfde, alleen werkt die ongeveer 5-6 jaar op de Dam nu.

Wellicht biedt zij dit sinds kort aan, dat weet je natuurlijk nooit of een dame opeens de service ophoogt.

Een maand of 2 geleden had ik het met Irina nog over tongzoenen, en toen zei ze 'dat ze hoopte dat ik dat niet zou doen hier op de Dam'. Dus ook in dat licht bekeken kijk ik ervan op dit te horen nu :) Ik zal eens vragen binnenkort aan haar, maar ze gaat snel op vakantie, dus voor ik er weer ben kan wel even duren.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan