Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moest even zoeken, t5, dat zijn die 4 kamers naast het pleintje? Zitten. 2 Roemenen en een Bulgaarse van de week of er moet alweer gewisseld zijn🧐
Ze zijn dat ze Grieks was......maar ja, hoeren en betrouwbaarheid is geen goede combinatie
maandag schreef je dat Zara niet je type is (de volle Zara die nu in gang 3 k5 zit).

Of was je bij de andere Sarah, maar die heb ik gisteren niet gezien.
Klopt, was niet bij dikke Zara ...... Idd totaal mijn type niet. Ik was bij andere Sara. Auto correct is niet altijd mijn grote vriend 😉
 
Ja, komt het wel op neer, en meestal stellen ze dan een goede vriendin voor.

Zelf doe ik bijna nooit trio's, maar genoeg die het wel doen, dus kom maar op inderdaad met de aanbevelingen:)
 
daar heb ik niet op gelet, eerlijk gezegd. Neem aan dat ze genoeg setjes heeft liggen.
je komt toch best vaak in de straat ? dat je dat niet opvalt. Ze heeft echt altijd de zelfde outfit aan. Maar goed het moet toch allemaal uit. Maar ik hou wel van dames die toch ook hun lingerie wat vaker wisselen of hun outfit
 
Ja, ben ik het mee eens @indomen , ik vind het ook erg leuk als ze verschillende setjes aan hebben. Maar bij haar let ik er niet zo op, want ik bezoek haar ook niet he:)

Wel heeft ze volgens mij altijd donkere setjes, nooit lichte setjes.
 
Ja oke, Zara had ik bewust niet genoemd omdat onze collega wandelaar ook om 'stevige borsten' vroeg.
Zara heeft behoorlijk stevige heupen, kont en benen, maar haar borsten zijn dan wel weer relatief klein (zeker in vergelijking met de rest😜).
Verder is het uiteraard wel gewoon een topper👌🏻.
 
Iemand ervaring met Alexandra op 2pg2k4? Ze heeft zwart haar, blauwe ogen en een slank postuur.

Verder zag ik afgelopen zaterdag ook een Nederlandse dame, die zich voorstelde als "Dina" zij stond op 23k3.

Iemand ervaringen met deze dames gehad?
 
Heren,

Weer eens op Dam gewandeld en ik moet zeggen dat er (persoonlijk) toch wel wat meer dame's te vinden zijn dus ben benieuwd wat het weekend brengt.

Als iemand tevens "ervaring" heeft met de dame op P6 (pleintje) mag u even komen biechten bij de geiligepastoor, uiteraard geheel anoniem natuurlijk 🤪

Verders was het komen en gaan van mensen, hopelijk word het ooit weer gezellig als voor alle hectiek.

Fijne nacht heren en vrouwen die meelezen,
 
Terug
Bovenaan Onderaan