Algemeen Alkmaar algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou vorige week naar de dam gaan. Ik ben toch niet geweest zo druk met werk. Dat mn libido niet meer zo hoog is 🤦‍♂️🤦‍♂️. Als ik ga dan ga ik voor eva erheen luci lux of carmen hehe. Iemand enig idee of patricia er ook weer is ?
 
patricia is er niet, niet gezien. moet nog zien of we die weer terug zien (op korte termijn)

Carmen is er wel, vandaag nog gezien. Luci is er ook, maar die werkt ongeveer 350 dagen per jaar, van 12.00 uur in de middag tot 01.00hr (of iets ervoor).
 
Ok wel reden dus om weer even te buurten op de dam hehe😀😛. dat word weer uitkiezen zo hehe. Ben beniewd of deze dames extras doen lekker pzc en volltop tongen vind ik belangrijk en rimmen
 
Ondanks dat er m.n. op vrijdagavond en zaterdagavond wel groepsvorming is op de Dam heb ik mij zelden bedreigd gevoeld. Dat ik er vrijdagavond was kwamen de bewakers aanlopen en werden jonge gasten verzocht om door te lopen in de passage en daar niet te gaan hangen. Nog los van dat het zeer vervelend kan zijn voor de dames als men langdurig voor de deur staat te praten als een klant daar net bezig is met de dame.
 
Ondanks dat er m.n. op vrijdagavond en zaterdagavond wel groepsvorming is op de Dam heb ik mij zelden bedreigd gevoeld. Dat ik er vrijdagavond was kwamen de bewakers aanlopen en werden jonge gasten verzocht om door te lopen in de passage en daar niet te gaan hangen. Nog los van dat het zeer vervelend kan zijn voor de dames als men langdurig voor de deur staat te praten als een klant daar net bezig is met de dame.
Erger dan in Amsterdam kan dit toch niet?
 
Op de plattegrond staan de ramen waar je als eerst langskomt vanaf de Zijdam (Z1,2,3, en 28) niet als 'gesloten' gemarkeerd. Weet iemand wanneer voor het laatst iemand daar heeft gestaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan