Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStaat op p1. Weet niet of z er vandaag ook is. Gelukkig gisteren wel. Ben nog aan het bijkomen .Waar precies op het pleintje? Zal ze er vanmiddag al staan?
Donderdag en vrijdag is vaak haar "vrije" dagWaar precies op het pleintje? Zal ze er vanmiddag al staan?
Zal waarschijnlijk wel bij moeten komen van ons!Ja, dan vrijt ze niet (of thuis), op die vrije dagen![]()
Kut! (Of niet dus)Donderdag en vrijdag is vaak haar "vrije" dag
Ja dat is het zeker. Als ik alleen al kijk naar wat ik zelf zoek en vraag. Het is gewoon zwaar voor de dames. Maar de band door de jaren heen helpt daar denk ik we bij. Zullen er genoeg zijn die niet investeren en ff gauw van alles verwachten. Mentaal dus ook niet makkelijk.het lijkt een gemakkelijk beroep, maar is best heavy hoor ik van diverse dames.
het lijkt een gemakkelijk beroep, maar is best heavy hoor ik van diverse dames.
Inderdaad, elke client, klant, bezoeker, wandelaar (hoe je het ook wil noemen) heeft zijn eigen wensen, de een wil dit, de ander dat. En dan nog de prijs afdingers, en de agressievelingen, of de afspraak-niet-nakomen (wat soms wederzijds kan zijn) maar al met al is het een gewoon beroep/vak waar ook een verhaal, en mensen achterzitten met Familie thuis.Ja dat is het zeker. Als ik alleen al kijk naar wat ik zelf zoek en vraag. Het is gewoon zwaar voor de dames. Maar de band door de jaren heen helpt daar denk ik we bij. Zullen er genoeg zijn die niet investeren en ff gauw van alles verwachten. Mentaal dus ook niet makkelijk.
Veel tatoos? Ook op haar been?De blonde dame die ik zag was voor mij nieuw en zat op p2.