Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
.
Op A15 zag ik een leuke blonde dame staan die ik nog niet ken, iemand een idee wie het is en of het wat is?
Yes, die staat nu als goed is op 16k2, heeft tijd geleden al eens gestaan kan haar oude recensie niet terug vinden maar is zeker de moeite waard om haar te bezoeken😉

Er zitten er meerdere die ook coke snuiven. Ik ga geen namen noemen, maar de insiders kennen ze wel. Ik mijd zulke dames. Blowen vind ik ook minder als het op de kamer gebeurt, maar bij zulke dames kom ik niet.

Drank, drugs alles komt helaas voorbij, blowen is geen uitzondering meer en dat ruik je vaak nog na een kamerwisseling

Vanavond zat op 23k3 een vond ik prachtige verschijning.
Zat in het begin ongeïnteresseerd op haar telefoon maar kreeg later toch wel klanten.
Die stonden allemaal wel weer redelijk snel buiten.
Kent iemand haar, ik vond het wel een lekker ding.

Irina lacht wel als ik voorbij loop, Elena ook. Vind ik een pre, sowieso als een dame contact zoekt als je voorbij gaat.

Maar de meesten zijn erg druk met hun telefoon, binnen de telefooncentrale van de Achterdam.

Irina lacht wel als ik voorbij loop, Elena ook. Vind ik een pre, sowieso als een dame contact zoekt als je voorbij gaat.

Maar de meesten zijn erg druk met hun telefoon, binnen de telefooncentrale van de Achterdam.
Ja maar die staan er naar mijn mening ook anders in. Laats was er een incident met een telecom mast die op omvallen stond op de Garage. Misschien overbelast door het gebruik van de dames😉

in de vooravond even inspectie vanaf de straatkant gemaakt (fiets in de hand). Volgens mij een prima bezetting, voor ieder wat wils. Zelfs voor degenen die uitsluitend gaan voor dames zonder telefoon of boek in de hand. Bij die met foon of boek komt glimlach, blik of wenk vaak alsnog vanaf 3e of 4e keer langslopen, als je tenminste zelf kijkt. En verdwijnt dan bij de meesten ook weer vanaf de 7e of 8e passage. Alleen de echte diehards houden het ook na de 10e keer vol (dat is maar 5 keer heen en weer door de straat hoor). Maar dan hebben ze meestal al de deur even geopend of geroepen. Tenzij je een hun bekende veelpleger bent (kijken kijken kijken niet kopen).
Wie is trouwrns de dame met de harten op de tepels (of behaatje in die vorm)? Nu volgens mij a23,. Is dat die ella van normaal a29, of is het een dame die wèl van onbesproken gedrag is?

in de vooravond even inspectie vanaf de straatkant gemaakt (fiets in de hand). Volgens mij een prima bezetting, voor ieder wat wils. Zelfs voor degenen die uitsluitend gaan voor dames zonder telefoon of boek in de hand. Bij die met foon of boek komt glimlach, blik of wenk vaak alsnog vanaf 3e of 4e keer langslopen, als je tenminste zelf kijkt. En verdwijnt dan bij de meesten ook weer vanaf de 7e of 8e passage. Alleen de echte diehards houden het ook na de 10e keer vol (dat is maar 5 keer heen en weer door de straat hoor). Maar dan hebben ze meestal al de deur even geopend of geroepen. Tenzij je een hun bekende veelpleger bent (kijken kijken kijken niet kopen).
Wie is trouwrns de dame met de harten op de tepels (of behaatje in die vorm)? Nu volgens mij a23,. Is dat die ella van normaal a29, of is het een dame die wèl van onbesproken gedrag is?
Dame met grote boobies? Of een slanke tederedame laatste is benoemd eerste is inderdaad dan Ella als ik teruglees (recensie)

Dank, Boobies waren normaal maatje, kleine b denk, maar ik wilde ook niet te nadrukkelijk inzoomen op haar borsten (met mijn ogen bedoel ik hoor).. En ze wekte bij mij inderdaad eerder de associatie met teder op dan wat ik van Ella lees. Wel meen ik deze slanke, knappe dame tijden terug ook wel in die nieuwe kamers gezien te hebben, ook met die hartjes. Beeldig...

Carmen is trouwens ook weer aanwezig, las dat ze eerder met vakantie was.

Dank, Boobies waren normaal maatje, kleine b denk, maar ik wilde ook niet te nadrukkelijk inzoomen op haar borsten (met mijn ogen bedoel ik hoor).. En ze wekte bij mij inderdaad eerder de associatie met teder op dan wat ik van Ella lees. Wel meen ik deze slanke, knappe dame tijden terug ook wel in die nieuwe kamers gezien te hebben, ook met die hartjes. Beeldig...

Ah ja dan is het de tedere dame die beetje nors keek, er is trouwens een klein draadje over een Elly die mij aan haar doet denken, ( https://www.girlsreview.nl/threads/good-old-elly-17k4.34432/ )

vanavond meerdere rondjes gelopen maar kon het niet echt vinden.. ik zag een dame op het pleintje, p6 volgens mij.. zwart haar grote tieten maar redelijk bedekt. ze had een bordje met sm en golden shower.. weet iemand wie dat is? en doet ze naast sm ook gewoon aan lekker neuken?

verdee op p3g3k5 een Afrikaanse dame die Rachel heet.. iemand daar bekend mee?

totcslot zat tegenover nr16ceen dame met bordje "Nederlandse ".. weet iemand wie dat is? halflang bruin haar

vanavond meerdere rondjes gelopen maar kon het niet echt vinden.. ik zag een dame op het pleintje, p6 volgens mij.. zwart haar grote tieten maar redelijk bedekt. ze had een bordje met sm en golden shower.. weet iemand wie dat is? en doet ze naast sm ook gewoon aan lekker neuken?

verdee op p3g3k5 een Afrikaanse dame die Rachel heet.. iemand daar bekend mee?

totcslot zat tegenover nr16ceen dame met bordje "Nederlandse ".. weet iemand wie dat is? halflang bruin haar
herstel: de dame met zwart haar, zwarte kleding..grote tieten en een bordje met sm en golden shower zat oo P5.. niemand die haar kent?

en de Afrikaanse Rachel?

Klopt, Carmen is sinds 29e weer terug. Gaat dacht ik wel weer rond kerst weg.

Dus ik gok zomaar binnenkort die kant weer op te gaan. Bedankt voor het melden!

Inderdaad Carmen/Sisi aanwezig Irina was er ook weer. Maar ik kwam de straat in en er waren een hoop lampjes uit.
Kan gebeuren. Heel fijn weer dat Irina terug is hopelijk wordt de bezetting deze week of in het weekend weer iets beter. Uit ervaring weet ik dat de meeste dames deze maand weer terug gaan naar hun thuisland om de feestdagen met hun familie te vieren.

Veel dames gaan lekker naar hun familie met de feestdagen, groot gelijk.

Dames die met de feestdagen wel aanwezig zijn, wat ik weet of naar verwachting:

Sylvia (13k4), Catalina (g2k4), Kristiana (geen idee waar, als haar zus op g2k4 zit, maar meestal daar in de buurt), Sandra g2k3, Elena g2k9, Yvette (g2k1).

"Ook biedt het centrum een uitstaptraject aan, waarmee jaarlijks gemiddeld vijf tot tien vrouwen worden begeleid naar een andere baan."

wie bedenkt zoiets he. De meeste dames verdienen meer of aanzienlijk meer dan dat je met ander ongeschoold werk kan verdienen. En ook een aantal maanden per jaar meer vrij, geen baas en eigen tijden kunnen indelen.

De bedoeling van dit centrum is dus kennelijk (mede) dat de vrouwen daar weg moeten, want als dat zou slagen (wat ik niet denk) zit er over een aantal jaar niemand meer. Voor veel dingen is geen of weinig geld meer, maar voor 60 vrouwen zo'n heel centrum neerzetten, dat kan allemaal wel van onze belastingcenten.

"Ook biedt het centrum een uitstaptraject aan, waarmee jaarlijks gemiddeld vijf tot tien vrouwen worden begeleid naar een andere baan."

wie bedenkt zoiets he. De meeste dames verdienen meer of aanzienlijk meer dan dat je met ander ongeschoold werk kan verdienen. En ook een aantal maanden per jaar meer vrij, geen baas en eigen tijden kunnen indelen.

De bedoeling van dit centrum is dus kennelijk (mede) dat de vrouwen daar weg moeten, want als dat zou slagen (wat ik niet denk) zit er over een aantal jaar niemand meer. Voor veel dingen is geen of weinig geld meer, maar voor 60 vrouwen zo'n heel centrum neerzetten, dat kan allemaal wel van onze belastingcenten.
Denk juist dat het heel goed is om dit daar te vestigen, punt 1 voor de gezondheid van de dames, en dus ook voor de wandelaars.
Punt twee is dat er ongetwijfeld dames zijn die niet weten hoe ze uit de prostitutie moeten stappen of zelfs niet kunnen, reden hiervoor is zelf in te vullen.
Prima dus dat deze begeleiding krijgen.
Ik geloof niet dat hierdoor de (raam)prostitutie stopt maar juist veiliger wordt voor iedereen.

Tjeetje

Ik heb hier in de voorbije maanden over gehad met een deel van mijn vaste dames en gevraagd wat ze er van vinden. Zij staan niet negatief tegenover dat 'centrum', maar gaven wel aan zich niet vaker te laten testen dan ze nu al doen als dat centrum daar zit, dus bijvoorbeeld eens per 2 of 3 maanden zoals ik van een aantal weet. In meer testen zien ze kennelijk geen noodzaak, als je nooit wat hebt wellicht ook logisch (er zullen dames zijn die weleens wat hebben, SOA's komen nu eenmaal voor, beweer niet dat niemand ooit wat heeft of kan hebben). Voordeel zit hem er dan haast alleen nog maar in dat het centrum dichterbij zit dan een ander punt, maar meer ook niet.

Gezondheid was eigenlijk niet mijn punt. Er zullen ongetwijfeld dames zijn die willen stoppen met het vak, maar verwachten dat 5 tot 10 dames van de Dam per jaar naar ander werk worden doorgezet (op een betrekkelijk kleine populatie, er zitten daar geen 500 vrouwen) vind ik tamelijk naïef en wensdenkerij, iets waar deze overheid toch al erg goed in is.
Het gaat ook voorbij aan de gedachte dat de meesten daar nu juist zitten, omdat ze veel meer verdienen dan in ander ongeschoold werk, en een leven kunnen leiden in hun thuisland dat ze anders nooit zouden kunnen doen.

Ik geloof ook niet dat hierdoor de raamprostitutie stopt, om de simpele reden dat veel dames niet naar ander werk willen, althans niet voor zeg ca 1800 netto per maand;) en dat is wel waar het op neerkomt ongeveer, als je naar ander ongeschoold werk gaat in NL. Want daarvan kun je niet en hier, en in je thuisland een woning onderhouden, plus een gezin (vaak aan de orde), en ook nog leuke reisjes maken, naar allerlei exotische oorden (getuige de vele verhalen en facebook pagina's van veel dames)), en 4 tot 6 maanden per jaar vrij zijn. Onder -35/40 vrouwen verwacht ik niet 1 vrouw die er gebruik van gaat maken.

Er zitten er wel een aantal van 50+ die heel matig verdienen (je vraagt je af hoe die het nog uithouden), voor hen wellicht anders, maar moet dat ook nog zien, en is bovendien maar een hand vol dames in die leeftijdsklasse. Sociale huurwoningen zijn eigenlijk niet meer te krijgen als gevolg van het beleid van de overheid in de afgelopen 15 jaar, en in je vrije sector woning blijven zitten (daar zitten ze bijna allemaal in, met vaak hogere huur), dat kan vaak niet of amper uut met de verdiensten van de baantjes die het gezondheidscentrum ze als alternatief zal aanbevelen.

Op zich ergens ook al vreemd dat een gezondheidscentrum een uitstaptraject aanbiedt, behoort helemaal niet tot hun takenpakket. De overheid ziet de raambuurten het liefste verdwijnen. Dat was in de tijd van Bruinooge al zo, en elders in het land zelfde verhaal.

Als er niet of nauwelijks meer getest gaat worden, is zo'n centrum vooral een onnodige kostenpost, zo'n punt er als extra naast hebben kost zomaar weer een kleine ton of meer extra per jaar. Als iedere dame 1 keer per 2 maanden een test gaat halen, komt er gemiddeld 1 dame per dag. Volstrekt krankzinnig om daar een hele nieuwe locatie voor te openen. Zoiets kan ook alleen bij de overheid, als je als ondernemer zulke dingen doet, ben je vrij snel failliet.

Van enkele dames hoorde ik verder dat ze er niet zo op zitten te wachten dat (potentiële) klanten hen daar naar binnen zien gaan. Valt ook nog wat voor te zeggen.

Dit centrum doet denken aan het gemeentelijke punt op de Dijk… ook zo'n succesnummer. Frans Snel klaagde er destijds vaak over, en terecht.

We gaan het zien, zoals de Pastoor al opmerkt, maar de kans dat het daar druk wordt is a priori wel heel erg klein.

Precies dat ja.. weg gegooid (subsidie) geld weer zoals gewoonlijk..

Ik ken wel enkele dames die op de Dam hebben gewerkt en nu in normaal werk actief zijn in Nederland, maar dat zijn uitzonderingen, en is dan omdat ze hier in NL een partner hebben ontmoet die het niet ziet zitten dat ze nog als dvp actief zijn.

Klopt. Of ze hun doelen halen van de ggd weet ik niet. Maar ik heb zelf wel een aantal dames gekend die de overstap maakten. Inderdaad ook 2 met een relatie hier, Nederlander of de gezamenlijke wens hier verder te blijven en een normale toekomst op te bouwen. Als je in het vak zit is dat nu eenmaal nauwelijks mogelijk. Waarvan trouwens een die al voor die partner (en een kind) gestopt was en weer terug, weer gestopt. Daar heb ik van geleerd hoe dit soort dames opgelicht en uitgebuit worden door de bloemen/fruittelers (de kassen).
Verder is het helaas (?) toch zo dat veel vrouwen en ook jonge dames er niet zo dol op zijn zich 5-15 te laten neuken door jan en alleman. En vooral niet van het vooruitzicht dat hun hele leven te moeten doen. Alleen wordt het moment steeds uitgesteld. Vanwege de persoonlijke voordelen, maar toch ook vaak omdat het thuisfront niet weet wat voor werk ze doen en ze die niet "in de steek willen laten" door met hun goed betaalde nette baan te stoppen.
Ik vind het daarom dan ook prima dat dames die kans geboden wordt. En nog dichterbij, "binnen handbereik" maakt de stap hiervoor en voor gezondheidszorg / controle altijd kleiner. Niks weggegooid subsidiegeld dus.
En een dame die zich voor haar klanten of beoogde klanten *geneert" om een ggd te bezoeken heeft of zoekt het verkeerde soort klanten vrees ik.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan