Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vond het wel gevuld. Enkele kamers out of business voor een renovatie, en volgens mij gaan de laatste 2 kamers er uit.(richting het Fnidsen)

Een week of wat geleden stond er in het Noord-Hollands dagblad een interview met iemand die op de Achterdam een paar panden aan het renoveren is. Deze zijn als woningen bedoeld. Net als de panden van de Hakkelaar de afgelopen jaar tot woonruimte zijn omgebouwd.

deze man stelde voor om 'Het oerwoud' weer te openen voor dames en dan de achterste helft van de straat alleen voor wonen te bestemmen. Wanneer je de hele dag/avond naar lonkende dames moet zitten kijken is ook niet de bedoeling.

De gemeente is hier nu over aan het nadenken. Ik ben benieuwd.

Het probleem met al die woningen die erbij komen is dat er ook meer kans is dat er geklaagd gaat worden over overlast. Frans Snel waarschuwde daar al voor.

De bedoeling was langer terug dat (alleen) het einde van de straat voor bewoners zou worden en de rest, tot aan nr 29, zou dan voor de raambuurt zijn. Als nr. 2 tot 10 verkocht worden gaan er een hoop bewoners bijkomen, aan het begin van de straat, die ook letterlijk vanuit hun woonkamer klanten zien binnenstappen. Geweldig vind ik het niet. Verhuur die panden gewoon aan startende ondernemers die er tot 17/18hr zijn, of weet ik wat.

Terug
Bovenaan Onderaan