Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Interessant, wat maakt dat je haar zat bent? Ik wil haar namelijk voor de eerste keer bezoeken.
Ik raak dames altijd snel zat, niet enkel die achter de ramen. Maar ook waarvoor ik niet betaal, 2 a 3x dan ben ik diegene zat.

Maar als jij haar(alex) wil bezoeken moet je dat zeker doen! Is een aardige leuke dame, die in bed goed is. Je zult er geen spijt van krijgen!

Misschien is dat wel jammer, ik heb me laten vertellen dat dat wel een lekker gevoel is voor de gepijpte. Al zal ik dat niet gauw uitproberen omdat ik dan alles bij elkaar hoest.
Wat ik wel uit ondervinding weet: gepijpt worden door dame met hete thee of water in haar mond dat is ook een apart gevoel, best heel lekker. Het is vanzelf niet té heet omdat de dame dan haar mond verbrand, en je pik kan wel wat aan.
Maar dat was op een privégangbang, ik zou geen raamdame weten....

Laatst bewerkt:
Misschien is dat wel jammer, ik heb me laten vertellen dat dat wel een lekker gevoel is voor de gepijpte. Al zal ik dat niet gauw uitproberen omdat ik dan alles bij elkaar hoest.
Wat ik wel uit ondervinding weet: gepijpt worden door dame met hete thee of water in haar mond dat is ook een apart gevoel, best heel lekker. Het is vanzelf niet té heet omdat de dame dan haar mond verbrand, en je pik kan wel wat aan.
Bij een thuis date hang ik mijn vriend nog wel eens in het glas witte of rode wijn van de dame, is altijd een succes en gegarandeerd meerdere malen dippen 😋

Een ijsklontje is ook aan te raden😜

Terug
Bovenaan Onderaan