Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenavond even een rondje gemaakt op de Dam. Huilen met de Pet op. Rond 23.00 hr waren er welgeteld 10 dames aan het werk.

Ben dus ook onverrichter zake huiswaarts gegaan... Is wachten tot er weer wat dames terug komen van hun Paasvakantie.
 
Goedemiddag Heren,

Zijn er nog wandelaars die bepaalde dames aanbevelen, het gaat mij echt om de inzet die een dame toont. Zo was ik een paar weken geleden bij Alina A17 ( zie recensie) waar ik niet van verwacht had dat dit een pareltje was. Ik was zeker niet door haar slanke figuurtje naar binnen gegaan omdat ik liever iets vast te houden heb. Zo zag ik dus een paar weken geleden een wat stevige dame op A12, k2 die mijn nieuwsgierigheid heeft getrokken. Iemand een suggestie ( ik zal er uiteraard een recensie over schrijven)?

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Ik zou zeggen zlatina 2pg2k2
Kiki 2pg2k9
Alex 2p g1 p4 is momenteel op vakantie
Elena 11 k2 pzc een van de beste met cim
Steffi 2p g2 k6 kan lekker masseren sex is ook goed.
Er straat/stond nu ook een andere dame op 2pg1t8
Slank,blond, tattoos zag er leuk uit vorige keer ,zelf nog niet geweest had mijn kruit al verschoten.
 
Vlak voor de Corona crisis uitbraak, voor de eerste lockdown, ben ik nog een keer bij Delia geweest. Zij zat in kamer P2 in de 2de passage (2) met het open plein. Daarna heb ik haar niet meer gezien op de Achterdam. Iemand enig idee of ze daar nog wel werkt (zo vaak kom ik er niet) of dat ze privé ontvangt? Er schijnen meerdere Delia's te zijn geweest maar de genoemde kamer was haar vaste kamer voor zover ik weet.
 
@55plus Delia heb ik sinds die tijd niet meer gezien laatste avond pre Corona (17 maart 2020) met haar nog een paar uurtjes doorgebracht.
Had wel een nummer van haar maar die is ook uit de lucht.

Denk dat ze gestopt is of in andere plaats werkt
 
Ik zag gisterenavond rond 22.40hr Zlatina haar werkkamer verlaten, er werden 3 andere Bulgaarse dames van hun kamers opgehaald, waaronder een dame van het pleintje. Gezamenlijk liepen ze de Dam af, op weg naar huis. Ze kennen elkaar dus goed.
 
vanmiddag weet ik niet, maar gisterenavond was in ieder geval even drama als vrijdagavond...

Heb wel een Afrikaanse dame gesext op g3k5. pijpen kon ze goed, moest aangeven dat ze wat minder druk moest zetten, waar dat meestal omgekeerd is.
 
Is dat Anna Utrecht Zandpad)? Die laatste is in elk geval sinds vandaag terug. Net geweest, prima bezoek, ik zal later nog wel een nader verslagje schrijven.
 
Grappig, mijn opmerking over Anna was op een vraag over Anna met het gele bordje (#629), even niet opgemerkt dat het niet de laatste pagina was, anders had ik het even geciteerd...
 
Vwb de Doubletstraat weet ik niet hoe de bezetting is en ook niet hoe de bezetting in de Geleenstraat is in de avond, maar overdag was het zeer matig omdat veel dames Pasen vieren. Maar misschien zit er toch iets voor je bij.
Het aanbod in Den Haag is wel vele malen groter.........er waren iets van 80 meiden aanwezig, dit in schril contrast met allemaal
 
Zag een dame op D1 (de vaste kamer van Monica) die ik nog niet kende. Zag er wel betamelijk uit. Voor de rest veel lege ramen.

Kristina was ook weer terug zag ik (zusje van Catalina, g2k4).
Maar heb dan - sprekende over Kristina's - eigenlijk meer behoefte aan de andere Kristina op 13k4, die ik nog niet terug zag.

Ik wilde eigenlijk Maria op 12k1 bezoeken, maar die was al naar huis.
De euro's maar in mijn zak gehouden, om ze uit te geven als er weer dames terug zijn die het waard zijn om de euro's erdoorheen te knallen. Nu is het nog steeds een bar matige dam, met veel te veel lege kamers.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.268
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan