Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was maandag weer bij Patricia maar ze gaf aan in de avond in Den Haag te gaan werken omdat ze te weinig klandizie heeft op de dam.. ze verveelt zich in Alkmaar en dus te weinig inkomsten. Als elke dame dat zo voelt wordt het gauw een dooie boel en houden we geen dames meer over.
vertelde ze ook waar in Den Haag?
 
Helemaal mee eens, met wat je schrijft @Paul1968 . Het zit hem in een combinatie van omstandigheden, waardoor het steeds minder wordt. Dit is een bal die van een berg is gaan rollen, die niet meer te stoppen is.

Dat er weinig nieuwe aanwas is hangt ook samen met dat jonge vrouwen in Roemenië en Bulgarije steeds vaker voor normaal werk kiezen in het buitenland. Weinig nieuwe aanwas, waardoor je met een aanbod zit wat steeds ouder wordt. Met name wandelaars die graag wat jongere dames bezoeken (-30) hebben daardoor steeds minder keuze. Voor mij persoonlijk maakt het niet zo uit overigens, ik bezoek genoeg dames die ouder zijn.

De hogere kamerhuur komt daar ook nog bij, zoals @Volmer terecht opmerkt. De verhuurders verhuren ook echt een stuk minder kamers, maar hebben wel ook vaste kosten (en die stijgen ook steeds meer). Veel minder inkomsten en stijgende kosten. Dit willen/moeten ze dan compenseren met de kamerhuur, maar dat helpt de boel nog meer om zeep, omdat dames dan minder overhouden.

Al met al is het meer de vraag wanneer de raambuurt ten einde komt. Is helaas hard op weg...
Wat mij betreft mogen ze de boel sluiten en een erotisch centrum aan de rand van Alkmaar/Heerhugowaard maken. In Duitsland werkt dat ook perfect en de aanloop is zelfs groter.
 
Met zo'n centrum zit je ook met de kosten, die totaal genomen denk ik hoger zijn dan voor het onderhouden en beveiligen van de kamers van de Dam. Het zal daar denk ik niet opeens drukker worden dan op de Dam (eerder rustiger, want je hebt ook veel gelegenheidsbezoekers die naar de Dam gaan, mensen die toch al in de stad zijn). Of dat in onze omgeving financieel uit kan zo'n erotisch centrum, dat betwijfel ik echt.

Voor nu geniet ik lekker van de Dam, zo lang de Dam er nog is... ☺️ ☺️ Ga straks even kijken.
 
Er staan soms dames op Sexjobs of Kinky die adverteren en ontvangen in "Club Elite" er zitten schijnbaar 2 dominicanen standaard en wisselende dames die overal vandaan komen (haarlem, almere die kant op) Voorheen hadden ze een "organisatie" die gangbangs, shows, etc organiseerde maar is denk ook gestopt.
 
hey

mannen van het goeie leven, is Alkmaar nog top? ik woon zelf in den haag met 2 straatjes ,die ik nu wel gezien heb. Alkmaar eens bezoeken , of gewoon Amsterdam eens aan doen
 
Laatst bewerkt:
hey

mannen van het goeie leven, is Alkmaar nog top? ik woon zelf in den haag met 2 straatjes ,die ik nu wel gezien heb. Alkmaar eens bezoeken , of gewoon Amsterdam eens aan doen
Ik zeg het niet vaak, maar zoals ado al zei, antwerpen is meer keus. Alkmaar is overdag wel prima, meestal tot uurtje of 9 a half 10 redelijk bezet. Daarna minder… Terwijl veel klanten naar Den haag gaan omdat daar weer meer dames zitten
 
Hi Boys,

mijn relatie is weer eens uit, dus ik ga weer een rondje lopen op de Dam. Heb er weer zin in na deze lange tijd. Kunnen jullie aangeven welke huidige dames ik absoluut moet vermijden als ik niet opgelicht wil worden. Er zitten altijd een paar scammers tussen. Ik had de laatste keer een recensie geplaatst over een zigeuner die zat op 2pg1K3. Zat daar in een gouden setje. Was gewoon een oplichtster die wat aan je pik trok en na 5 minuten zei: oprotten.

Zijn er nog meer van die scammers daar? Zo ja, hoor ik het graag.
 
Hi Boys,

mijn relatie is weer eens uit, dus ik ga weer een rondje lopen op de Dam. Heb er weer zin in na deze lange tijd. Kunnen jullie aangeven welke huidige dames ik absoluut moet vermijden als ik niet opgelicht wil worden. Er zitten altijd een paar scammers tussen. Ik had de laatste keer een recensie geplaatst over een zigeuner die zat op 2pg1K3. Zat daar in een gouden setje. Was gewoon een oplichtster die wat aan je pik trok en na 5 minuten zei: oprotten.

Zijn er nog meer van die scammers daar? Zo ja, hoor ik het graag.
Momenteel misschien alleen 2pg1p6, zelf geen ervaring mee, maar zie de recensie van afgelopen week 'dikke blonde'.
Verder zitten er geen oplichters tussen nu.
 
ga naar antwerpen kerel. zelfde afstand meer keuze
Ik zeg het niet vaak, maar zoals ado al zei, antwerpen is meer keus. Alkmaar is overdag wel prima, meestal tot uurtje of 9 a half 10 redelijk bezet. Daarna minder… Terwijl veel klanten naar Den haag gaan omdat daar weer meer dames zitten
BEDANKT. ga we onze buren maar eens bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan